Hotel Samira Club Hammamet

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°16°
Hotel Samira Club Hammamet
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Samira Club Hammamet voor je op een rij gezet:

498 reviews over Hotel Samira Club Hammamet in het Nederlands

Nooooit meer

M Brand
15-10-2018

Wat was dit Verschrikkelijk: onvriendelijk personeel, toen wij aankwamen en ons melde kon er nog geen goede dag vanaf, we werden niet aangekeken, de sl werd op de toonbank gelegd. De kamer was vies, en werd niet schoongemaakt ondanks dat we een tip vd huishouding neer hadden gelegd. Het eten was echt een hel. Wij zijn mensen met een insteek ach er zal altijd wel iets tussen zitten wat je lust. Nou niet dus, iedere dag het zelfde eten en nog koud ook. Als we melding maakte haalde men de schouders op en ging weer door met het staan loeren naar de mensen, want als je bijv vroeg om een busje zout, werd er naar een tafel gewezen waar je het aan de mensen kon vragen. Live cooking hahahah die man stond er met een pan pasta en gooide á publiek de (koude) saus er overheen.

Wat een domper was dit, na 12 jaar eindelijk samen weer op vakantie want de kids bij de schoonouders. Wat een anti deceptie is dit zeg.

Nooit weer.

hostes onbereikbaar

Nooit weer!

I.B
14-10-2018

Het eten is te ranzig voor woorden!! We zeggen altijd dat er wel voor een ieder wat tussen zit, maar zelfs voor ons niet meer.

Elke dag het zelfde (alleen ander pasta vormpje). “Gebakken” Aardappelen worden koud in de shaving dish gedonderd. Absoluut geen fifo, wat maakt dat het onderste eten koud is.dus niet meer verantwoord. Je betaald niet de hoofdprijs, maar dit zet je de honden nog niet voor. Na 3 dgn al buiten de deur gegeten. (Bij Kitchenette in Yasmin,top) Koks hebben vieze buis aan en schorten voor. Personeel zeer onvriendelijk, de animatie redelijk. Elke nl/be/de die we gesproken hebben, komt nooit weer!

De kamers redelijk maar alleen elke dag een dweil over de vloer daar bleef het bij. Welke elke dag schone handdoeken. Bedjes bij het zwembad prima, zwembad schoon er omheen niet. Badmeester let goed op. De tuin tussen de receptie en de kamers/huisjes is erg mooi. Het is erg gehorig, hygiene super slecht!!!

geen tweede keer weer

egbert
5-10-2018

hotel was niet helemaal in orde. kamer was goed maar badkamer was niet echt schoon.(zelf schoongemaakt ) eten was eentonig en vet ,borden en kopjes waren vaak nog smerig . kleding koks smerig en nagels vies .animatie met muziek veel te hard.

strand was goed .beveiliging op strand ook goed

D-reizen

nooit meer dit hotel zouden ze moeten sluiten

G.C.Schaart
4-10-2018

dit hotel mag dan redelijk goedkoop zijn maar het is er vies en het eten is verschrikkelijk wij zijn van de 3 weken 10 dagen ziek geweest en met ons zovele.

wij zijn daarna buiten het hotel gaan eten en dat was goed maar dat kost extra geld waar je niet op gerekend heb de koks liepen smorgens al met viese kleding sloof en broek rond in het hotel die het buffet aanvulde bij het buffet voor kaas en 1 soort worst elke dag het zelfde worst stond een kok met viese keding zondere hansdschoenen aan met viese kleding jouw afgetelde plakjes kaas en worst te geven .

warm eten dreef in de olie en was koud en elke dag het zelfde het meisje wat de hele dag de wc aan het schoonmaken is geweest stond savnds als kok de pannekoeken te bakken zonder handschoenen .

en zo kan ik nog vele dingen schrijven 0m 1700 uur werd er voor het laatst de toiletten schoonemaakt de hele avond moesten er dus rond de 500 man gebruik maken van kotsende mensen in de wc

Geen 2de maal

Maysa
29-9-2018

Goed : kamer was altijd in orde. Vraag achter kamer meid Mariam. Heel lief en laat jouw kamer blinken.

Slecht : eten , veel lawaai snachts , elke dag zelfde animatie , super veel vliegen in het resto...receptie en aan het zwembad. Obers waren allemaal tegen hun zin aan het werken. Zeker degene achter de bars.

Alleen vanwege het eten Nooit meer!

Natasja van Wezel -Neeleman
25-9-2018

De ligging van de huisjes is prima. Onze huisje was schoon, werd netjes elke dag voorzien van nieuwe handdoeken en beddengoed. Strand prima en schoon, nadeel was wel dat er te weinig bedjes zijn aan het strand. Tegen de hotel regels in worden de bedjes al rond 06.00 voorzien van handdoeken en dus gereserveerd. Als je hier maling aan hebt zoals wij haal je de handdoeken gewoon weg en neem je een bedje aangezien er op meerdere plekken bij het strand en zwembad op borden staat aangegeven dat de bedden niet mogen worden gereserveerd. Nadeel is wel dat de beach boys en pool boys hier voor geld bedden apart houden. Dit moet niet kunnen. Zwembad was zeer vies en is in onze 2 weken geen enkele keer schoon gemaakt. Voor de rest zeer zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Animatie was 14 dagen lang elke dag hetzelfde, dat is jammer. Voor de rest moet ik eerlijk zijn over het eten, dit is echt zwaar beneden het niveau wat het moet zijn.

Inge
8-9-2018

Samira club geweest het was top.ik baal echt van mensen die het zo negatief reageren. Gesproken met tunesie op vliegveld terug en snap en heb er varen dat de algarijnen zich de matador voelen daar ze vinden dat ze tunesie hebben gered van de ondergang na de aanslagen. En denken dat ze alles mogen ze betalen 2000 voor 8 dagen ze moesten nog veel meer moeten betalen wat een onbeschoft respectloos volk tafels voladen en niet opeten je kunt dan ook merken dat de Nederlanders Duitsers op handen worden gedragen jawat je geeft ontvang je ook terug.

De kamers netjes alles wat je nodig bent was er. Het eten was in overvloed er is altijd iets wat je wel lust. Inderdaad voor een bedje 5 dinar geven en je handdoek ligt elke ochtend klaar. Een animatie team waar je u tegen zegt ongelovelijk wat een shows en energie hebben deze gasten. Chapeau.verder vergelijk je altijd met anderelanden maar kom op mensen je zit ineen Arabisch land

Nooit meer !!!!

Hans Minnaard
30-8-2018

Wij zijn apart aangekomen op de locatie .

Mijn vrouw komt uit Algerije en meld zich als eerste met de reisbescheiden aan de receptie .

Vervolgens wordt haar verteld, dat ze pas de sleutel van de bungalow krijgt als ze eerst €200 betaald ,omdat ze Algerijnse is .

Hoezo discriminatie ?

Na veel bellen met reisorganisatie heeft ze dan toch uiteindelijk de sleutel gekregen na 2 uur wachten en onderhandelen .

Het eten is kwalitatief gemiddeld , maar 11 dagen hetzelfde is ons toch iets teveel , dus veel buiten de deur gegeten .

Als je een plaats wil hebben aan het strand , geen probleem maar dan moet je wel vroeg uit de veren .

De eerste handdoeken worden al om 06.00 uur op de bedden gelegd .

Of je moet de strandwacht betalen elke dag om een bed te kunnen krijgen , volgens het hotel gratis ligbedden aan het strand .

Er waren bedden gereserveerd , de gasten kwamen pas om 11.45 uur onder het excuus , we moesten eerst ontbijten.

Prima op het eten na

Jeanet
30-8-2018

Annimatie en personeel top.

Eten ronduit smakeloos

Een vakantie zonder nachtrust

Bart van geldorp
29-8-2018

Wij hebben eerst alle reviews gelezen om een genuanceerde mening te vormen. Wij zijn net terug gekomen van Samira club en dit is onze algemene indruk.

A: Onze klacht ook beschreven door enkele andere klanten. Als je gewoon wilt slapen kies dan a.u.b. een ander hotel! tot 5:00 in de ochtend elke dag keiharde muziek. Niet van Samira maar van nabij gelegen discotheek.

B: Positief! zeer vriendelijk personeel, schoon sanitair, dichtbij het strand, ja zoutwater zwembad maar schoon en fijn.

C: Animatie team, meer dan verwacht, voor kids top!!

D: Veel klachten gelezen over Russen. Ik spreek zelf een beetje de Russische taal genoeg om te begrijpen dat het namelijk niet om de Russen zelf gaat maar om mensen uit Oekraïne. Mensen uit o.a Moskou en Sint-Petersburg zijn zeer beschaafd.

E: Mijn eigen ervaring en eigen schuld. Maak gebruik van het kluisje! Anders is het weg.

F: Eten en drinken precies naar waarde

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samira Club Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samira Club Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.