Hotel Samira Club Hammamet

Hotel Samira Club Hammamet
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Samira Club Hammamet voor je op een rij gezet:

482 reviews over Hotel Samira Club Hammamet in het Nederlands

Tweede thuis

S. Van Mierlo, 29-3-2018

Ik kom hier vanaf 2015 minimaal 2 keer per jaar. Het is mijn tweede thuis. Leuk animatie team genoeg activiteiten de hele dag. Groot zwembad met genoeg ligbedjes en ook op het strand is het lekker vertoeven. Eten vind ik smaak verschillen maar ook buiten de deur kun je goed eten voor weinig. Bij Condor lekker biefstuk voor 10 euro.

Zowel naar de oude stad van Hammamet als naar het nieuwe centrum Yasmine Hammamet is ongeveer even ver.

kom zeker terug, vooral door het schiterende weer

willy den hartog, 2-3-2018

het all inclusief recept wordt zeer goed uit gevoerd, voldoende mogelijkheden om iedere dag de maaktijden te nuttigen, personeel op een enkel uitzondering na, zeer vriendelijk en behulpzaam

Geweldig verzorgd en zeer vriendelijk

Harry Pijnen, 30-1-2018

Maaltijden en hygiene en ontspanning

Vies, eten matig, vergane glorie.

alekos92, 19-10-2017

Personeel doet z'n, haar best, maar ..... voor de rest is het vies, schimmels, eten wat warm moest zijn is lauw en omgekeerd. De eerste avond zwart aangebrand eten, volop drollen van paarden en kamelen op het strand. Weinig zwemwater over door gebruik van waterscoters en parasailing. Huisjes dicht op elkaar, zodat vooral de oost Europeanen tot diep in de nacht drinken en alles wat daar mee samenhangt.

Niet voor herhaling vatbaar

Petra, 6-10-2017

Simpel hotel beslist geen 4 sterren waard. Personeel erg vriendelijk en werkt erg hard. Erg schoon, leuke animatie alleen mag de muziek wel wat zachter. Eten wat smakeloos in het hele restaurant was maar 1 zoutvaatje. Raar is dat je handdoeken 's morgens vroeg worden opgehaald en je pas om een uur of 5 weer schone krijgt. Lastig als je oversag wil douchen. Er is in de omgeving weinig te doen. De tocht met de piratentocht viel erg tegen, overvol waardoor je niks zag. Om te relaxen een heerlijke vakantie voor weinig geld.

Nooit meer

Andre, 2-10-2017

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.maar de locatie van het hotel is waardeloos er is niets in de omgeving behalve vuilnis waar je ook kijkt. Het eten was saai en lauw en vaak lege bakken.

Van een tophotel naar een zeer slecht hotel 😂

gharbi-nies, 24-7-2017

Kamers worden zeer slecht gepoetst, eten is iedere dag hetzelfde. Borden en bestek te weinig. Glazen nog kletsnat en vuil. Voor specialiteiten moet je een half uur aanschuiven. Ondanks bordjes max. 2 per persoon zie je mensen vertrekken met 5 stuks ! Restaurant vettig !Veel Te druk in het hotel met onbeschofte mensen die zich overal voordringen, gewoon op je handdoek gaan liggen...kort gezegd geen respect. Met geld krijg je veel gedaan. Parking zou gratis zijn, iedere dag bij vertrvertrek met auto staan ze met geld te rammelen en zeggen ze extra controle. Zwembadwater niet helder. Plukken haren drijven overal...horen afwateringsysteem niet eens. Dit hotel was een top hotel....maar nu niet meer. Ze zullen zich mogen herpakken om toeristen terug te krijgen.

Animatie is goed, alleen begint de show veel te laat.

vreselijk.Niet heengaan

amanda, 13-7-2017

Zeer slecht eten.Soms was het vlees bedorven en het is veel Te druk.Hygiene is iets dat ze niet kennen.Heel veel mensen met koortslippen en zweren door de zeer vieze glazen e.d.

Lokale bevolking is zeer on aardig en ze bedonderen je alleen maar.Paarden van de manege hebben een zielig bestaan vooral de politie paarden. Wij voelden one regelmatig onveilig buiten het resort.Uitstapjes kosten de hoofdprijs maar je krijgt ER weinig

voor

Geweldig!

Olga, 2-7-2017

Hebben een heerlijke vakantie gehad op een geweldig resort.

Het animatie team was erg leuk en elke dag was er voldoende te doen. Alleen voor je rust is dit niet de aangewezen plek. Er is de hele dag overal muziek zowel op het strand als bij het zwembad dus daar moet je wel van houden maar dat vonden wij juist erg gezellig. Onze dochter is 3 en heeft de tijd van haar leven gehad, in het heerlijke zwembad en 's avonds op het podium met de mini disco.

Alleen vonden wij het een beetje jammer dat veel locals ook gebruik maken van de faciliteiten van het resort waardoor het een beetje erg druk was.

Het eten is goed geregeld alleen door de drukte was het in de eetzaal chaotisch en stond je af en toe lang op dingen te wachten, zoals nieuwe schone borden of eten wat niet op tijd werd aangevuld. Maar dat waren kleine dingetjes.. Wij hopen dus dat meer nederlanders de reis naar Tunesie weer aandurven want het is zeker een aanrader en wij in ieder geval nog een keer terug

Fantastisch!

Jolanda, 1-5-2016

Heerlijk eten. Leuke bungalow. Schoon en knus. Super vriendelijk personeel.

Erg jammer dat we eerder moesten vertrekken , omdat er in Sousse een aanslag was gepleegd ...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samira Club Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samira Club Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Samira Club Hammamet scoort een 7.15 uit 10 op basis van 524 reviews.