Hotel Samira Club Hammamet

Hotel Samira Club Hammamet
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Samira Club Hammamet voor je op een rij gezet:

486 reviews over Hotel Samira Club Hammamet in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Vriendelijk personeel, spreken goed Engels en Duits. Het eten is veel van hetzelfde. Resort is goed onderhouden, maar is wel aan een opknapbeurt toe. In de directe omgeving is helemaal niets, behalve 2 kleine supermarktjes/souvenirshop. Vriendelijke verkopers. In de oude en nieuwe Medina moet je stevig in de schoenen staan, goed voor de assertiviteit. Taxi: oude centrum, slechts 6 Dinar (2,00 euro). Taxi: Yasmine Hammamet, ook maar 6 Dinar. Beslist vriendelijke bevolking. Jammer van de vervallen hotels in de directe omgeving. Geldautomaat: iets voorbij Hotel Paradisi of in Club Samira (al deze al werkt), linksaf bij Club Samira, 350 meter lopen.

Zeker een aanrader

DIRK
5-6-2018

Kamers in Moorse stijl en gerieflijk. Goede matras. Alles wat je moet hebben heb je er. De publieke WC's worden met de regelmaat van de klok onderhouden..zeer hygiënisch. Hotelomgeving wordt goed onderhouden. Botanische tuin is prachtig. Mooi zwembad. Eten is lekker met variatie...Goed entertainment. Vriendelijk personeel en behulpzaam...Mooi strand met veel activiteiten..

Geweldig!

Seth Goodchild
20-5-2018

We hebben een geweldige week gehad in Hotel Club Samira en komen zeker nog eens terug. Leuke activiteiten en mooie omgeving. Het eten is goed en voor ieder wat wils. Het personeel is zeer hartelijk en zeer gedreven het ieder naar z'n zin te maken. Een dikke vette pluim. Mensen die negatief zijn over dit hotel zijn naar mijn inziens verwende nesten😁 Oké de Wi-Fi is misschien niet top, maar zo leer je de mensen met wie je op vakantie bent eens op een andere manier kennen en kom je nader tot elkaar.

voor herhaling vatbaar

jack van meel
18-5-2018

simpel maar alles aanwezig

Tweede thuis

S. Van Mierlo
29-3-2018

Ik kom hier vanaf 2015 minimaal 2 keer per jaar. Het is mijn tweede thuis. Leuk animatie team genoeg activiteiten de hele dag. Groot zwembad met genoeg ligbedjes en ook op het strand is het lekker vertoeven. Eten vind ik smaak verschillen maar ook buiten de deur kun je goed eten voor weinig. Bij Condor lekker biefstuk voor 10 euro.

Zowel naar de oude stad van Hammamet als naar het nieuwe centrum Yasmine Hammamet is ongeveer even ver.

kom zeker terug, vooral door het schiterende weer

willy den hartog
2-3-2018

het all inclusief recept wordt zeer goed uit gevoerd, voldoende mogelijkheden om iedere dag de maaktijden te nuttigen, personeel op een enkel uitzondering na, zeer vriendelijk en behulpzaam

Geweldig verzorgd en zeer vriendelijk

Harry Pijnen
30-1-2018

Maaltijden en hygiene en ontspanning

Vies, eten matig, vergane glorie.

alekos92
19-10-2017

Personeel doet z'n, haar best, maar ..... voor de rest is het vies, schimmels, eten wat warm moest zijn is lauw en omgekeerd. De eerste avond zwart aangebrand eten, volop drollen van paarden en kamelen op het strand. Weinig zwemwater over door gebruik van waterscoters en parasailing. Huisjes dicht op elkaar, zodat vooral de oost Europeanen tot diep in de nacht drinken en alles wat daar mee samenhangt.

Niet voor herhaling vatbaar

Petra
6-10-2017

Simpel hotel beslist geen 4 sterren waard. Personeel erg vriendelijk en werkt erg hard. Erg schoon, leuke animatie alleen mag de muziek wel wat zachter. Eten wat smakeloos in het hele restaurant was maar 1 zoutvaatje. Raar is dat je handdoeken 's morgens vroeg worden opgehaald en je pas om een uur of 5 weer schone krijgt. Lastig als je oversag wil douchen. Er is in de omgeving weinig te doen. De tocht met de piratentocht viel erg tegen, overvol waardoor je niks zag. Om te relaxen een heerlijke vakantie voor weinig geld.

Nooit meer

Andre
2-10-2017

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.maar de locatie van het hotel is waardeloos er is niets in de omgeving behalve vuilnis waar je ook kijkt. Het eten was saai en lauw en vaak lege bakken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Samira Club Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Samira Club Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Samira Club Hammamet scoort een 7.26 uit 10 op basis van 531 reviews.