Hotel Samira Club Hammamet

Hotel Samira Club Hammametstersterster

7.2Goed

Tunesië, Tunesië, Hammamet

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Samira Club Hammamet voor je op een rij gezet:

• Aan zee

572 reviews over Hotel Samira Club Hammamet

• 2019
    9Morg24-12-2019

Samira club

Hallo, ik heb een week doorgebracht in de Samira club in Tunesië, een zeer goed gelegen hotel, de kamer is ruim en schoon, het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Golo16-12-2019

Perfect

9 dagen verblijf voor mijn verjaardag, echt een perfect verblijf. Welkom bij de top van de top. Ze besteden veel zorg. Alles was perfect in termen van service, strikte naleving van het protocol voor de zorg voor de klant bij aankomst en een groot deel om tevreden te zijn, maar vooral dankzij de professionaliteit van het personeel, hetzij bij de reservering of in het restaurant. ONVERKEERBARE service, op alle niveaus.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Bourg04-12-2019

Top personeel

Prijs - kwaliteit correct hotel ! Aangenaam verblijf gehad, met vooral een super animatie team ! correcte behandeling door personeel, klein maar gezellig nieuw aquapark, aangenaam strand om te verblijven met veel sportmogelijkheden, Kortom een hotel dat gezien dat lage prijs de verwachtingen inlost !

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Ricobonno04-12-2019

Hartelijk dank

Wij hebben met 2 pubers een top vakantie gehad. Kamer zijn goed. Geen luxe maar alles is er wat je nodig hebt. Het strand is super. Leuke jongens die voor een klein bedrag zorgen dat je bedje klaar staat Animatie is super. Wij hebben met zijn 4 een super vakantie gehad. En gaan zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10David03-12-2019

zeer goed hotel

Een zeer goed hotel. nette kamers wel iets verouderd maar schoon en heel. het zwembad is groot en dus genoeg ruimte voor iedereen. Alleen moet je er vroeg bij zijn als je nog een ligbed wil hebben. Ook hebben ze nog een extra bad met alleen maar grote glijbanen. Wat helemaal top is het animatie team wat een shows en entertainment. Het eten is niet slecht maar is smaakloos zout en peper zouden wonderen doen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Sylvia30-11-2019

September, geen regen ;)

Hallo, ik heb een week doorgebracht in de Royal Thalassa in Monastir in Tunesië, een zeer goed gelegen hotel, de kamer is ruim en schoon, het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad is groot, er is een uitstekende SPA. Ik adviseer u om het te proberen. Dank u.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Lisa25-11-2019

Samira Club 2019

1e hotel al een beetje ouder. Maar schoon. 2. eten. Eet alleen wat je weet. Pasta of rijst en witbrood. 3. Meer, strand, netheid. Zou beter kunnen. Conclusie. We willen gewoon ontspannen of ontsnappen aan het dagelijks leven, alles is in orde, alleen niet al te hoge normen.

• 10Izy20-11-2019

Een mooie reis

Ik heb 10 nachten doorgebracht in dit hotel met mijn man en twee dochters van 13 en 15, we hebben genoten van het strand en de animatie erg grappig en respectvol. Mijn dochters vonden de glijbaan en het zwembad schoon.

• 10Gijs07-11-2019

Goed hotel

Ik had een aangenaam verblijf met mijn vrienden in de maand oktober voor een zeer interessante prijs, schone en comfortabele kamer, rustige, perfecte service en vooral vriendelijk personeel. Ik ben van plan om volgende zomer terug te keren om van de zon te genieten.

• 9Alfred20-10-2019

Super leuke vakantie gehad

Prijs kwaliteit is gewoon goed. Verwacht geen hoogstandje. Door de goede entertainment en vriendelijk personeel. Lekker weer genieten. Mensen super aardig. Wij gaan zeker weer Animatie is leuk vrolijk en altijd hard werkend, leuke shows!Iedereen doet alle moeite om de toeristen een super vakantie te geven. Wij gaan zeker terug 🙂

Gereisd met partner in oktober 2019

76 tips over Hotel Samira Club Hammamet

• Angela, 08-05-2012

Boek de woestijnexcursie, dit is echt de moeite waard en een goede mogelijkheid om een indruk te krijgen van het land! Mohammed van Tunisie Voyages is een héle aardige gids die om zijn land geeft en moeite doet de juiste dingen te laten zien en te vertellen. In het voorjaar overnacht je in een luxe hotel in een oase; je waant je echt in een sprookje van 1001 nacht! We zijn ook met de piratenboot geweest, als je toeristisch vermaak zoekt wel aardig, maar had voor ons niet gehoeven.

• natasha, 08-01-2012

neemm voldoende zwembad speelgoed mee. het is een leuk zwembad en ook groot maar een beetje simpel met banden luchtbedden ect is het gelijk een stuk leuker

• andre, 23-11-2013

neem een taxi naar Hammamet Jasmien, voor 5 dinar niet meer betalen.Ga absoluut niet naar het oude Hammamet daar lopen opdringerige types rond. Wij zijn een dag met een excursie geweest naar Tunis en nog een paar plaatsen ,je leert op deze manier wat over Tunesie en waarom het er zo vervuild is. En het is een stuk prettiger om met een groep te gaan ,zeker met kinderen. En op het strand zijn vaak opdringerige types met kamelen als je niet reageert stoppen ze van zelf.

103 vragen over Hotel Samira Club Hammamet

• Sonja, 18-06-2019

Samira club

Wie gaan er nog meer 30 juli naar club samira ? En wieken mij vertellen welke drankjes wel en welke niet inbegrepen zijn en wat dan de kosten zijn.
    Ook heb ik een vraag kwa sigaretten zelf rook in camel zijn daar vergelijkbare sigaretten te verkrijgen en wat kost pakje ongeveer ?

Sonja, 28-07-2019

Wie weet komen we jullie tegen weet jij toevallig welke cocktails ?

Nathalie, 25-07-2019

Vriendin van mij en ik gaan er morgen heen, waarschijnlijk wel camel te koop voor een paar euro. Qua drank is het lokale drank + 2 soorten cocktails zagen we.

• Sharina , 12-06-2019

Cocktails

Hallo, Ik zag hier onder dat er 2 cocktails bij het all inclusive concept zijn inbegrepen! welke 2 cocktails zijn dat ? en hoeveel moet je voor de andere cocktails bij betalen?

• Geertje, 11-06-2019

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats