Hotel Royal Azur Thalasso

Hotel Royal Azur Thalasso

8Fantastisch

Tunesië, Tunesië, Hammamet

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Azur Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

67 reviews over Hotel Royal Azur Thalasso

• 9Simone Leenen21-07-2008

Zeker een aanrader!

Voor Tunesie is het hotel de 5 sterren wel waard. We hebben een aantal 3sterren hotels gezien en het verschil is duidelijk zichtbaar. Er was veel keus aan eten, alleen zaten er veel aparte sausjes bij, waardoor wij het niet aandurfden om alles te proberen. Het hotel ligt dichtbij oud-Hammamet, maar om in Hammamet-Yasmine te komen, moet je toch even een taxi nemen voor ongeveer 5 of 6 dinar. Het hotel ziet er netjes uit en het personeel is vriendelijk. Als je een fooi geeft, doen ze ook echt hun best voor je. Een aanrader is om de 2daagse excursie te doen naar zuid-Tunesie. We zijn 8 dagen geweest en hebben dankzij de excursie Tunesie nu wel gezien, maar ik zou best nog eens teruggaan!

Gereisd met partner in juli 2008

• 7J.Bakker03-07-2008

bedden

De bedden hadden hun beste tijd gehad, want we voelden elke ribbel in het matras, dat is niet echt ontspannen liggen. Voor een 5 sterren hotel mag dit niet voorkomen.

Gereisd met partner in juni 2008

• 10A.Hooreman28-06-2008

Ben er nu 13 keer geweest in de laatse 11 jaar en het bevalt ons iedere keer prima.Hebben onder het personeel ook echte vrienden gemaakt en hebben als we thuis zijn dan ook altijd heimwee. Toen mijn dochter haar eerste kindje meenam werd de service zo mogelijk nog beter, er werden allerlei nodige dingen voor de baby gehaald, zo ook toen haar 2e kindje meeging, alle lof. Het eten vinden wij niet altijd even lekker maar dat kan, we krijgen dan ook altijd wel wat we willen. Ook bio Azur word altijd bezocht, hebben zelfs een vaste masseur, zijn dan ook helemaal tevreden. A.H.I.H

Gereisd met familie in juni 2008

• 10Jeanine l'Abée26-06-2008

supers

we werden als prinsessen behandelt het was geweldig, de twee mannen op het strand altijd vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 9Roeli Maertens15-05-2008

Voor de 3e keer hier geweest, nu voor 11 dagen.Royal Azur is voor rustzoekers. Geen animatie, die is in Bel Azur ernaast. Mag je gebruik van maken. Zou het Royal met grotere kinderen niet kiezen, dat is de doelgropep ook niet. Kleintjes krijgen alle aandacht!2 keer per week wisseling beddegoed, iedere dag schone handdoeken, toiletten in de lobby worden ieder uur schoongemaakt. Eten te koud? Er staat een magnetron als je het warmer wilt. Eten wordt deels klaargemaakt waar je bijstaat! De reumakuur, waar ik voor kom, was weer geweldig! Iedereen zeer attent.Ik kreeg zelfs een bloemetje met moederdag, omdat mijn gezin thuis zat.Vaste bezoekers koesteren ze heb ik gemerkt. Mijn kamer wordt iedere keer mooier, ook als alleengebruiker. Ik voel me hier, zelfs op mijn eentje op mijn gemak.Ik kom hier beslist snel weer terug als ik een reumakuurtje nodig heb. Vragen? Stel ze gerust.

Alleen gereisd in mei 2008

• 9I. van der Werff-Maes01-05-2008

De bijzondere ligging tegen woonwijk moet je van houden Wij komen voor tunesier niet voor de toerist Het hotelpersoneel begrijpt dat en speelt hier geweldig op in en dringt zich toch niet op. Wandelen, met de trein mee, met de taxi, alles is bereikbaar met eigen initiatief. Helaas zijn ze nu het thalasso aan het renoveren. Dat maakt het rommelig. We gaan zeker terug naar dit hotel

Peter en Irene

Gereisd met partner in april 2008

• 9R & M23-04-2008

Afgelopen zomer op bezoek geweest bij dit Hotel. Het is een erg mooi hotel en ik vind het funest als mensen melden dat het verouderd zou zijn. Het ligt er fantastisch bij. Ik moest erg wennen aan de nabije omgeving. De mensen zijn erg opdringerig en arm. Je kan een zeer lekkere massage krijgen en het is er super. Personeel top en wat me het meest heeft aangesproken: ZWEMBAD (heeeeeerlijk)

Gereisd in april 2008

• 8Vincent en Inge09-02-2008

De ligging van het hotel is prima. Het heeft een mooie tuin en een heerlijk zwembad met prima bediening. Het strand is prima en op nog geen 5 min. loopafstand. Kamers zijn ruim, wel wat verouderd. Ze hebben een ruim balkon, een apart toilet en lekkere brede bedden. Het eten is van zeer slechte kwaliteit. 's ochtends is het altijd hetzelfde, het brood wat overblijft zie je 's avonds weer terug. Het avondeten is om te huilen, weinig groente, vezels, rottend fruit, weinig variatie (om de 3 dagen hetzelfde). En onthoofde kwartels zijn meer regel dan uitzondering. De toetjes zijn wel lekker (soms wat droog). Door het heerlijke eten heb ik in het ziekenhuis gelegen. Elke avond is er animatie, wel elke keer dezelfde buikdanseres en hetzelfde bandje (heb je na 5 min. ook wel gezien). Het personeel voor het terras wat later op de avond is niet vooruit te branden. Hammamet zelf is wat stil, geen bars e.d. in de directe omgeving. Er zijn winkels (mensen zeer agressief) en terrasjes bij het fort.

Gereisd met partner in september 2007

• 9Remco en Monique18-12-2007

Wij zijn afgelopen zomer twee weken (laaste week augustus, eerste week september) in dit hotel geweest. Het hotel is echt goed, kamers en gangen zijn wel wat verouderd, maar schoon en ruim. Bijzonder vriendelijk persooneel dat ook voor je klaar staat. Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden en handoeken service. Bediening aan het zwembad. Eigen prive strand, ook met ligbedden, handoekenservice en bediening. Het ontbijt is super, er staat zelfs een kok waar je zelf kan aangeven hoe je je eieren gebakken wilt hebben en wat je erin wilt hebben. Lekker uitgebreid en altijd ruim voldoende. Het avondeten is ook fantastisch, er is altijd wel wat lekkers bij, goed gevarieerd, gedurende de twee weken iedere dag iets anders gegeten. Ook het land Tunesie is erg leuk. Van de opdringerige verkopers moet je je gewoon niet te veel aantrekken en om en mee lachen anders maak je het zelf wel moeilijk, ga eens lekker onderhandelen! Wij hebben een erg leuke vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9I. van der Werff-Maes11-11-2007

Heel goed hotel, (men is binnen begonnen met het schilderen van de gangen ) vriendelijk personeel en erg variabel eten (soms mag het wel iets warmer zijn) zeker voor elk wat wils. Kamer, badkamer en toilet zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt. Voor een ieder een badjas aanwezig. Binnenbad met lekker warm water en ook hier zijn ligbedden aanwezig. Goede badhandoeken service.

Gereisd met partner in november 2007

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages