Hotel Royal Azur Thalasso

Hotel Royal Azur Thalasso

8Fantastisch

Tunesië, Tunesië, Hammamet

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Azur Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

67 reviews over Hotel Royal Azur Thalasso

• 9sanne10-06-2009

super vakantie gehad!

wij zijn net trg vanuit tunsesie! wij hebben echt een super vakantie gehad. zeer luxe hotel, mooie ligging en het prive strand was geweldig weinig toeristen en geen lastige russen.

er was genoeg te doen buiten het resort tip: je moet eens naar de haven gaan de marina mooien haven met een boulevaard winkeltjes restaurantje aan het srand en je kijkt je ogen uit naar de schepen die daar ligen. maar een min puntje was dat er savonds niks te doen was dus je moet er wel savonds alleen op uit. en wat ook jammer was dat het zwembad aan het strand nog niet af was en dat het wel op de stite aangegeven was. als het zwembad er wel was was het echt een paradijsje dus wij gaan cker nog een keer trg!

en de mensen die klaagen over dit hotel zegt meer over hun dan over dit hotel in tunsesie!

Gereisd in juni 2009

• 8Alain Walstock09-06-2009

Lekker!

Goed hotel! Lekker kortbij het strand. Het ontbijt is te doen, niet heel speciaal. Het diner is vrij standaard, maar absoluut niet van slechte kwaliteit. Het personeel is heel aardig. Het zwembad is lekker om nog een frisse duik in te nemen na het strandbezoek. In de buurt van het hotel is wel vanalles te doen, maar als je voor het massatoerisme warmloopt kun je het beste een taxi nemen richting het centrum van Hammamet-Yasmin. Niets te klagen.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 6bah11-02-2009

Nooit meer!

Slechte bedden, vies eten, opdringerige mensen, weinig te doen in de buurt. Voor mij kon die vakantie niet snel genoeg voorbij gaan.. Nooit meer

Gereisd met partner in februari 2009

• 8schoorlemmer16-10-2008

Prima verzorging

Prima verzorging, uitstekende service en mogelijkheden tot toeristische uitstapjes.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Esther Wagenaar-Beekhoven09-10-2008

Een aanrader

Dit is een geweldig hotel! Alleen niet geschikt voor kinderen, omdat je zo het zwembad inloopt. Naar ons idee erg gevaarlijk. Verder niets aan te merken eten was prima. Service perfect. Aardige mensen! Je weet als je daar heen gaat dat je winkels wordt ingepraat, maar dat hoort er gewoon bij!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 10Gerjanne06-10-2008

Helemaal geweldig!

Ik zou vandaag nog weer terug willen naar dit top hotel. Echt een geweldig leuke vakantie gehad! Service was ook helemaal top. Kan natuurlijke mede komen doordat ik samen met een vriendin was... Animatie team in andere hotel was ook altijd erg gezellig! Geen enkele reden tot klagen o.i.d.! Kijk terug op een top vakantie!

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9Roeli Maertens21-09-2008

ik kom zeker terug

Net terug. Deze keer in de ramadammaand.Dan is alles toch een onsje minder. Begrijpelijk, de mensen zijn moe in deze maand. Het vergt nogal wat van je lijf om te werken terwijl je ook moet vasten.Bij het diner was alles wat slordiger, er werden dingen vergeten. Toch niet zo erg om zelf even iets op te zoeken? Het blijft een tophotel. Ik kreeg op mijn eentje een kamer met een groot terras met ligbedden. Heerlijk om tussen de kuurbehandelingen wat te rusten.En het eten? Wat minder, maar nog steeds goed.Toiletten worden een aantal keren per dag schoongemaakt. De staat ervan is dus meer aan de klanten toe te rekenen dan aan het personeel.Ook andere nederlanders die er gelijktijdig waren, waren tevreden.

Alleen gereisd in september 2008

• 6Iemand uit de Provincie Utrecht19-09-2008

Wat een pauperbuurt!

Het hotel is oud en vervallen. Verder staat het in een armoedige/pauper buurt waar weinig te beleven is. Alleen de zon, het strand en de mooie heldere zee hebben onze vakantie nog een beetje kunnen redden.

Gereisd met partner in september 2008

• 7H. Sudmeijer16-09-2008

dit nooit meer !!

zeer zeker geen 5 sterren hotel waard zwaar verouderd en zeer vieze toiletten door het hele hotel. Personeel tijdens diner zeer slecht en maling hebben aan de gasten als je ze iets vraagt. Om een een soeplepel te bemachtigen moet je alle tafels af. De witte wijn was elke dag lauw !! Vlees was nooit te eten . Rundvlees was altijd taai en kippenvlees droog.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Monique Veliz28-08-2008

super hotel

mooi hotel, prive strand, heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. helaas wel betaald voor 1e vakantiedag terwijl we pas om half 3 's nachts arriveerden. ook een kamer op de laatste vakantiedag aanhouden voor een paar uur was allen mogelijk door vol tarief (overnachting) te betalen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages