Hotel Royal Azur Thalasso

Hotel Royal Azur Thalasso

8Fantastisch

Tunesië, Tunesië, Hammamet

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Azur Thalasso voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

67 reviews over Hotel Royal Azur Thalasso

• 6Alice25-07-2010

niks te beleven!!

Door overboeking kwamen we in dit hotel terecht, wat viel dit tegen! De kamers waren wel mooi, en ook het zwembad was oke. Maar er is dus niks te beleveven hier! Helemaal geen entertainment, en het eten viel ook tegen, erg jammer!!!

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 7nelly19-07-2010

erg saai

Bij Royal Azur terecht gekomen wegens overboeking oranger beach waar we gelukkig ook nog een week geweest zijn dat was super Royal Azur is niets te beleven geen animatie geen muziek personeel niet vriendelijk .eten weinig keus en smaakloos,broodjes en pizza aan strand ging wel alleen toetjes waren lekker.Hotel is zeker geen 5* waard

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 5Lars14-07-2010

Nooit weer!!!

Door overboeking hebben we er een week gezeten..65+ hotel,zonder animatie,eten is er koud,smakeloos en weinig variatie

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Anneke09-07-2010

Heel goed

Ben er nu 11 keer geweest , helaas door ziekte nu 5 jaar niet, wil in oktober weer gaan, het is een goed hotel met allemaal heel vriendelijk personeel,de kamermeisjes zijn soms wat traag van begrip maar ach een paar Dinar doet wonderen vooral als ze weten dat je 4 weken blijft, gelijk iets geven doen ze beter hun best.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Eske08-07-2010

Saai

Wij kwamen in dit hotel terecht vanwege een overboeking bij hotel orangers beach resort. Het is wel een mooi hotel met goede kamers. Elke dag schone lakens en handdoeken. Maar er is helemaal geen entertainment. Er valt niks te beleven, een beetje saai. Het avondeten viel erg tegen, behalve de toetjes die waren super.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Bertk14-06-2010

uitstekend

Voor de 2e keer in Tunesie geweest, inderdaad een uitstekend hotel, niets op aan te merken, in Tunesie moeten ze wel aardig zijn anders zijn ze hun baan kwijt, het is wel normaal dat je af en toe fooien geeft maar dan vliegen ze ook voor je. Die gasten hebben weinig salaris en zijn blij met elke fooi. In de avond is er niet zo heel veel te doen, er is een buikdanseres in een aparte lounge die iedere dag dezelfde show geeft. Tip: ga niet naar Tunis, rotstad, als je toch gaat neem dan de trein, 1e klas, het is niet duur en pas op je portemonnee in de Medina. Zakkenrollers zijn aanwezig. Taxi's zijn overal goedkoop. Vraag vooraf wat de prijs is en vraag onderweg aan de taxichauffeur wat de prijzen voor bepaalde ritten zijn zodat je vast weet wat de normale prijs is voor andere ritten. Doe dit ook in winkels, vraag dus wat een beetje normale prijs is. Taxi's en winkels beginnen altijd hoger. Een normale prijs voor een shirt is 10 tot 20 dinar. Absoluut niet meer. Veel plezier.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Laurens10-01-2010

Uitstekende plek.goed hotel

wij zijn in augustus 2009 daar geweest. het hotel is zijn sterren waard. enigste minpuntje is dat er chloorachtige plekken op de vloerbedekking zit in de gangen naar de hotelkamers maar dat is dan ook alles. eten ook goed, zwembad goed schoon,strand schoon, goede airco,ontbijt goed, goede bediening. Neem zelf hoed of pet mee. die zijn daar toen wij er waren lastig te vinden. winkeltje tegenover hotel heeft goed en goedkoop flessen water. Taxi goedkoop. op het hotel is werkelijk niets aan te merken. pas op bij de bazaar in Hammamed, zeer opdringerige verkopers en als je al iets koopt 3 kwart van de vraagprijs af doen. Buiten hotel is het wel armmoedig en veel troep op straat. water heeft er een irritante lucht die je overal ruikt maar dat is in die landen meer normaal. voor tandenpoetsen is dit water goed. niet teveel drinken. Let wel: het kan 3 uur rijden zijn naar dit hotel vanaf Vliegveld Monastir. omdat ze ook andere hotels aandoen. Verkeer is er gevaarlijk. engels kent men amper.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7hatzmann0114-10-2009

Had erg last van de armoede die daar is

Het hotel was verder wel naar onze zin.maar het eten was voor ons niet je van het. Eerste keer in Tunesie toch iets te arm land ,voel mij er niet prettig als andere mensen veel voor je willen doen.Schaamde me soms european te zijn. Met name bij het zwebad knip maar met je vingers en je word geholpen werd zelfs een handoek voor je op de stoel gelegd.niet mijn vakantie,wel hele vriendelijke bevolking.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9Roeli Maertens-Krooi20-09-2009

weer supertje!

Evenals voorgaande keren weer erg enthousiast! Alles was prima verzorgd, tot de superkamer toe. De aandacht is strelend als je daar voor de nu 5e keer komt. Dat wordt ""si dieu le veux"" beslist weer een 6e keer.De reumakuur wordt op jouw lijf gemaakt, dus ook voor herhaling vatbaar. Vragen? Stel ze gerust.

Alleen gereisd in september 2009

• 8Roger18-09-2009

Prima hotel

We hebben hier twee nachten geslapen omdat ons hotel (Les Orangers Beach Resort) overboekt was. Het was geen straf hier te zitten maar vijf sterren is misschien wat overdreven. In Nederland zou zo'n hotel 3 a 4 sterren krijgen. Kamers en ook tapijt op de gang waren ietwat verouderd. Eten is goed (beetje flauw, maar dat is meestal met een buffet). Strand en zwembad zijn heerlijk.

Gereisd met partner in september 2009

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages