Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag25°14°
Hotel Royal Azur Thalasso

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Azur Thalasso voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Royal Azur Thalasso in het Nederlands

Geweldig jammer dat het voorbij was

Anneke Hooreman
13-5-2017

Wat ik goed vond dat mijn kamer al bijna klaar was voordat ik binnenkwam wat in mijn geval nogal lastig is. Het eten was een bertje achteruit gegaan maar dat was dan ook alles.

Gereisd alleenreizend in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Achteruitgegaan

E. van As
27-7-2011

In plaats van de gebruikelijke mix van Europese en Arabische toeristen die ik mij herinner van eerdere bezoeken, waren er nu een paar hotelgasten en verder vooral "dagjesmensen": grote lawaaiige families met krijsende kinderen die de dag bij het zwembad doorbrachten omdat ze daarvoor een kaartje bij de receptie konden kopen. Verder veel zwerfkatten in de tuin. 's Avonds was het uitgestorven met een paar tafels bezet in het enorme restaurant. Na 4 dagen zijn we vertrokken naar een ander hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Thuiskomen

Anneke Hooreman
13-7-2011

Ging voor het eerst alleen na 12 keer samen met m,n dochter, kon niet beter opgevangen worden, ben gehandicapt en kreeg geweldige hulp. Eten is nog steeds slecht, is me al eerder beloofd dat het anders zou worden chef kok moet maar eens met pensioen, maar verder ook in Bio Azur alles naar wens. Volgende keer 4 weken !

Gereisd alleenreizend in november 2010

Eten slecht verder mooie ligging

mulder
19-10-2010

Ligging van het hotel is goed, direct aan het strand. Lobby ziet er goed uit. Eten is ronduit slecht vrijwel alles is koud, servetten aan de tafels werden na gebruik als ze er nog goed uitzagen opnieuw opgevouwen voor de volgende gasten. In 2005 heeft het hotel 5 sterren gekregen maar nu in 2010 is er zekker een ster van afgevallen.

Gereisd met partner in Thu Oct 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geen Hamamet meer

mulder
19-10-2010

Als je binnen komt is het 5 sterren ,maar zodra je de deur door gaat is het van wat is hier gebeurd zeker 3 sterren meer niet. het eten altijd koud veel mensen met buikloop mijn man heeft nog nooit een koortslip gehad en nu heeft hij er een zo veel hygiene is daar dus toch maar weer Egypte want die weten wel hoe het hoort kwa hygiene en dan heb ik het wel over 5 sterren want voor minder gaan we niet in dit soort landen

Gereisd met partner in oktober 2010

Prima hotel

Jos
10-9-2010

Van 26 augustus 2010 t/m 9 september 2010 verbleven wij met z’n tweeën in Royal Azure en daar was niks mis mee als je er niet vanuit gaat dat 5 sterren het zelfde is als in Europa. 5 Tunesische sterren zijn er 3 Europese sterren. Het is een schoon en vriendelijk hotel, met misschien wat gedateerd meubilair. Het ontbijt is prima en je kunt net als onze Russische vakantiegangers fruit meenemen in een plastic tasje voor bij de lunch aan het strand. Het dinerbuffet is goed en kan op sommige dagen iets beter, maar echt slecht is het niet. Zeker als het druk is moet je niet te laat aankomen voor je maaltje. De Russen hebben dan al gebunkerd en op hun bord gaat alles en met een flinke berg. Overigens de Russen zijn niet wat je noemt de gezelligste medevakantiegangers. Het is onbeschoft en ongemanierd volk en spreken nog geen woord Engels of iets werelds. Op het terrein van Azure kun je pinnen en dat geeft een veilig gevoel. In de directe omgeving is er niets te beleven, daarvoor kun je me

Gereisd met partner in augustus 2010

fantastisch

Wout
7-9-2010

heerlijk hotel, vriendelijk personeel, schone kamers. mooie ligging eigen zwembad en direct aan het strand. ik zat op de 5 etage had een prachtig uitzicht op de zee. overdag en 's nachts was het Hotel rustig geen buren geluiden. er waren wel winkels in de buurt maar dat is wel even zoeken. een medina was op twee kilometer afstand. ook een aantal leuke excursies gedaan.
goed te doen allemaal

Gereisd met partner in augustus 2010

Super Saai!!

Essie
29-7-2010

Door overboeking in dit hotel terecht gekomen. Een erg saai hotel, `s avonds valt er niks te beleven, ongezellig. En rondom het hotel ook niet. Nog nooit zo slecht te eten gehad in een hotel. Bediening alleen bij het zwembad aardig, verder echt niet. Echt geen 5* waard!!

Gereisd met vrienden in januari 2010

erg saai

nelly
27-7-2010

wegens overboeking een week in dit hotel verbleven.Ja dat viel wel erg tegen zwembad was oke eten was slecht weinig keus en smaakloos. geen animatie en de bediening liet ook veel te wensen over. dit hotel was zeker geen 5* waard

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

Heel prettig hotel

E. Garcia
26-7-2010

Heel prettige service, personeel bij het zwembad is super (Karim en Foued). Verder razend goedkoop om kleren te laten wassen en strijken, eten goed en veelzijdig, kamermeisjes strooien bloemblaadjes op de opgemaakte bedden. Alleen jammer dat er wel heel erg veel grote gezinnen met lawaaiige kinderen zaten.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 26 2010 19:46:42 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Azur Thalasso in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Azur Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.