Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag16°6°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palace Oceana voor je op een rij gezet:

54 reviews over Hotel Riu Palace Oceana in het Nederlands

Prima hotel voor Tunesie

max1946
2-6-2015

Hotel voor 50+ dus veel oudere mensen weinig nederlanders en veel belgen en duitsers. Restaurant en kamers allemaal prima verzorgt en bij het zwembad en op het strand Geen handdoekjes leggen voor in de morgen. ruimte genoeg bar bij zwembad en bar op het strand. in de avonduren in de bar van de hal rustige muziek o.a pianist of gitarist en om 23.00 uur moet alles stil zijn. echt een hotel voor je rust en uit te rusten.

Gereisd alleenreizend in mei 2015

hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding

carlakeemink
8-10-2014

Wat verouderd, maar goed gerenoveerd hotel, excentrisch gelegen aan een lang 'levendig' zandstrand. Zeezichtkamers, bijna alle zijzeezicht met veel bomen daarvoor. De service is uitstekend, evenals het buffetrestaurant. Veel variatie en showcooking aldaar. De specialiteitenrestaurants zijn niet bijzonder. De kamers zijn mooi en groot. Zwembad prima. In de lounge, is het avondentertainment met zangers/zangeressen van slechte kwaliteit. Handdoek leggen al vroeg op de eerste rij van het strand en rond het zwembad. Geen WC's bij het strand. Wel toiletten, weliswaar beperkt, oud en niet altijd schoon, bij het zwembad.. Voor Tunesische begrippen een goede prijs/kwaliteitsverhouding. In het hotel mag helaas overal gerookt worden, behalve binnen in het buffetrestaurant.

Gereisd met partner in september 2014

Voor Tunesische begrippen een topper

Ruud van den Berg
26-9-2014

Omdat iedereen in Tunesië zo hoog opgeeft van dit hotel (zelfs in andere hotels) maar eens besloten om het zelf te bekijken. Wij zijn frequent bezoeker van Riu Palace hotel in Europa, Noord Afrika en Caribisch gebied. T.o.v. de andere palace hotels in Tunesie scoort dit hotel inderdaad beter. Vooral op het gebied van rust en ruimte is het een topper. Bij middag en avond eten is de bediening goed. Als je vroeg aan het ontbijt zit kan het echter wel gebeuren dat je zelf even de koffie kan moet halen. Op zich geen probleem maar niet 100% palace waardig (als je toch wil zeuren). Eten goed warm, op tijd aangevuld en behoorlijk qua smaak. Hooguit misschien wat minder keuze in vergelijking met andere landen. Tunesie is echter wel goedkoper dan bijvoorbeeld Marokko, Caribisch gebied en Europa. Dus als je daar rekening mee houdt dan is dit een zeer goed hotel waar je uitstekend tot rust kunt komen. Ik denk dat wij best nog wel eens terug zullen gaan.

Gereisd met partner in september 2014

D-reizen

Schitterend hotel voor wie van rust houdt

Bernadette
2-6-2014

Heel mooi hotel, zeer goed onderhouden en kraaknet.

We hadden eerst een kamer met zeezicht geboekt, maar dit was zijdelings zeezicht en uitzicht op lelijke gebouwen. We hebben de dag nadien een hele mooie kamer gekregen (en bijbetaald) met zicht op zee en zwembad.

Het personeel is correct en vriendelijk, en zeker niet opdringerig (een fooi wordt gewaardeerd).

Het restaurant is netjes met voldoende zitplaatsen en het eten is vers (door de kleinere porties) en er is voldoende afwisseling. In de tweede helft van onze vakantie werd er wel gevraagd om 's avonds in shiften te eten (18.30 en 20.30).

De kamers zijn ruim en zeer goed onderhouden.

(- minpuntjes)

's Avonds is het er zeer rustig (weinig volk in de bar, en geen of slechte animatie).

Het buitenzwembad is niet verwarmd, en bij een temperatuur van 20 graden buiten, is dit niet echt aangenaam.

We hebben een schitterende vakantie gehad, en we gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Fantastisch hotel

Van Rompaey Friedl
12-5-2014

Waren vorig jaar in september 2013 hier en gaan nu in juni 2014 terug !

Wij vonden het schitterend !! Zeer rustige vakantie gehad !

Het eten was voor ons voldoende .

De kamers waren zeer mooi en het personeel Supervriendelijk!!!

Wij kijken erg uit naar onze vakantie in juni !!!

Gereisd met partner in januari 2014

Prijs/kwaiteit te duur!

Peggy Podevijn
5-10-2013

Hotel: Ruim en mooi hotel, zeer rustig en verzorgd.

Zwembad: Mooi, proper en genoeg privacy.

Kamer: Zeer ruim en proper.

Service: heel goed.

Keuken: Het eten was GEEN Riu palace waardig.

Het ontbijt: er was er te weinig keuze bij de broodjes of ontbijtkoeken. In vergelijking met andere hotels is het ontbijt, zeker wat de koude gerechten betreft, erg beperkt.

Middag en avondmaal: het eten was zeer weinig gevarieerd en zelden warm genoeg. Reeds om de 2 dagen komt min of meer hetzelfde menu terug! Ook werd vanaf 30 min. voor het einde van een shift het eten NIET meer aangevuld. Dit vinden wij echt niet kunnen! De keuze van desserts is zeer beperkt en elke dag hetzelfde.

Verder hebben wij een heel fijne vakantie gehad maar naar dit hotel keren wij niet meer terug omwille van de keuken. Spijtig.

een aanrader

mommaerts
27-9-2013

voor de tweede maal en het was nog beter het eten was echt een aanrader zeer mooi gepresenteert en goede kwaliteit.

het personeel super vriendelijk dit is al de beste riu in tunesie dat we hebben meegemaakt (11 maal tunesie en telkens riu)

wij gaan met kerst en nieuwjaar terug

er zijn altyd mensen die alles moeten afbeken en thuis niets hebben

Gereisd met partner in september 2013

Goed hotel maar voor bejaard publiek

Vandebroek
19-9-2013

Goed verzorgd hotel met mooie en propere kamer, en prachtig uitzicht. Eten is lekker, maar beperkt buffet, en dikwijls hetzelfde eten. A la carte restaurants moeilijk te boeken! (Hebben op 12 dagen slechts 1 kunen boeken)Vriendelijk personeel. Het hotel is echter vooral gericht op een ouder(lees;bejaard) publiek. Prijs/kwaliteit is het hotel te duur voor hetgeen men te bieden heeft; we zijn al in betere hotels geweest die minder duur waren!

Super

Cjc
17-9-2013

Als je van rust houd met een boekje en niet van animatie hou dan is dit een super relax hotel we hebben ervan genoten

Mooi hotel

Roelant Smet
17-9-2013

Mooi en rustig hotel , echt iets om uit te rusten

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Adults onlyJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Oceana in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Oceana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.