Omschrijving
Hotel Riu Marillia 4* is gelegen op een half uurtje rijden van Hammamet in Tunesië en heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het personeel verleent goede service en het eten is uitgebreid. Ook vind je hier een binnen- en buitenzwembad waar je even tot rust kunt komen. Gelegen bij het strand en op ongeveer 1 km van de winkels.

329 reviews over Hotel Riu Marillia in het Nederlands

Tunesiërs zijn ontzettend aardig en gastvrij

Carolien,
29-6-2018

Het enige negatieve van Marillia is de aanwezigheid van vervelende Russen. Asociale volk kun je niet treffen. Ze dringen voor, hebben eigen bekers mee genomen om wodka in te doen. Gooien eten ip de grond, geen respect voor het personeel. Stelen je handdoek. Roken in de rookvrije zones.

Marillia moet dit niet accepteren, hier door blijven de goede mensen weg.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Leuk voor een keer.

Parbo,
25-5-2017

Alles was in orde. Leuk personeel in het hotel. Goed voor de rust.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Prima hotel, aardige medewerkers

Rob
28-8-2015

Het Marillia is een prima hotel, service is echt goed en personeel heeft

alle aandacht voor je (wel af en toe een fooi achterlaten)

Helaas zaten wij er tijdens de aanslag ca 80 km verder en was het seizoen

voor deze mensen afgelopen.

Bleven echter steeds waarderen dat we niet meteen vertrokken maar de vakantie

wel afmaakten.

Eten is goed en uitgebreid

Toen we bij aankomst een kamer kregen die niet naar onze zin was liep de manager met

een bos sleutels mee om een andeee kamer te zoeken. Bleef vriendelijk en deze moeite was geen enkel probleem.

Massage in het hotel voor een redelijke prijs (wel afdingen) en was naar tevredenheid

Gereisd met partner in juni 2015

"perfect"

tessa roosen
6-7-2015

Heerlijk verblijf gehad in dit mooie resort. Bij aankomst upgrade gehad naar de supervisor kamer. Kan geen minpunt bedenken. Iedereen tot aan de receptie, strand, zwembad, eetzaal, schoonmaakster top kwaliteit!!!! De nieuwe manager was zeer vriendelijk en maakte elke dag een praatje met ons. Helaas door de aanslag eerder naar huis gehaald. Maar we hebben heerlijke 13 dagen gehad. Pluim voor iedereen....

Gereisd met partner in juni 2015

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Maria Lardinois
27-4-2015

De 4 sterren kun je niet met onze 4 sterrenhotels vergelijken. De WC was maar half betegeld en alles was onderwater na douche- of bad gebruikt. Voor gehandicapten is het hotel niet ideaal maar verder een supertijd gehad. Wij kunnen het aanbevelen!

Gereisd met partner in april 2015

heel goed hotel

Richard
13-1-2015

algemene indruk is goed, omgeving leuk winkels op ongeveer 1 km afstand, kamer zeezicht mooi uitzicht. Taxi's goedkoop. flessen water gratis vanuit de bar. zelfs fles cola light gratis vanuit de bar. binnen roken en niet roken.

personeel zeer klantvriendelijk.wordt door het animatieteam veel georganiseerd. Stad Nabul grote markt op vrijdag aldaar niet zo opdringerig(per taxi heen en terug ongeveer 30 euro)

goed weer gehad temperatuur ongeveer 17 gr gevoels temperatuur 25 graden gehele week zon. Fantastische week gehad.

Eten was zeer goed voor elk wat wils. kamers worden goed schoongemaakt. pasje voor badhandoeken(gratis) Binnenzwembad heel goed verwarmd. Hotel zelf ook heel goed verwarmd.

Gereisd met partner in januari 2015

Erg mooi hotel waar alles prima verzorgt wordt. Het hotel is wel degelijk Riu waardig. De 4 sterren zijn dik verdient. De kamers en het uitzicht zijn prachtig en alles was dagelijks tot in de puntjes verzorgt, elke dag. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het buffet was prima in orde en er was voldoende variëteit, echt voor ieder wat wils. Het hotel ligt op wandelafstand van de boulevard van Yasmine, waar allerlij winkeltjes, en de haven te vinden zijn.

Mooie en schone omgeving. Wij zijn al diverse keren in Hammamet geweest, steeds in Riu hotels. Dit hotel past er qua ligging en sterren niveau perfect bij.

Wij danken touroperator en Riu Marillia voor de goede service. Bedankt, wij hebben het heel goed naar onze zin gehad. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2014

Niet RIU waardig

A W van Meel
14-9-2014

Alhoewel het personeel zij best doet is dit hotel nog niet waardig om de naam RIU te dragen.

Het buffet is te klein om alle gasten goed te kunnen bedienen.

Het eten is niet van RIU kwaliteit.

De superieur kamers zijn groot maar saai van indeling.

Obers zijn zeer geënt op fooien en hebben te weinig oog voor de aanwezige gasten.

Animatie doet zijn best maar heeft te weinig buget om een goede show neer te zetten.

Advies wacht nog met dit hotel de boeken totdat het hopelijk RIU waardig word.

Gereisd met partner in september 2014

Vriendelijk personeel

Petra ockhuijsen
11-9-2014

Dit was voor ons de 7de keer in een riu hotel..

Bij aankomst was de kamer nog niet klaar dus mochten we mee lopen zodat we onze zwemkleding aan konden trekken..

In de tussen tijd werden er handdoeken voor ons gehaald..

Na een paar uur heerlijk bij het zwembad gelegen te hebben werden we opgehaald en naar onze kamer gebracht.

Wat een service!!!

Verder heerlijk eten en alles is schoon...

Als ik een min punt zou moeten noemen is het de muziek s'avonds van de animatie...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Jammer dat de reviews van voor de overname door RIU op Zoover blijven staan. Hierdoor ligt het eindcijfer voor dit hotel veel lager wat dit hotel niet verdiend. Dit hotel is door RIU in de zomer van (Juni) 2013 overgenomen en opnieuw geopend na een grondige renovatie. Alle voorgaande reviews zijn nogal negatief... maar weet dat dit is voor de overname van RIU.

Hotel RIU Marilia is in 1 woord een GE-WEL-DIG hotel.

Gereisd anders in juli 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Marillia in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Marillia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.