Hotel Riu Marillia

Tunesië, Tunesië, Hammamet

7.5Goed

• Animatie
Tonen op kaart

Hotel Riu Marillia 4* is gelegen op een half uurtje rijden van Hammamet in Tunesië en heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het personeel verleent goede service en het eten is uitgebreid. Ook vind je hier een binnen- en buitenzwembad waar je even tot rust kunt komen. Gelegen bij het strand en op ongeveer 1 km van de winkels.

342 reviews over Hotel Riu Marillia

• 2019
    7Nel01-07-2019

Mooi land, minder hotel

Het land vonden wij erg mooi en we willen ook zeker nog een keer heen! 3 Uurtjes vliegen, alles erg goedkoop en lekker weer! Het hotel vonden wij niet top. Er moeten nog erg veel dingen verbeteren. Wi-Fi is waardeloos maar dat wisten we van tevoren. Eten was op zich goed maar aldoor hetzelfde. Schoonmaak van de kamer was niet altijd even goed. Het strand vonden wij niet top, was ook geen bar aanwezig. Verder was het zwembad erg mooi en iedere dag nieuwe handdoeken en onze kamer was erg ruim met een mooi uitzicht. Vanuit het hotel kun je zo naar de winkels lopen en ook via een boulevard naar de haven. Excursies waren ook erg leuk en voor weinig geld. Hammamet is een leuke plek maar zou voor een ander hotel gaan de volgende keer.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Carolien29-06-2018

Tunesiërs zijn ontzettend aardig en gastvrij

Het enige negatieve van Marillia is de aanwezigheid van vervelende Russen. Asociale volk kun je niet treffen. Ze dringen voor, hebben eigen bekers mee genomen om wodka in te doen. Gooien eten ip de grond, geen respect voor het personeel. Stelen je handdoek. Roken in de rookvrije zones. Marillia moet dit niet accepteren, hier door blijven de goede mensen weg.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8Parbo25-05-2017

Leuk voor een keer.

Alles was in orde. Leuk personeel in het hotel. Goed voor de rust.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 9Rob28-08-2015

Prima hotel, aardige medewerkers

Het Marillia is een prima hotel, service is echt goed en personeel heeft alle aandacht voor je (wel af en toe een fooi achterlaten) Helaas zaten wij er tijdens de aanslag ca 80 km verder en was het seizoen voor deze mensen afgelopen. Bleven echter steeds waarderen dat we niet meteen vertrokken maar de vakantie wel afmaakten. Eten is goed en uitgebreid Toen we bij aankomst een kamer kregen die niet naar onze zin was liep de manager met een bos sleutels mee om een andeee kamer te zoeken. Bleef vriendelijk en deze moeite was geen enkel probleem. Massage in het hotel voor een redelijke prijs (wel afdingen) en was naar tevredenheid

Gereisd met partner in juni 2015

• 9tessa roosen06-07-2015

"perfect"

Heerlijk verblijf gehad in dit mooie resort. Bij aankomst upgrade gehad naar de supervisor kamer. Kan geen minpunt bedenken. Iedereen tot aan de receptie, strand, zwembad, eetzaal, schoonmaakster top kwaliteit!!!! De nieuwe manager was zeer vriendelijk en maakte elke dag een praatje met ons. Helaas door de aanslag eerder naar huis gehaald. Maar we hebben heerlijke 13 dagen gehad. Pluim voor iedereen....

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Maria Lardinois27-04-2015

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

De 4 sterren kun je niet met onze 4 sterrenhotels vergelijken. De WC was maar half betegeld en alles was onderwater na douche- of bad gebruikt. Voor gehandicapten is het hotel niet ideaal maar verder een supertijd gehad. Wij kunnen het aanbevelen!

Gereisd met partner in april 2015

• 10Richard13-01-2015

heel goed hotel

algemene indruk is goed, omgeving leuk winkels op ongeveer 1 km afstand, kamer zeezicht mooi uitzicht. Taxi's goedkoop. flessen water gratis vanuit de bar. zelfs fles cola light gratis vanuit de bar. binnen roken en niet roken. personeel zeer klantvriendelijk.wordt door het animatieteam veel georganiseerd. Stad Nabul grote markt op vrijdag aldaar niet zo opdringerig(per taxi heen en terug ongeveer 30 euro) goed weer gehad temperatuur ongeveer 17 gr gevoels temperatuur 25 graden gehele week zon. Fantastische week gehad. Eten was zeer goed voor elk wat wils. kamers worden goed schoongemaakt. pasje voor badhandoeken(gratis) Binnenzwembad heel goed verwarmd. Hotel zelf ook heel goed verwarmd.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Joke19-12-2014

Touroperator bedankt voor dit mooie hotel

Erg mooi hotel waar alles prima verzorgt wordt. Het hotel is wel degelijk Riu waardig. De 4 sterren zijn dik verdient. De kamers en het uitzicht zijn prachtig en alles was dagelijks tot in de puntjes verzorgt, elke dag. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het buffet was prima in orde en er was voldoende variëteit, echt voor ieder wat wils. Het hotel ligt op wandelafstand van de boulevard van Yasmine, waar allerlij winkeltjes, en de haven te vinden zijn. Mooie en schone omgeving. Wij zijn al diverse keren in Hammamet geweest, steeds in Riu hotels. Dit hotel past er qua ligging en sterren niveau perfect bij.

Wij danken touroperator en Riu Marillia voor de goede service. Bedankt, wij hebben het heel goed naar onze zin gehad. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2014

• 7A W van Meel14-09-2014

Niet RIU waardig

Alhoewel het personeel zij best doet is dit hotel nog niet waardig om de naam RIU te dragen. Het buffet is te klein om alle gasten goed te kunnen bedienen. Het eten is niet van RIU kwaliteit. De superieur kamers zijn groot maar saai van indeling. Obers zijn zeer geënt op fooien en hebben te weinig oog voor de aanwezige gasten. Animatie doet zijn best maar heeft te weinig buget om een goede show neer te zetten. Advies wacht nog met dit hotel de boeken totdat het hopelijk RIU waardig word.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Petra ockhuijsen11-09-2014

Vriendelijk personeel

Dit was voor ons de 7de keer in een riu hotel.. Bij aankomst was de kamer nog niet klaar dus mochten we mee lopen zodat we onze zwemkleding aan konden trekken.. In de tussen tijd werden er handdoeken voor ons gehaald.. Na een paar uur heerlijk bij het zwembad gelegen te hebben werden we opgehaald en naar onze kamer gebracht. Wat een service!!! Verder heerlijk eten en alles is schoon... Als ik een min punt zou moeten noemen is het de muziek s'avonds van de animatie...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

6 tips over Hotel Riu Marillia

• Anneke Rooseboom de Vries, 11-01-2014

Wat ook echt wel leuk is om te doen, is naar Friguia park gaan. Het is een dierentuin, maar dan echt Afrikaans. Daarnaast is er ook een dolfinarium, die shows geeft. En de avondexcursie naar Medinat Alzahra bij Sousse met eten, en geschiedenis van Tunesië op een spectaculaire manier vertoont met licht, geluid en acteurs! Neem een vestje mee, het wordt buiten vertoond. Weet niet of het nu nog is, 2 jaar geleden nog wel!

• Hilderson Robert, 22-11-2012

Attracties voor kinderen in het centrum.Taxis vrij duur.Een zeer goed restaurant aan de haven maar vrij duur.In hotel geen al la carte restaurant maar wel buitenrestaurant.

• E.Abercrombie, 20-09-2012

van uit het Resort is het met de Taxi naar het centrum/haven 5 min. en kost gemiddeld 4 dinar(2 euro) je kan ook met een treintje,zelden prijs gaat alleen langs alle hotels ook wel leuk voor een keer. aanrader is de panorama tocht,heb deze gedaan erg mooi .

7 vragen over Hotel Riu Marillia

• Peter, 09-08-2014

Is er alleen wifi in de lobby? zo ja, kun je er wifi kopen zodat je gewoon overal kunt internetten?

Jamie, 23-08-2014

Het hotel biedt gratis WiFi in de openbare ruimtes waar de WiFi ontvangst erg goed te noemen is. De meeste hotelkamers hebben ook WiFi ontvangst, maar deze is over het algemeen wat minder...

• martha van dam, 19-01-2014

parasols op strand/excursies mei 2014

Beste lezer

wij zijn vorig jaar naar Bellevue geweest een fantastisch hotel. Maar nu heb ik Marillia geboekt maar zie er weinig parasols op het strand zijn die er voldoende Ik verbrand nog in de schaduw

heeft iemand nog tips voor excursies of andere tips De Saharatoer hebben we al gedaan met el jem (aanrader !!)

dank voor uw antwoord

Martha van Dam

jj, 18-07-2014

Er zijn parasols en strandbedjes voldoende.

• Jamie Paenen, 16-12-2013

Theater en Liften

Ik ben dit jaar naar RIU Marco Polo in Hammamet geweest, en zou graag dit jaar naar RIU Marillia gaan. Echter heb ik de volgende tweetal vragen: Zijn er in het hotel liften aanwezig? De ene site geeft namelijk aan van wel, en de andere weer van niet. Iser in het hotel een (Amphi)theater of bevind zich alles buiten? In Marco Polo had je namelijk een overdekt theater binnen.

Bedankt alvast voor jullie reactie!

Anneke Rooseboom de Vries, 31-12-2013

Er zijn liften in het hotel, maar niet overal goed bereikbaar. Als je ze nodig hebt, bij de receptie aangeven. Er is een buiten theater, maar de 3 keren dat wij er waren ( eind mei/begin juni) werd alleen het binnen -theater gebruikt. Fijn hotel, en bedenk het is toch geen Europa, maar noord Afrika en er is overal wel wat te vinden wat je niet bevalt, maar onze ervaring is, dat ze heel erg hun best doen en de service is top!

J.Paenen, 01-01-2014

Dankjewel Anneke,

Ik ga er inderdaad vanuit dat het een goed hotel is. Ik ben dit jaar naar Marco Polo geweest en dat was ook super, dus daar twijfel ik niet aan.

Dan geef ik inderdaad aan dat we een kamer willen die per lift te bereiken is.

Bedankt voor uw reactie

Hotel Riu Marillia info