Hotel Riu Marco Polo

204 reviews over Hotel Riu Marco Polo in het Nederlands

Voor 4 sterren matig.

joop
15-10-2018

Het was vrij rustig in het hotel -Kamer goed alhoewel maar 1 stoel en een beetje hard bed -geen nederlands/belgie t.v.- restaurant zeer ruime keus maar soms aan de koude kant - hal en gang 2e et. kaal donker en ongezellig alleen kleur van een brandblusser - personeel uiterst vriendelijk en attent - badkamer met douche in bad goed - heel groot zwembad -strand een stukje lopen en rommelig -veel rieten zonneschermen stuk -veel ligstoelen met doorgezakte lig plaats - matrassen dun en stuk waarvan je er zeker 2 nodig hebt om redelijk te liggen - heel groot gedeelte van stoelen en matrassen al op een hoop gelegd voor de winter opberging - buiten hotel niets te beleven en 15 min. lopen wat winkels van hetzelfde en terrasjes bij de haven- barretje aan strand ontbrak voor drankje terug naar zwembad- het geheel voor 4sterren wat matig.Met taxi naar Hammamet 10 dinar.Vrij veel winkeltjes maar ook veel van hetzelfde en opletten voor de prijzen.

In een woord wegblijven

Jacobus
11-3-2018

Helaas een enorme tegenvaller in tegenstelling tot wat werd belooft in de side op internet ,dit hotel blonk in tegenvallers erger kon eigenlijk niet en wilden dan ook na drie dagen weg waar de directeur van schrok,hij beloofde ons en de andere mensen beterschap de komende maand dat wij hier verbleven maar hij had het schijnbaar niet helemaal in de hand,wel stuurde hij onmiddellijk de chef kok weg daar het eten zeer slecht was en puur weggooi eten.Uiteindelijk hebben we 2 of 3 keer redelijk gegeten.Het hotel zat continu vol met enorme groepen tot wel 400 man met de nodige kinderen dus van rust kwam ook niets terecht en daar waren die paar Europeanen echt niet blij mee zodat dan ook niemand in de toekomst terug zou komen.Ze teren nog steeds op de naam Rieu.Een pluspunt is het personeel deze zijn over het algemeen goed en vriendelijk.De Europeanen noemde het hotel een Algerije hotel en zeer vuil van schoonmaak is niet veel vernomen jamme

echt zeer hard genoten!

kelly
8-10-2015

Bij aankomst direct ons uitgenodigd om nog te kunnen gaan eten wat steeds zeer lekker was! De receptioniste bracht ons met koffers naar de kamer en was direct een wauw gevoel. Aan het zwembad en de poolbar zeer gezellig en amusant. De animatie is ook echt top zeer charmant , behulpzaam, grappig, en steeds hun uiterste best doen voor alles ook zeer persoonlijke service.

ik heb grote slaap problemen en slaap amper 2u op 3dagen normaal en daar zonder zever geslapen als een roosje. Hebben echt zo hard genoten als we konden hadden we de maand erna opnieuw geweest en langer maar jammer genoeg gebeurde intussen de aanslag. Wij willen elk jaar weer terug naar daar zonder enige twijfel. En snap totaal niet wat sommige hier zeggen want alles was tot in de Puntjes verzorgd en in heel hotel niks slijtage etc hoor. Je kunt geen beter hotel hebben en zeer goedkoop voor wat je allemaal krijgt!

Fantastisch Hotel

GDE
13-8-2015

Eerste keer 4 sterren en meteen beste hotel ooit.

Super mooi en propere kamers en zwembad.

Lekker eten en super animatieteam.

In centrum, overal winkeltjes enz.

Kan er niks slecht over zeggen.

nooit meer in dit hotel

meerschaert marina
19-7-2015

dit hotel is dringend aan renovatie toe,de gangen naar de kamers ruiken rondom muf en zijn heel donker,vuil tapijt.slechtste hotel van de rui keten in tunesie eerst niet de gevraagde kamer gekregen .door de aanslag slechts 1 nacht gebleven en zeer slechte bedden .maar wel lekker eten het enige +punt

Heerlijk maar strand te ver!!!!!

Nicolette
16-6-2015

Strand ligt ver lopen, eerst wel houten vlonders daarna door het zand aardig ver lopen naar de bedjes. Andere wereld zo verzorgd als het hotel en zwembad, tuinen enz eruit ziet, zo armoedig is het strand. Doorgezakte bedjes, kapotte rieten parasols en het vervelendste is..... geen beach-bar bij het strand, dus weer de hele weg terug voor iets te drinken, bar ligt midden in het hotel ook niet aan de rand waar het strand begint. Verder heerlijk eten, verzorgde kamers, lieve mensen en altijd vrolijk!!! Animatie-team geweldige jongens en meisjes, die ook nog in de avond dansen!!!

Leuk hotel voor 1 week

jeanetteboer-bakker
5-10-2014

Het hotel is leuk, kamers zijn goed. best ruim en zwembad zicht is prima. Het eten is minder, s'ochtends het brood niet echt goed te kauwen, over het geheel weinig variatie. Jammer dat het strand niet rolstoel toegankelijk is, wat wel zou kunnen worden aangepast. Het hotel en alle verdere faciliteiten zijn goed rolstoel toegankelijk. Animatie was niet om over naar huis te schrijven. We zijn echt beter gewend. De ligging is prima, vlakbij de haven en de boulevard. Leuk voor een week maar niet langer.

Fijne hotel

Jannik
18-9-2014

We hebben hier verbleven met een kindje van 2 jaar. Hotel is proper met vriendelijke bediening en vers eten.

Je blijft wel in Tunesië, dus je kan hier niet de luxe verwachten zoals bv in Dominicaanse Republieken.

Al bij al fijne vakantie, korte vlucht vanuit België ( dikke 2u) en korte transfer via bus van luchthaven naar hotel (30min)

Nog steeds geweldig!

fam.Driesen
30-8-2014

Voor de 6e x verbleven in dit geweldige hotel. Opnieuw heel gelukkig met onze keuze. Hadden hier gelezen dat de kwaliteit achteruit zou gaan maar daar is geen sprake van! Eten en drinken blijft super maar natuurlijk niet hetzelfde als thuis. Keuze is ruim genoeg en er is wel veel afwisseling. Zijn 12 dagen geweest en vond het jammer dat sommige dingen niet terug kwamen. Natuurlijk veel vis en kip, kalkoen en lams, het is een moslimland dus varkensvlees zul je niet vaak tegenkomen, maar de bereidingen waren steeds anders. Het personeel blijft super! We werden ontvangen of we terug thuis kwamen en zo voelde we ons ook.

Alles is nog steeds goed onderhouden en zeer zuiver, daar zijn ze dan ook heel veel mee bezig.

Kortom, we keerden weer tevreden terug :).

Gewoon een keertje doen!

Robert Mol
11-8-2014

Zijn hier 12 dagen geweest. Een uitermate mooie ligging, vlakbij mooi en gezellig strand, fraaie jachthaven en ongeveer 15 minuten lopen naar de Medina in leuk stadcentrum. Terug met de Tuc Tuc, vergeet je nooit meer......Temperatuur s goed uit te houden zeker met de bries uit zee. Personeel zeer (kind) vriendelijk, doet haar best om je thuis te laten voelen. Variëteit in eten viel even tegen. Echter na een paar dagen veranderde dit. Koks kwamen van achter hun vuur naar de mensen toe en dat maakte het verblijf zeer aangenaam. Mijn advies: gewoon een keertje doen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Marco Polo in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Marco Polo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.