Aparthotel Residence Romane

Aparthotel Residence Romane

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Romane voor je op een rij gezet:

3 reviews over Aparthotel Residence Romane in het Nederlands

2008

Prima, maar keuken stelt niks voor

Linda
30-9-2008

Hou er rekening mee dat je voor airco en een koelkast moet betalen. Allebei kosten 3 euro per dag. (bij appartement)

Keuken stelt niks voor is één gaspitje

Verder uitstekend ruime kamer, aardige mensen, goed zwembad, privestrand op loopafstand!

Ongeveer kwartier lopen naar hammamet. Mensen in de medina mega opdringerig, u bent gewaarschuwd

Stel je niks voor van de keuken

Linda
29-9-2008

Bij aankomst moesten we voor de airco betalen, 3 euro per dag. Zelfde verhaal voor de koelkast. Dan boek je een apartement... er is geen magnetron, geen telefoon, geen pitten. Er is een gaspit. That's it!! De ene pan is er te klein voor en moet je er los boven houden de ander past wel.

Beetje jammer na wat je leest op dreizen!

Privestrand is prima. Twee bedden en parasol is drie euro. Was altijd plek ook bij het zwembad. Personeel is vriendelijk en kameeltocht is aan te raden om bij hotel te boeken!! Eten ok.

Kamers verder schoon, redelijk goede bedden. Balkondeur kon niet op slot maar werd de tweede dag direct gemaakt.

Als je weet dat de keuken niks voorsteld en je voor airco en koelkast nog bijbetaald is het prima!!!!!

Tunesiers alleen opdringerig bij de medina tot het vervelende aan toe!

Wij zijn redelijk tevreden over dit hotel

titike
4-1-2008

Wij zijn redelijk tevreden over dit hotel. Het is kleinschalig, simpel en goed. Prijs/kwaliteit is heel goed. Het privé strand is wel even de weg over en zo'n 500m van het hotel. Eten was lekker maar een beetje meer afwisseling mocht wel. Kamers waren netjes onderhouden, het personeel vriendelijk. Ligging vonden wij ook goed, heel rustig. Centrum was op wandelafstand een kwartiertje, dus heel goed te doen. Er is geen animatie of andere faciliteiten.

We zijn tevreden over dit hotel en willen nog wel eens terug voor een rustige relax vakantie, maar niet direct.

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Romane voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Residence Romane in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Residence Romane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.