Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°22°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Hammamet voor je op een rij gezet:

41 reviews over Appartement Residence Hammamet in het Nederlands

leuk

am
5-4-2010

Ik ben samen met een vriendin naar residence hammamet geweest. Het is prachtig hotel, maar dat hadden wij ook niet nodig, want wanneer ben je nou op je kamer? wij in ieder geval niet zoveel.. We hebben 2 keer een kakkerlak weten te vinden en deze ook weer de deur gewezen. Veel last hadden we niet, maar wel veel lol. Het appartement werd elke dag schoongemaakt en het personeel was heel aardig. Ik vond het een geslaagde vakantie en als je het niet erg vind dat het er niet zo uit ziet als een 5 sterren hotel en vlak bij het strand wil zitten zou ik er zeker heen gaan.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dubbel gevoel

J.L.
10-3-2010

Aan de ene kant een leuk hotel met leuk personeel, perfecte ligging tov het strand met eigen hotel ligstoelen(100 m) en gelijk aan de s´avonds gezellige drukke bloulevard van het oude centrum en op loopafstand van de oude medina(markt met oude kraampjes waar ze nep-merk kleding en souvenirs aan jou en je vriendin proberen te slijten.). Zeker een mooie zee,omgeving en de saharatour is zeker aan te raden. Aan de andere kant hadden we in de eerste kamer(aan de zeekant!niet nemen dus) last van kakkerlakken, na 2 dagen te hebben aangegeven dat er kakkerlakken waren. Daarna een goede kamer gekregen(aan stadkant). Daarnaast was mijn vriendin blond en werd op het strand/markt aangesproken en bekeken door kleine jongetjes die t soms zelf aan durften om dicht bij te komen. Na boos te worden of te dreigen met politie haakten ze al gauw af, maar als je met vriendinnengroep blonde meiden gaat zou ik hier 2 x over nadenken. Wel goede politie bescherming,veilig gevoel.

Gereisd Met partner in juli 2009

Gaan al jaren!!!

chaan
26-1-2010

Je betaalt heel weinig voor dit hotel en krijgt hier heel veel vriendelijkheid en gastvrijheid voor in de plaats... Ben zeer tevreden, eigenlijk onze hele familie.....

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 26 2010 14:13:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Ellen
1-12-2009

Erg verouderd en onhygienisch.Lief personeel,tegenover de zee.langs open riool wandelen.De foto's touroperators komen beslist niet overeen met werkelijkheid.Er is veel stuk en gevaarlijk.zeepbak afgebroken messcherpe randen,zwarte schimmel.tegels vloeren vuil en schimmels.Schoonmaken primitief,veel vuil onder matrassen,t bed,betonnen tafel met tapijt,stofzuigers hebben ze niet.Binnen een dag 3 x van kamer veranderd.Eten kun je overal heel goed maar niet in dit hotel.prijzen vergeleken van veel betere hotels en schrokken.echt veel teveel betaald.Naar buiten kijken,niet tegen het hek leunen,lig je 3 verdiepingen lager.keuken.1 bord 2 steelpannen en een lepel.Zwembad troebel en glibberig veel chloor.Stoelen in tuin van aluminium veel stuk messcherpe afgebroken latten,poten die afbraken.Entree is smoezelig en in trappenhuizen vies slecht verlicht.lift stuk.Tunesie super volgend jaar Djerba.

Gereisd Met partner in december 2009

dit nooit meer.

radiorietvogel
1-12-2009

wij zijn hier ook geweest. in dit zeer slechte hotel. wij kwamen om 4.30 aan in het hotel en zijn binnen 24 uur 3 keer verkast van kamer. de 3e kamer hebben wij maar geaccepteerd. wat een drama de badkamer het zeepbakje was stuk de badkamer stonk na urine en de was tafel durfje nog niet aan te raken wat deze donderd er zo van de want af. de keuken plakte van alle kanten en de dooie kakerlak zat nog aan de muur. wij keken na de zee en tegen het hekje wou je niet aanraken ook deze zat los wel kindvriendelijk dus niet. en over de bedden een stuk beton waar een tapijtkleed over 1 lag en daar de matrassen op lagen vlekken overal in. dus mensen kijk niet na de foto,s van reisbureau,s want ze zijn al minimaal 26 jaar oud zijn wij achter gekomen toen wij er waren. dus voor iedereen die dit leest a.u.b geen residence hammamet.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2009 13:40:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Ellen en Peter
1-12-2009

Half 5 s nachts eindelijk aangekomen maar de kamer was supervies. Smerig bed en vloer goor. Na overleg in een andere kamer gekomen. Volgende dag bleek keuken op slot en na opening rende t personeel zelf al met onze koffers naar de volgende kamer omdat de keuken schrikbarend was. Deze kamer hebben we geaccepteerd maar was absoluut niet in orde. Heel veel gevaarlijke mankementen zoals los hek bij schuifpui zodat je zo 3 verdiepingen lager kon vallen. Afgebroken zeepbak onder schimmel. Kakkerlakken dood aan de muur en zeer onhygienische badkamer en keuken. t Zwembad is glibberig en heeeeel veel chloor. De foto's van touroperators zijn duidelijk heel anders als de werkelijkheid. Dat normen voor hygiene in dit soort landen anders is als in nederland , oke... maar hier zou Help, redt mijn vakantie n uitzending op zich kunnen maken. Wel superlief personeel en locatie bij zee is super. Maar voor onsnooit meer Recidence Hammamet

Gereisd Met partner in augustus 2009

redelijk goed hotel

Cynthia
3-9-2009

wij hadden een perfecte kamer de zon stond nooit op ons appartement dus was het voor ons geen probleeem toen de airco 1 dag uit viel. aardig personeel buffet en ontbijt goed te doen schoonmaakster maakte goed schoon in hoofdgebouw 1 of 2 kakkerlakken gezien best smerig maar niet in ons gebouw strand geweldig vooral zen beach club goed eten daar voor echt maar 3 dinar ofzo ! zwembad was af en toe niet hellemaal lekker maar best te doen . al met al verwacht er niet te veel van wij hebben het heel erg naar ons zin gehad met de mensen enzo en voor 12 dagen goed te doen piraten boot en sahara tour gedaan alle 2 hardstikke aan te raden!

Gereisd Met partner in augustus 2009

nooit meer hier

ikke
19-7-2009

personeel was heel aardig. animatieteam opdringerig en een van de koks ook. Obers heel erg lief en aardig. Bed veel te klein voor mijn dochter(1.80) en erg vies en hard.Weinig schone handdoeken, toiletpapier moest je om schooien, kakkerlakken, krolse katten in en om het hotel. De badkamer werd schoongemaakt met de handdoeken waar je je mee af had gedroogd. Douche kon niet opgehangen worden en het toilet trok niet door! Veel, langdurig en keihard eentonig muziek vanuit het zwembad. Muziek werd gedraaid van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat/midden in de nacht!! Verf aan je handen in zwembad. Zeer goor zwembad dat nooit ververst wordt. Zijn pas terug van 15 daags bezoek aan dit hotel.Voor ons nooit meer hier. Je kon niet normaal over straat zonder te worden lastig gevallen door mannen,zelfs de kleine jochies van ongeveer 11/12 jaar en al zeker in de Medina.De Sahara tour met Mo was erg indrukwekkend en zeker een aanrader.Geweldig deze reis

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Geweldig personeel

8-7-2009

Dit appartement is echt aan te raden! Vooral vanwege de gezelligheid en vriendelijkheid van het personeel. We kregen zelf een appartement met balkon toen we hierom vroegen. De meeste appartementen hebben alleen frans balkon namelijk. Daarnaast heeft elk appartement wel wat min puntjes, douchekop die je niet op kan hangen enzo. Maar dit is voor t geld en de locatie ook niet vreemd. Wij hadden alleen een lekkende airco, maar dit vonden we geen probleem. Het personeel stuurde wel elke dag iemand langs om er naar te kijken, dus dat was erg netjes. Wij zijn echt tevreden, vandaar het hoge cijfer!

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Super

Lia
29-4-2009

Ik heb hier een supervakantie gehad. Overal dichtbij, alleen voor uitgaan moesten we de taxi pakken maar dat was 5 minuten rijden en was heel goedkoop. Ik ben 15 dagen geweest, en heb me totaal niet verveeld! Zeker de moeite waard, ook de sahara tour!

Gereisd Met vrienden in april 2009

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.