KinderhotelWeer vandaag16°7°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

202 reviews over Hotel Radisson Blu Resort & Thalasso in het Nederlands

Lekker om uit te rusten

smvanleeuwen
1-5-2012

Prima hotel en prijs kwaliteit verhouding. In directe omgeving weinig te doen. Heerlijk om even te relaxen. Met taxi zit je wel zo in het centrum. We hebben nog 2 daagse trip gedaan naar woestijn en oase, zoutvlakte. Je zit veel in de bus en de bezienswaardigheden zijn erg toeristisch.

Gereisd met vrienden in januari 2008

super goed hotel

Ben
27-9-2011

hotel riu el kebir is een geweldig hotel met goede service en klant vriendelijk.

wij zijn er al 3 x gewees en gaan volgend jaar weer terug.

hier is niets op aan te merken,het hotel is proper goede service en vriendelijk personeel van chef tot beginneling.

veel variatie in het eten ,ontbijt zeer goeg , lunch zeer goed, diner zeer goed.

de gene die hier een slechte beoordeling over geeft is niet waard om op vakantie te gaan.

we zijn er 10 dagen geweest (super)

een aanrader voor groot en klein.

Gereisd met partner in augustus 2011

Niet voor herhaling vatbaar

Danny
19-7-2011

Niet proper, onaangename geur en ongedierte (kakkerlakken) weinig variatie in het eten. Animatieteam daarentegen was schitterend. Zeer opdringerige (lees; agressieve)verkopers van excursies, die je dagelijks meerdere keren komen lastig vallen aan het zwembad. Safes op de kamer; zeer onbetrouwbaar (cash geld allemaal verdwenen!),safe werd steeds afgesloten werd door ons bij verlaten van de kamer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Een leuk hotel !!!

Reentje
15-6-2011

Het is een leuk hotel . Dit hotel heeft 2 gedeelten ,namelijk een hotel met verdiepingen en ook een soort village gedeelte ( leuke witte huisjes).

Wij zaten in die leuke witte huisjes , hadden een balkon en uitzicht op zee , hebben we helemaal niet voor betaald.

De schoonmaakvrouwen waren heel aardig , elke dag vonden wij op ons bed een leuk bloemstuk en versiesel. Ze vroegen iedere keer of het goed schoongemaakt was en een keertje hadden we een opmerking en het werd gelijk opgelost

Personeel was wel heel aardig. Het weer was ook geweldig , lekker zonnetje, zee en strand. in het hotel lopen van die mannetjes om excursies aan te bieden , let wel op , ze zijn niet altijd eerlijk !!! Kun je beter via je resigids boeken ter plekke.

Gereisd met partner in juli 2009

Geweldig!!!

mootje
26-4-2011

We zijn net terug van dit hotel!! helemaal top het eten was perfect en lekker, kamers superrr schoon, mensen waanzinnig vriendelijk en animatie was ook top, wij hebben ons waanzinnig vermaakt ...

alleen het weer liet ons in de steek, hier was het tropisch heb ik begrepen maar daar hebben we 1 dag zon gehad, maar het hotel maakte alles goed! De ligging was ver van het centrum... maar verder alles prima

Gereisd met partner in april 2011

ik zou zo terug gaan!

henk
21-4-2011

het was echt te gek!

het strand was heerlijk, de animatie was ERG aardig. de kamers waren precies goed.

het was echt top.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

isabelle
19-4-2011

Aangenaam hotel.

Het personeel en de animators zijn zéér vriendelijk.

Het eten was zeker in orde alleen vond ik dat de drankjes wat lekkerder mochten smaken.

De kamers zijn oké maar zouden opgefrist moeten worden.

Mijn kinderen hebben regelmatig meegedaan aan de activiteiten van de kinderclub.

Zeker een aanrader.

Wel opletten dat het koud is in de zwembaden buiten.

Maar het binnenzwembad maakt alles goed.

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

Super mooi hotel

Jet
18-2-2011

Mooi hotel, service is super eten is wat weinig afwisselend maar voor ieder wat wils.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

Hotel is oké

sjorsje
6-11-2010

Prima midden klasse hotel waar je erg goed kunt eten het strand is direkt aan het hotel gelegen en bied parasols en ligbedjes als je s'morgens een heel mooi plaatsje wil kun je de jongen aan het strand een tipje geven en die regeld de rest

Gereisd met partner in mei 2007

Heel goed Hotel

Willy en Eric
24-10-2010

Wij zijn 16 september t/m 30 september in het Riu El Kebir geweest. Wij vinden voor een 4 sterren Riu het een fantastisch Hotel.

Wij zijn ook in verschillende Riu's geweest.

Het personeel was heel vriendelijk en de service en het eten was allemaal uitstekend.

Het enige nadeel is dat je maar een klein stukje langs het strand kan wandelen.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Resort & Thalasso in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.