6,4

153 reviews over Hotel Prima Life Imperial Park in het Nederlands

Redelijk..

D&S
26-11-2010

Het hotel was redelijk, onze kamer was netjes, schoon, werd elke dag ook netjes schoongemaakt met nieuwe handdoeken etc.. Alles werkte, was niet stuk. Verder was het hotel ook netjes. Personeel was ook vriendelijk, je moest alles wel 10x vragen maar uiteindelijk kreeg je het ook.

Eten was inderdaad echt slecht! Echt allemaal van hun cultuur je moet er van houden. Goed ziek geweest en na terugkomst nog weken last gehad van maag/darmen. Kwam paar kilo lichter terug ipv aangekomen.

Ziekelijk warm in de tijd dat we er waren. Helaas dus niet optimaal kunnen genieten, te warm om excursies te doen. Gelukkig werkte airco goed. Wel vaak lauw drinken aan bar en strand.

Mooi stadje maar mensen zijn erg vervelend trekken je aan je armen na binnen echt te erg! Proberen je af te zetten waar je bij staat.

Opzich niet verkeerd geweest maar gaan toch nooit meer terug.

Gereisd met partner in juli 2010

Verschrikkelijk

jaimy en mourad
23-10-2010

Toen we voor de vakantie de recenties hier lazen hadden we zoiets ja wat verwacht je van een iets goedkoper hotel maar zolang t schoon is vind ik t best. En tja 4sterren dat moet toch wel goed zijn. Maar wat een verschrikkelijk hotel was dit zeg!!! Het past hier niet eens op dus laat ik het hierbij!!! Gewoon niet doen!!!!

Gereisd met partner in september 2010

dit nooit meer. Ben hier terecht gekomen zonder opzettelijk voor dit hotel te kiezen. Restaurant was heel onhygiënisch. ( vuile tafellakens, zwerfkatten, vieze borden en glazen. Slechts 1 soort glas voor alle drank.

Airco in kamer was stuk. Liften heel luidruchtig zodat een kamer in de buurt van de lift geen aanrader is. Anderzijds werd het licht in de gang 's avonds uitgedaan zodat je beter niet te ver moest gaan op de tast (brandveiligheid!). Heel luidruchtige muziek ( tot op het strand zeer hoorbaar)

En het ergste : De Russen : lopen je gewoon omver, terroriseren het restaurant , enz... totaal geen 4 sterren waard.

Gereisd met vrienden in september 2010

Pluspunten waren de ligging en het animatieteam dat zijn best deed. Een groot minpunt was het eten, of wat er voor door ging. Alles was koud, bijna geen vlees en zeer onhygienisch! De zwerfkatten liepen door het restaurant, en borden, bestek en glazen waren vaak op. Mensen van het animatieteam gingen zelfs ergens anders eten! Ook het drinken was ronduit slecht. Vaak geen prik meer. Ook dikwijls dat het 1 en ander op was. We zijn 2 dagen op excursie geweest. Een verademing was dan ook het eten in het andere hotel. Geen aanrader dus primalife imperial, zeker niet voor je gezondheid.

Gereisd met partner in september 2010

zeer slecht eten

g bellaard
9-9-2010

jammer dat ze er geen goede koks hebben , ik geloof dat het niet de bedoeling is dat we koud eten en bijvoorbeeld vissenkoppen en staarten te eten krijgen .

Hopelijk wordt het in de toekomst beter anders heeft het hotel een groot probleem voor de gasten.

Zonde want het kan er erg leuk en gezellig zijn .

niet voor herhaling vatbaar

P & L
6-9-2010

Met veel zin erheen gegaan,en gehoopt onze buik rond te eten. daar hoop je toch op als je all inclusive gaat. lekker eten en drinken. Dit was voor ons dan ook heel erg tegengevallen. eten was de eerste 2 dagen prima, maar als je elke dag hetzelfde voorgeschoteld krijgt niet meer. het eten was lauw en weinig smaak, meer bot dan vlees. weinig variatie. voor ons is dit dus echt zwaar tegengevallen. tevens ook beide flink ziek geworden en hier de rest van de vakantie last van gehad. en over het drinken is ook niks goeds te melden. lauw bier, kleine witte plastic bekers (af en toe een glas) zure wijn, fris zonder etc. verre weg van goed.

ook erg veel last gehad van russen, ik had verwacht dat dit allemaal wel mee zou vallen, maar wat ze over Russische vakantie vierders zeggen is toch echt waar! dronken, veel herrie, uit de hoogte, asociaal! pluspunt was het zwembad, strand ligging, en trip. dus ondanks het slechte eten en drinken toch kunnen genieten. maar niet voor herhaling vatbaar.

P. D.s.
6-9-2010

Eten: Schandalig slecht. Beesten die tussen de rijst kruipen (kruiden volgens de plaatselijke ober, maar dan wel met poten volgens mij), onverzorgd, vloeren die niet opgekuist zijn en dus met eten bezaaid zijn, zwerfkatten die rondlopen tussen het buffet,...

Kamer: Airco werkt niet, geen sluiting van het bad zodat dat niet gebruikt kon worden, urinevlekken in het tapijt, wc spoelde niet door,...

Service: Er is geen enkele moeite gedaan (zowel door de afgevaardigde van het reisbureau als het hotelpersoneel!) om één van deze mankementen te verhelpen. Fysieke intimidatie omdat je een aantal keer vraagt om de wc te maken....

Absolute afrader

P. ds.

niet weer!

G.en A
6-9-2010

voor de 1e keer een all inclusive vakantie gedaan in dit hotel maar dit doen we hier niet weer!Het lijkt heel erg mooi van de buitenkant,wc's zijn erg smerig,kreeg vaak drinken waar de prik uit was en erg smerig was,bier was vaak op werd dan ook niet bijgevuld dan moest je weer wachten tot de volgende dag.En het eten was echt te smerig voor woorden,laatste dagen in Medina gegeten kun je lekker eten voor goedkoop prijsje.Misschien ooit weer naar Tunesie maar niet naar dit hotel hier komen wij niet weer.Animatie team deed er wel vanalles aan om de mensen het naar de zin te maken maar ze komen regelmatig bij je om te vragen of je ook mee wilt doen.Soms wel erg irritant.

Gereisd met partner in augustus 2010

Het smerigste hotel wat ik ooit in de low budget klasse heb meegemaakt en waarbij alles stuk is (zwembadverlichting stuk maar draden hangen los in water, 3 van de 4 liften doet het niet, gangen savonds pikdonker, op de kamer airco stuk, koelkastje staat onder stroom, telefoon stuk), en de katten met schurft en diarree rennen over alle trappen en kotsen en poepen alles onder. (wordt niet opgeruimd) Het eten is zo slecht dat zelfs de russen het laten staan!!. Soep is verzuurd, spagetti is koud, kippen op de barbecue verbrand en de vis alleen met koppen er aan. Smorgens oud brood, oude zwarte koffie, iets bruins wat jam moet zijn en als drinken alleen limonade.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prima Life Imperial Park in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prima Life Imperial Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.