Hotel Palm Beach Club Hammamet

Hotel Palm Beach Club Hammamet
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Palm Beach Club Hammamet voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Palm Beach Club Hammamet in het Nederlands

Dit hotel is prachtig gelegen. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ruime kamers netjes in orde met alle comfort aanwezig. Tuin met zwembad en aansluitend strand zijn adembenemend mooi. Er is een uitgebreid en zeer gevarieerd aanbod in het restaurant. Vriendelijk personeel en een superleuk animatieteam.

Fantastische Hotel

Sandra
5-6-2015

Al verschillende keren in Tunesie geweest in verschillende hotels.

Maar hotel Palm Beach Club Hammamet heeft toch wel alle kwaliteiten wat ik van een hotel verwacht.

Mooi en proper hotel

Mooie propere kamers

Propere omgeving zowel aan het zwembad als aan het strand.

Heel vriendelijk en beleefd personeel

Super manager : Mister Faouzi, staat altijd klaar voor iedereen.

Super Animatieteam, met dank aan Booba, Djo, Sami en Salim

Het eten over het algemeen tevreden

Kortom mijn algemene indruk van dit hotel : Super!!!

gezellig 3 sterren clubje

witdouck john
16-10-2014

hotel palm beach club hammamet

mooie kamer met alles erop en eraan tv frigo aerco haardroger appart

toilet en graties saefe elke dag groote fles water dagelijks proper gekuist

spijtig voor badhandoeken moet je betalen

restaurant altijd tassen teloren glazen en lepels tekort een beetje een chaos

eten goed op zijn tunesies

aan de bars veel coktails wijn en bier in platiekbekertjes opgediend bij

gebrek aan glazen dat is spijtig

mooi zwembad en tuin groote ligweide maar niet proper onderhouden

manager faouzi slimane doet nochtans alles wat mogelijk met de middelen

dat hij heeft om het iedereen naar zijn zin te maken maar heeft nog veel werk

omgeving een paar winkeltjes een uurtje wandelen naar de medinna van

hammamet of 5 dinnar met de taxi

minpunt meeste gasten zijn russen

prijs kwaliteit goed 3 sterren hotel

super vakantie in fantastisch hotel !!!

sabina
13-6-2014

In dit hotel kan je echt genieten. Iedereen is er vriendelijk en behulpzaam. Er zijn ruim voldoende ligbedden, zowel in de prachtige palmtuin als op het witte zandstrand. De kamers zijn zeer ruim, netjes en verzorgd. Er is een super gemotiveerd animatie-team. De maaltijden zijn zeer gevarieerd en goed verzorgd. Kortom een echte aanrader en ... ik kom zeker terug !

goed hotel

frederic collet
11-6-2014

Hebben al in 10 tallen hotels geweest maar wat die general manager Faouzi Slimane doet om dit hotel op te waarderen hebben we nog nooit ergens gezien. Een dikke en wel gemeende proficiat, herhaal gemeende proficiat !!!!!

simonne&frederic

redelijk

mdv59
29-9-2013

Hotel verdiend niet echt 4 sterren 3 is op zijn plaats raar volkje alles draaid om geld

NOOIT MEER!!!

KRISTINE
11-8-2012

Geen 4 sterren waard! In omgeving is niets te zien, enkel strand en je kan bijna niet gaan wandelen. Enkel aan bar zwembad kan je drinken krijgen in de all in formule en bij de andere bars is het te betalen! Eten is afschuwelijk, zat zelfs gebakken oorworm in eten! En is altijd hetzelfde!!! Tuin is niet netjes, gras is heel hoog en ligt vol met sigarettenpeuken! Kamers zijn zeer sober maar netjes! Het enige goede in dit hotel is de animatie!

prijs/kwaliteit zeker een aanrader

kristof
26-6-2012

mooi proper hotel het eten was gevarieerd aan de bar niet zo veel keuze cola sprite bier water en vruchtensappen voor de russen wodka

niet veel te zien in de omgeving wel enkele winkeltjes waar ze niet ambetant doen het personeel is vriendelijk als je ze iets geeft zoals de badmeester geef je hem 1 dinar dan krijg je ligbedden met matrassen en houd hij iedere dag u plaats bij de kamer was altijd proper het zwembad ook een nadeel zijn russen onbeschoft volk annimatie was ook goed wel in het frans engels of duits niet veel vlamingen ook nu wij hebben het er goed gehad maar denken wel aan een andere bestemming dan tunesie

Aanrader prijs kwaliteit

Ann Sophie
1-3-2012

Leuk hotel met een mooie tuin. Onze kamer werd steeds proper gekuist en was ruim genoeg. Ideaal om eens naar de medina van Hammamet te gaan om souvenirs te shoppen.

Wij gaan zeker nog eens terug

Fam. Peeters
9-2-2012

Prijs/kwaliteit is dit een goed hotel. Zeker een aanrader voor families want de kamers zijn ruim. Super ligging vlakbij Hammamet, er waren ook veel activiteiten te doen. Wij gaan zeker nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Beach Club Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Beach Club Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Beach Club Hammamet scoort een 7.47 uit 10 op basis van 58 reviews.