Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°15°

33 reviews over Hotel Omar Khayam in het Nederlands

Fantastische

Ibrahim
1-4-2019

Ik zou graag willen terug gaan.

Boeken zonder na te denken.

Echt een aanrader

Gereisd Met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig voor herhaling vatbaar

D. Boudewijns
26-10-2014

het hotel is voor 3 sterren een perfect hotel. Het enige minpuntje is dat er geen koelkastje op de kamers zijn voor eventueel flessen water koel te houden. Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam vooral tegen de kinderen...Ook het animatieteam is geweldig voor de kinderen .Wij hebben een top vakantie daar gehad en gaan zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Prima plek om vakantie te vieren

g_neijland
19-8-2014

Dit hotel is in onze ogen een prima 3 sterren hotel. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Onze kamer was recentelijk helemaal vernieuwd dus ook in dat opzichte prima. Verder ligt het hotel direct aan het strand, en heeft het meerdere zwembaden met glijbanen (zowel voor peuters, kleuters als tieners). Animatie was ook goed, alleen wel erg gericht op Duitsers en Fransen.

Voordelen: -Gunstige prijs -Prima kamer -Voldoende en goed eten (en over het algemeen ook op juiste temperatuur) -Leuke zwembaden en fijn zandstrand -Genoeg te doen (watersport / animatie)

Nadelen: -eten eentonig (elke dag ongeveer hetzelfde) -De frisdranken zijn mierzoet (namaak) -hygiëne in restaurant had beter gekund (vloeren vies) -Je moet 's ochtends voor 07.30 je handdoek op een stoel hebben gelegd, anders geen plek onder parasol aan zwembad of strand.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

D-reizen

mooi hotel en goede ligging

p.dorrestijn-roegiers
31-7-2014

prima en schoon hotel. Personeel is erg vriendelijk, animatieteam is top, alleen jammer dat het erg op Duits en Frans is georienteerd.. Eten had iets meer gevarieerd mogen zijn, maar er was voldoende

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Ideale vakantie voor waterplezier met kids

mario_smolders_1
18-7-2014

Omar Khayam biedt een ideale vakantie voor gezinnen met kinderen die van het water willen genieten. De zee, de 2 zwembaden, de glijbanen alles is aanwezig voor waterplezier. De zwembaden zijn trouwens prima verzorgd. Prijs - kwaliteit zit dit hotel zeker goed en is zeker meer waard dan een 3*.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 30 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Toffe plaats voor gezinnen met kinderen!

JOANNA
14-7-2014

Hotel is heel rustig gelegen en in de buurt is er niks te zien. Maar als jij bent op zoek naar een rustige vakantie en als jij reis met jonge of oudere kinderen dan is het een aanrader. De strand is mooi, goed verzorgd en overall is veel plaats. Toffe glijbannen voor kids, animatie team super leuk en altijd iets te doen. Kamer was eenvoudig maar elke dag grondig gepoetst. Het eten kan beter, Restaurant kan iets beter qua hygiëne en er zou wat meer variatie mogen zijn. Ontbijt was heel sober. Voor de rest WIFI in de receptie. Exchange kantoor en een winkel op de terrein. Als jij bent op zoek naar: rust, zon, mooie stranden en toffe bezigheden voor kinderen dan is Omar Khayam een TOPPIE!

Top vakantie

Belinda pancras
30-7-2013

Wij hebben een super vakantie gehad.Ligging....direct aan het strand.Kamers....schoon en netjes.De kamers worden elke dag schoon gemaakt.Ook elke dag schone handdoeken.Het matras was helaas wel erg hard.Eten...vaak hetzelfde maar het was goed te eten.Personeel.....vriendelijk en lief voor de kinderen.Annimatie....helemaal top.Winkelen.....de tunesiers willen graag verkopen en trekken heel erg aan je.Gewoon negeren.Wij hebben leuke dingen kunnen kopen voor weinig.Zwembad......leuk....alleen soms niet helemaal schoon.De glijbanen zijn super.In de folder staat dat er geen bedjes en stoelen bezet gehouden mogen worden,maar dit wordt wel gedaan en het personeel doet er niks aan.Excursies......niet zo veel bijzonders maar de piratenboot trip was erg leuk.Wij zijn 10 dagen geweest en we hebben het erg naar ons zin gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige Vakantie gehad!

linda
29-7-2013

Net terug van een geweldige week in dit resort,kamers waren netjes,werden goed schoongemaakt,vriendelijk personeel,heel de dag door animatie,kinderdisco en shows sávonds.Genoeg te doen op het resort alles binnenbereik,wisselkantoor,winkel,welness ectr.Het strand is dmv klein trapje bereikbaar ligt gelijk aan zwembad.Mijn kinderen van 9jaar hebben zich hier prima vermaakt,zeer kindvriendelijk,zwemwater was schoon,iets wat warmer maar goed de zon staat er ook heel de dag op! glijbanen waren geweldig! prijskwaliteit verhouding is goed,wij gaan volgend jaar zeker terug!

Fantastisch, gezellig hotel

Marroja
29-7-2013

Het was een erg leuke vakantie. Het hotel was top en er mankeerde niks aan. Het eten is prima te doen alleen als je er langer dan 11 dagen zit is het wel vaak hetzelfde. De ligging van het hotel is erg goed. Het ligt direct aan het strand en je kan gratis gebruik maken van de lig stoeltjes. Ook kan je gratis gebruik maken van de kano's, waterfietsen en zeilbootjes. Op nog geen 20 meter kun je gebruik maken van de jetski's'( €35 voor 2 personen) en parasailing €40 voor 2 personen. Kom je buiten het hotel dan zijn er diverse winkeltjes maar verder is er niet veel te doen. Voor 15 dinar zit je in jamine hammamet ( aanrader ) Het pinnen rondom het hotel is niet makkelijk. Zonder visa card moet je wel even zoeken voor je de juiste hebt maar de taxi chauffeurs helpen je direct. De kinderen worden de hele dag vermaakt dmv verschillende activiteiten. Het personeel is erg vriendelijk. Al met al was het een erg leuke vakantie, een echte aanrader voor een 3 sterren hotel.

Gereisd Familie in juli 2013

never nooit meer!

wilmaholteman
19-7-2013

wat een ontspannende vakantie had moeten worden,viel finaal in duigen.....wat een asociaal bende daar zeg!zwembad water niet goed,onze kinderen zaten onder de huid irritatie,zwembad water was maar liefst 38 graden!je kon op sommige tijden de bodem niet eens zien,vieze glibberige bodem,eten slecht,koud,niet gaar,en weinig variatie,wij hebben 10 dagen op droog stokbrood en patat en pizza geleefd,en dan nog aan de diarree raken,drankjes worden aangemaakt met kraanwater,dus alles smaakt naar chloor,hotelkamer wel in orde,nadat we de 1e x een kamer toegewezen kregen,wat wij niet hadden geboekt,maar dit gemeld bij de receptie,irritante verkopers rondom het zwembad,die hun handen niet thuis kunnnen houden,erg opdringerig!!het enige,maar dat was dan ook echt het enige positieve,was de animatie s'avonds,die jongens stonden er elke avond met een glimlach,om de gasten te vermaken!nee tunesie nooit meer voor ons!erg jammer,want echt een vakantie gevoel heben wij niet gehad

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Omar Khayam in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Omar Khayam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.