Hotel Nesrine

6,2

72 reviews over Hotel Nesrine in het Nederlands

Anja en Freddy Kruizinga
30-10-2018

Heerlijke vakantie gehad in Hotel Nesrine! Super vriendelijk, verzorgend en gastvrij team, van receptie tot obers en al het andere personeel. Het animatie team was geweldig, nog niet eerder zo'n leuk en hecht team meegemaakt, die krijgen de grootste pluim. Het hotel is ietwat gedateerd en kan hier en daar een opknapbeurt gebruiken, maar je ziet dat ze er mee bezig zijn. Dagelijks word er goed schoongemaakt en je kamer zelfs opgeruimd. Het eten was prima voor all in, al zou er wat meer variatie in mogen zitten. Drankjes waren niet altijd even koud, maar als je dat aangaf werd je wijntje in de vriezer gelegd, niets was teveel gevraagd. Qua prijs-kwaliteit verhouding niets te klagen gehad. We gaan hier zeker nog eens naar terug!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

nooit meer

betty
25-9-2018

is absoluut geen 4 sterren waard. dringend aan renovatie toe. keuken niet ok. veel zieke mensen. ik was zo ziek dat dokter geweest is en ik niet kon reizen. geen verzekering afgesloten en mij blauw betaald. receptie en directie niet vriendelijk en geen respect. buiten het animatieteam die mijn laatste dagen goedgemaakt heeft, de slechtste reiservaring ooit. reisagent ter plaatse steekt volgens mij veel geld in zijn zakken. voor een nieuwe terugvlucht die bij vliegmaatschappij aan 134,.. stond moest ik hem 200 euro betalen. gangsterpraktijken noem ik dat. ook de kamer nadien aan half pension duurder betaald dan ervoor aan all inn. niet de all inn superior gekregen zoals beloofd maar de gewone all inn. tot ik met mijn papieren naar de receptie geweest ben. ook geen kamer met balkon en zicht op het zwembad maat zicht op muren en een raam die open schoof naar een terras een half verdiep hoger dus niet te bereiken via het raam. ik raad deze reis af.

Gereisd alleenreizend in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

never again

Hugo Scheerlinck
24-9-2018

vond t de grootste tegenvaller sinds jaren amper tassen , bestek en derg in t restaurant , na 2 dagen wist je reeds wat je daags nadien zou krijgen ,vuile tafellakens, ze nemen je handdoeken s morgens mee en die krijg je pas in de late namiddag terug dus onder de middag geen douchke ,enkel t animatieteam was gemotiveerd, badkamer en handoeken waren reeds aan een 3e leven bezig nee sorry dat nooit meer

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

D-reizen

Prima hotel voor wat je betaald

Nikki Bruininx
22-9-2018

Hotel Nesrine is een prima hotel voor het geld wat je ervoor betaald. Eenvoudige ruime kamers, de badkamer zag er niet zo proper uit, deze kan een goede poetsbeurt gebruiken. Zwembad en strand zien er goed uit. De hele dag door is er aan het strand en bij het zwembad eten en drinken te verkrijgen. Het avondeten is best prima alleen geen groot aanbod en ooit kan het wat kouder zijn omdat het langer staat. Ook duurt het enige tijd voor je bij je eten drinken hebt, of de tafel afgeruimd en opgedekt is, hier moet je genoegen mee nemen, de een is wat sneller en werkt harder dan de ander. Wij zijn hier 8 dagen geweest en voor 8 dagen is het een prima hotel.

De ligging is bagger. Niks in de buurt te doen, je moet al gauw naar Yasmine Hammamet, dit is met de taxi ongeveer 10 minuutjes rijden, het scheelt dat de taxi erg goedkoop is.

Gereisd met partner in september 2018

Goed!

Chay
15-6-2018

Een net hotel wat het geld zeker waard is. Het buffet is elke dag wisselend dus wat eten betreft zit het ook wel goed.

Elke avond is er animatie / een programma om iedereen te vermaken en overdag is er voor de kinderen ook een animatieteam!

Gereisd met partner in juni 2018

fijne hotel zeker nog n keer terug

theow
23-9-2014

hebben zeer genoten van oa het zwembad met de badmeester Slim ook het prive strand werd zeer goed onderhouden

Gereisd met partner in augustus 2014

Heerlijke vakantie gehad!

de6moesjes
28-8-2014

Wij hebben heerlijk genoten van onze vakantie in Hotel Nesrine. Je krijgt letterlijk waar je voor betaald. Prima prijs kwaliteit verhouding... de klagers willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten!! Eten is prima en gevarieerd, als je bijtijds bent heb je altijd een tafeltje! Kamers netjes,ruim en schoon. Vriendelijk personeel, alleen de dame aan de receptie kan wel een vriendelijkheids cursus gebruiken :) Middageten kan in het hotel of in het strandrestaurant.. Het strand is wat klein, maar het is er lekker vertoeven. Ligbedden en parasols genoeg, we hebben nooit hoeven zoeken naar een plekje. De kamelen lopen op het strand, dat is een geweldig gezicht. Geen opdringerige verkopers, nee is nee en dat begrijpen ze prima! Elke avond een leuke animatieshow, onze complimenten voor het animatieteam olv Kiko! ( Kiko spreekt nederlands, leuk detail). Zoals in elk hotel geldt ook hier: voor een tip ( baksies) krijg je meer voor elkaar. Wij komen hier zeker nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leuk hotel

keesverhoeven
24-9-2013

Hotel Nesrine is een leuk hotel, in dit hotel verbleven tijdens onze rondreis (2 maal 1 nacht hier verbleven). Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Goed eten met voldoende variatie. De kamers waren ruim en schoon, het hotel ligt dicht bij het strand echter ver van de stad.

Gereisd met partner in juli 2013

Nesrine September 2013

Suzanne
12-9-2013

De Tunesiers die wij hebben ontmoet in Hammamet zijn allemaal met duistere zaken bezig. De mensen van het hotel stelen alles wat los en vast zit. Het maakt niet uit of je het in je kluis, in je koffer, of in je kamer achter slot en grendel doet. Die mensen hebben niks daar, ze werken 3 a 4 maanden en dan moeten ze zo veel mogelijk verdienen voor de rest van het jaar. De badmeester keek amper naar de mensen in het zwembad, hij was alleen maar met zijn sigarettenhandel bezig. De jongens van het animatieteam vragen nieuwe gasten om mee te gaan naar de discotheek buiten het resort. Ze vertellen je dat het te gevaarlijk is om met andere mensen te praten of te dansen. Eenmaal daar wachten ze tot je wat drankjes op hebt en stelen ze je tas leeg. Ik heb het zien gebeuren en zelf meegemaakt. Verder is het eten niet te eten, en alleen als je goede fooi geeft aan een ober komt deze drinken brengen. Ik weet niet of dat nog wat uitmaakt als je je bedenkt dat het gewoon helemaal niet veilig is daar.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel Nesrine is een wat kleiner hotel, waardoor het niet zo massaal en groots is als andere all-in hotels. Het personeel was zeer vriendelijk en lachte altijd, ook waren zij erg behulpzaam. Het eten was goed te doen, er was variatie genoeg. De kamers waren zeer ruim (wij hadden 4 bedden met 2 personen!) en schoon. Elke dag werden er verschillende activiteiten georganiseerd door het animatieteam en elke avond werd er bij het strand een andere show gegeven, de jongens waren stuk voor stuk top! Altijd vrolijk en enthousiast, terwijl ze gemiddeld 4 uur sliepen, petje af! Het strand is via eigen paadje te bereiken, dit is 5 minuutjes lopen , tevens is er een restaurant voor lunch, bar voor drinken en snacks beschikbaar.

Al met al hebben wij met volle teugen genoten van hotel Nesrine, dit was onze 2de keer in Hammamet, maar nu voor Nesrine gekozen, wat zeker de moeite waard is! Ik raad dit hotel dan ook aan iedereen aan, het was 10 keer beter dan onze eerste vakantie!!!

Gereisd met partner in juni 2013

• Verblijf voor kinderenGratis

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaHammam

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nesrine in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nesrine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.