Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°5°
9,8

227 reviews over Hotel Mehari Hammamet in het Nederlands

mooi hotel maar nooit meer.

johansen
9-6-2013

gisteren terug gekomen van mehari hammamet, 15 dagen, het hotel is prachtig om te zien, het bedienend personeel super vriendelijk mooie kamer,maar het eten?? het ontbijt prima, maar de lunch en het diner? waardeloos voor een 5 sterren hotel, de hoofd kok zat met zijn handen in de voerbakken, zo noem ik dat, en rund vlees wat iedere dag taai. zelfs patat kon hij niet maken , niet gaar, elke dag het zelfde. na het avond eten in de lobby werd je helemaal gek van de muggen niemand deed daar iets aan, dus gingen we vroeg naar de kamer, wat toch niet de bedoeling is in een vakantie. wij komen al 16 jaar in tunesie, maar naar dit hotel, met een super koud buiten zwembad gaan we nooit meer.

Gereisd met partner in mei 2013

Geweldig

Timon
28-5-2013

geweldig personeel, geweldige plaats, kortom geweldig

Gereisd met partner in juli 2012

nooit meer Tunesië

gerry mampaey
11-2-2013

Amper 3 sterren waard.Geen enkel toestel in de fitness functioneerde.

Kamer ok met mooi zeezicht.Eten middelmatig.Vriendelijk personeel.Moslima's met kleding in het overdekte zwembad,gewoon vies.

Animatie ok maar kinderlijk. Eenmaal buiten het hotel kan je niet rustig wandelen of winkelen want voortdurend word je lastiggevallen .

Koud in februari( 13 à 17 graden)

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

D-reizen

Prachtig groot hotel. Wij hadden. 3 k.app. geboekt. Bij aankomst werd ons gevraagd of wij niet in een suite zouden willen. De vleugel waar de app. lagen werd haast niet gebruikt en we mochten eerst gaan kijken in de suite of dat goed genoeg was, zo nee, konden we alsnog naar het geboekte app. Aangekomen bij de suite, meteen verkocht. Prachtige kamer met 2 bedden en een mooi bankstel. Via tussendeur naar een 2 pers. kamer met balkon. Dus ook 2 toiletten en 2 badkamers. Zag er super uit, we waren er heel blij mee. We hadden wel een paar verzoekjes waarvoor er meteen gebeld werd en alles werd direct geregeld. Eten was elke dag weer een feest, smakelijk en veel keus. Elke avond iets te doen in de lounge waar veel gebruik van werd gemaakt. Al met al heel tevreden. Uitzicht op zee, die door de storm hoge golven liet zien, geweldig. Service is erg goed. Ondanks het slechte weer wat wij hadden zijn we toch heel positief, mede door de goede zorgen van dit hotel. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in november 2012

Nooit meer

Andre
4-11-2012

Eten is waardeloos (koud, geheel smaakloos en geen variaitie) Ontbijt is redelijk tot goed en nagerechten zijn ook goed. De rest is waardeloos! Zo slecht nog niet eerder beleefd. Hotel absoluut geen 5 sterren waard. Kamers dienen dringend geronoveerd te worden (wij hadden 2 kmr app) zo plakken kappotte muggen aan muren en plafond, balkon van hout is deels rot en zit los, bedden slapen nie tlekker matrassen doorgelegen, verlichting in hotel meerdere plekken defect - donkere gangen, meerdere lekkages getuige lolatende vellen verf in muur en plafond. Verder enorme overlast van vliegen das echt om gek van te worden. Personeel is als enige zeer positief te noemen zij doen er alles aan om het u naar de zin te maken maar door de vele tekortkomingen in het hotel is dit onbegonnen werk. Voor ons nooit meer !

Gereisd met partner in oktober 2012

Residence Mehari 2-k appartement is heel ruim, 2 á 3 keer std hotelkamer. Vrij leeg, zitten op bedbank, niet erg geschikt om op te slapen. Bolle TV (2x) met BVN. L-vorm gangetje, met kasstenwand, kluisje erin, WC, badkamer, slaapkamer, keukentje, woongedeelte en bagagekamer.

Lange gang naar hotel hoofdgedeelte.

Strand op loopafstand is lekker, met ook wat te eten of drinken. Weinig last van verkopers. Schoon zand, geen stenen onder water. Daarmaast ook zwembad op BG en op 1e verd. En binnenbaden.

Personeel en animatieteam zijn echt ontzettend vriendelijk en zeer enthousiast. Service is echt goed. Eten uitgebreid, met ook friet en ijs, ook wat te krijgen bij zwembad.

'Medina' vlakbij, is namaak. Verder alleen hotels en restaurants nabij. Toeristentreintje is afrader, taxi aanrader. Autoverhuur onder hotel ook OK, prijs is onderhandelbaar. Trein naar Tunis, via taxi naar station werkt.

Niet voor herhaling vatbaar

H. Groen
26-10-2012

Het is een mooi hotel en alles is goed schoon, het personeel erg aardig .

Onderhoud aan het hotel is slecht de liften werken de meeste dagen niet goed en zijn soms afgesloten heb zelfs vast gezeten en het alarm moeten gebruiken , zeer slecht hotel indien je moeilijk ter been bent.

De verlichting op de gangengen wordt niet vervangen indien stuk dus het is op veel plekken erg donker. Rondom het zwembad ligt gras met veel kale en modderige plekken. Animatie doet zijn best maar als het er niet zou zijn lukt het ook prima, veel harde muziek. Strand goed verzorgd.

Wij boekten een 5 stèrrenhotel en dan denk je dat je lekker kan eten niets is minder waar het eten is ronduit slecht van smaak eentonig en koud ik had zelfs op een avond afwasborstel haren in mijn tomatensoep hier werd weinig aandacht aan besteed.om te boeken in het specialiteiten restaurant is een drama , het lukt je gewoon niet , waarschijnlijk wel als je appart betaald .dus voor ons geen tweede keer.

gezellig

lady_tulips
24-10-2012

aankomst een geweldig hotel om te zien. jammer genoeg een ongeluk gehad de eerste dag van de vakantie. trappen zwembad zeer slecht, probeerde via het ondiepe gedeelte het zwembad in te gaan, ben toen gevallen, veel en veel te glad. verkeerde tegels. twee dagen ziekenhuis. verdere vakantie op het terras doorgebracht bij zwembad. binnenbad geprobeerd, veel te groen.(ALG).klacht bij direktie heeft geen nut gehad. alles was de laatste dag nog net zo. verder, personeel was geweldig, konden niet genoeg voor je doen. kamer heel goed, schoonmaak heel goed. eten vonden wij goed,maar na twee weken wil je toch wat anders, maar voor de rest was alles goed. francis alles geregeld voor terugtocht met rolstoel naar vliegtuig enfida en op schiphol. jammer van deze vakantie dat het zo verlopen is, hadden graag tochten willen doen. van 5 sterren is toch geen sprake, vanwege zwembad, strand en zwembad meubilair. een pluspunt, het was mooi weer.

Gereisd met partner in september 2012

prima prijs-kwaliteit verhouding

Hilde Verdonck
24-10-2012

Met bang hart vertrokken voor een weekje Hammamet in hotel Méhari, sommige beoordelingen waren ronduit negatief! Maar niets van dat klopte: wij hebben een fijne vakantie gehad in een mooie hotel, lekker eten en prima service.

In de omgeving van het vakantiedorp is inderdaad niets te zien en het onderhoud van verlichting, banken en het strand laat soms wat te wensen over maar vergeet niet: je bent in Afrika!!

Gemoedelijk hotel

marianlouter
2-10-2012

Het is een gemoedelijk hotel het ligt mooi aan het witte strand en een redelijke strandbar. En een goede strandwacht ( Ali). Het hotel straalt rust uit. De service is goed met name de receptie de barman bij de receptie en de vriendelijke lachende portier. Het is ook handig dat je je euros kunt wisselen bij de receptie. Eten is goed maar houd niet over, wat eentonig

alleen s'avonds verse en warme broodjes. We zijn niet ziek geweest.

Fanchis de hostess is super. Wij vonden 1 week genoeg.

Gereisd met partner in september 2012

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mehari Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mehari Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.