Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°5°

227 reviews over Hotel Mehari Hammamet in het Nederlands

Geen 5 sterren!

Ron
17-9-2013

Bij binnenkomst lijkt het hotel erg mooi, na een paar dagen is het minder. Wij hadden een appartement op de 4e verdieping achterzijde boven het zwembad, ruim, netjes en goede bedden. Uitzicht vanaf het balkon en het ondervinden van geluidsoverlast was minder, harde muziek van omliggende hotels en 24 uur lang brommende ventilatoren van de koelinstallatie en keken tegen een bouwlocatie aan. Het zwembad bij de appartementen vonden wij prima, genoeg ruimte en ligbedden. Om vanuit het appartement naar het restaurant (kantine) te komen moest je een stuk lopen door slecht verlichte gangen en trappenhuizen, verlichting kapot. Het restaurant is eerder een bedrijfskantine, druk, onrustig en niet echt sfeervol. Eten was er genoeg, maar na vier dagen lauw eten viel dit bij ons toch verkeerd! De omgeving bij het hotel is niet erg schoon, veel zwerfvuil en kapotte straatverlichting en stoepen. Het personeel is zeer klantvriendelijk, maar het is geen 5 sterren!

Gereisd met vrienden in september 2013

Gewaardeerd hotel

Nathalie
13-9-2013

Mooi opgeruimd hotel met zeer vriendelijk personeel.

De zwembaden zijn goed alleen zeer glad/glibberig wanneer je in het water gaat.

De eerste dag heb ik een harde val gehad.

Wat betreft het eten, mijn partner en ik vonden het eten minder. Heel weinig keus en geen variatie. De kamer was wel mooi, alleen niet zo netjes schoongemaakt + de beddengoed werd geen enkele keer verschoond bij ons.

Het animatieteam was zeer goed, ook al waren de jongens maar met 4 personen. Indien je niet mee wil doen aan een activiteit blijven ze ook niet doorvragen. Bakus en Mario waren de 2 leukste jongens die vooral voor veel plezier zorgden.

Groeten Nathalie

Gereisd met partner in september 2013

Een echte Aanrader!

mibi5
12-9-2013

Wat een prachtig hotel is dit! Personeel is erg vriendelijk en doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Dat mensen klagen over het eten snap ik niet. Er is gewoon te veel keuze soms en heb in 15 dagen niet 1 keer mee gemaakt dat het slecht is of weinig keuze. Als je dan toch wat moet opmerken dan vind ik dat de bedden niet lekker liggen en dat ze e kort zijn. Mijn partner is lang en kon niet helemaal in het bed liggen. Daar in tegen zijn de bedden weer zo breed dat hij met gemak diagonaal kon liggen zonder dat ik er last van had. Dus eigenlijk mag ook dat geen naam hebben. Wij hebben hier 15 dagen met heel veel plezier door gebracht en vonden het gewoon jammer dat het tijd was om naar huis te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2013

D-reizen

Vuile en niet onderhouden kamers! Nog geen 3 sterren waard! Ter compensatie een andere kamer.De hotelmanager en de receptie was wel heel vriendelijk en behulpzaam.

Het zwembad aan de kleine kant met weinig parasols en gras vertoonde vele kale plekken. Voeten in het zand = niet proper.. De ligbedden zijn aan vervanging toe want regelmatig moesten we deze verwisselen omdat deze defect waren.

Het eten was kwalitatief goed met voldoende desserten en lekkernijen. Enkel het beleg in de morgend was niet om naar huis te schrijven.

De kuisploeg was heel gedienstig evenals de obers in het restaurant die constant de moeite doen om je te bedienen.

Totale afknapper waren de talrijke moslimma's die massaal volledig gesluierd en het zwembad gingen. Van hygiëne gesproken!!

De totale bezetting van buitenlanders en Tunisiers was te groot. Ca 60 a 70 procent was tunisisch = geen vakantiegevoel.

De omgeving was mooi en modern maar vuil!

Animatie in het hotel was gedienstig maar zwak.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

geen 5 sterren waardig!

fam. hoobergs
29-8-2013

wij zijn 10 dagen in mehari geweest.hadden een app geboekt,kamers ruim!vriendelijk personeel.

zwembaden te klein,te weinig parasols!het eten was eentonig zonder smaak kortom soms niet te eten,en als je met kinderen bent is dat niet eenvoudig!veel te weinig kinderstoelen!dranken waren niet altijd koel.

moslima's met kleren en al in het zwembad is vies!te weinig liften (2) in het hotel en (1) in de residence.kortom naar onze mening is dit hotel geen 5 sterren waard,maar eerder een 3!als je op straat komt klampen ze je aan dat het niet meer leuk is!kortom tunesie nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

fantastisch hotel!

sandra & peter
24-7-2013

de ligging is perfect aan een mooi strand, het eten is heel lekker en wordt goed doorgebakken, de kamers worden goed schoongemaakt en het personeel is zeer vriendelijk! zeker een 10 waard, volgende jaren ook! (aanrader)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Heel geweldig hotel!!!!!!!!!!

fam j smit
20-7-2013

vanaf de aankomst geweldig geholpen, we hadden een 3 kamerappartement ,de service was perfect vanwege mijn ziekte kreeg ik extra hulp van ze.

daar wil ik iedereen nog voor bedanken, van managers tot het personeel.

wij zaten in 4005.

Als de gezondheid het toelaat, komen wij volgend jaar zeker Weer.

waren is van plan eind van jaar ook nog te komen, maar helaas door gezondheid lukt het helaas niet.

Verder willen wij francis de hostess ook bedanken voor de goede service die ze ons gegeven heeft en als het goed is tot volgend jaar.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

gewelgig

will kostense
11-7-2013

ons hotel al voor de zesde keer, gewoon heel goed en voor service een 10.

mijn man had in de tweede week een ongeval en is fantastisch geholpen met een dokter bellen e,d. eten op de kamer was geen probleem. alle lof voor het personeel en de manager.

als alles goed gaat gaan we volgend jaar weer.

de appartementen zijn heel ruim en comfortabel

Gereisd met partner in juni 2013

Fantastische plek om vaker naar toe te gaan

Fine Boeckhorst
9-7-2013

Wij zijn vorig jaar met vrienden 2 maal geweest en alles was voortreffelijk dus zijn we dit jaar zelfs met z'n 5 gegaan en alles was super geregeld en personeel en animatie team echt heel vriendelijk. Wij gaan zeker terug in afzienbare tijd , de service van touroperator ( Francis ) is echt super.

Gereisd met vrienden in juni 2013

goed hotel

bianca
4-7-2013

prijs/kwaliteit zeer goed, alleen de bedjes bij het zwembad en het strand waren een echte aanfluiting!!!De hal naar de appartementen donker terwijl er lampjes hingen..maar nooit aan dus..eten prima oke ontbijt zou wat meer.(westers) beleg kunnen nu alleen kaas/ei/1 soort worst...verder alles schoon geen buikklachtverhalen gehoord vriendelijk personeel Nieuwe bedjes , meer variatie met ontbijtbeleg. Verlichting in de hal naar appartementen en we komen graag weer terug!

Gereisd met partner in juni 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mehari Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mehari Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.