Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag16°9°

23 reviews over Hotel Mehari Hammamet in het Nederlands

prima vakantie gehad

K.Groeneveld
21-7-2014

Wij zijn vaak in Tunesië geweest dit was toch een van de beste hotels het personeel was meer als klantvriendelijk zeer behulpzaam goed ontvangst

uitzicht licht er aan waar je je bevond over het algemeen viel het wel mee op loop afstand van de haven waar het erg gezellig was.

Gereisd met vrienden in juni 2014

heel erg mooi

sjaan en hans
8-10-2013

jammer dat er altijd mensen zijn die klagen,

er viel voor ons niets te klagen,

wij 4 wat oudere hebben het er heerlijk gehad,

zijn der drie weken geweest van 7 sep tot 28 sep

een half uurtje wat druppels ,de rest 30 graden

ja wij hebben toch wel wat te klagen maar kon het hotel of de mensen niets aan doen,het schuint dat er in september oktober veel vliegen zitten dat was erg jammer

zaten zelfs op je mond ,dat was niet leuk

Gereisd met vrienden in september 2013

Geen 5 sterren!

Ron
17-9-2013

Bij binnenkomst lijkt het hotel erg mooi, na een paar dagen is het minder. Wij hadden een appartement op de 4e verdieping achterzijde boven het zwembad, ruim, netjes en goede bedden. Uitzicht vanaf het balkon en het ondervinden van geluidsoverlast was minder, harde muziek van omliggende hotels en 24 uur lang brommende ventilatoren van de koelinstallatie en keken tegen een bouwlocatie aan. Het zwembad bij de appartementen vonden wij prima, genoeg ruimte en ligbedden. Om vanuit het appartement naar het restaurant (kantine) te komen moest je een stuk lopen door slecht verlichte gangen en trappenhuizen, verlichting kapot. Het restaurant is eerder een bedrijfskantine, druk, onrustig en niet echt sfeervol. Eten was er genoeg, maar na vier dagen lauw eten viel dit bij ons toch verkeerd! De omgeving bij het hotel is niet erg schoon, veel zwerfvuil en kapotte straatverlichting en stoepen. Het personeel is zeer klantvriendelijk, maar het is geen 5 sterren!

Gereisd met vrienden in september 2013

D-reizen

Fantastische plek om vaker naar toe te gaan

Fine Boeckhorst
9-7-2013

Wij zijn vorig jaar met vrienden 2 maal geweest en alles was voortreffelijk dus zijn we dit jaar zelfs met z'n 5 gegaan en alles was super geregeld en personeel en animatie team echt heel vriendelijk. Wij gaan zeker terug in afzienbare tijd , de service van touroperator ( Francis ) is echt super.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Prachtig groot hotel. Wij hadden. 3 k.app. geboekt. Bij aankomst werd ons gevraagd of wij niet in een suite zouden willen. De vleugel waar de app. lagen werd haast niet gebruikt en we mochten eerst gaan kijken in de suite of dat goed genoeg was, zo nee, konden we alsnog naar het geboekte app. Aangekomen bij de suite, meteen verkocht. Prachtige kamer met 2 bedden en een mooi bankstel. Via tussendeur naar een 2 pers. kamer met balkon. Dus ook 2 toiletten en 2 badkamers. Zag er super uit, we waren er heel blij mee. We hadden wel een paar verzoekjes waarvoor er meteen gebeld werd en alles werd direct geregeld. Eten was elke dag weer een feest, smakelijk en veel keus. Elke avond iets te doen in de lounge waar veel gebruik van werd gemaakt. Al met al heel tevreden. Uitzicht op zee, die door de storm hoge golven liet zien, geweldig. Service is erg goed. Ondanks het slechte weer wat wij hadden zijn we toch heel positief, mede door de goede zorgen van dit hotel. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in november 2012

Mehari zakt weg......

Eddy,Martine,andrea & jan
11-9-2012

Hotel 5 jaar geleden bezocht,alles was dan prima in orde,Nu 2012 is het hotel zijn 5 sterren niet meer waard !!! Het eten is op z'n Belgisch uitgedrukt ' s avonds niet te eten! Het personeel is wel nog in de weer om de gasten te helpen,ook een pluim voor het animatieteam!!!! Ik raad ook de toekomstige gasten aan de kamers vanaf 402 t.e.m 410 niet te aanvaarden wegens overlast van het nabij gelegen hotel Safa,die mannen daar zetten de muziek blok open tot 2 uur in de nacht.......Ps : Tunesië is een "vuil" land geworden met overal langs de straten vuil en stortafval

Gereisd met vrienden in september 2012

goed en mooi hotel

jolanda
12-6-2012

Het is een mooi en schoon hotel, Het eten is goed en gevarieerd .Het personeel was erg vriendelijk . Kamer werd goed schoongemaakt We hebben er een heerlijke vakantie gehad . Het lag aan het strand , alleen de weg oversteken.Winkels in de buurt.Het thalassocentrum is ook een aanbeveling.

Gereisd met vrienden in mei 2012

het was er erg rustig, maar super leuk hotel met leuk gastvrije personeelsleden en top animatie. baccos is een schatje en het duits animatieteam heeft lieve meiden die het ons er gezellig gemaakt hebben en nico natuurlijk ook. eten was lekker en heerlijk verzorgt.

Gereisd met vrienden in september 2011

Service met een grote S

petersnijder
18-5-2011

Het hotel is TOP. Iedereen in het hotel doet alles om het je naar de zin te maken.

Complimenten aan de chef, want ondanks de lage bezettingsgraad was het eten toch goed gevarieerd en prima van kwaliteit.

Het hotel wordt goed onderhouden en de kamers zijn zeer comfortabel.

Het uitzicht van de kamers met zeezicht is prima, maar er is een brede weg tussen het hotel en de zee.

Het enige echte minpunt is het Wellness center. Door de agressieve verkoop manier van de masseur hebben we hier geen gebruik van gemaakt. Nieuwe gasten (nog moe van de reis) worden direct voor het blok gezet om een veel te dure 4 daagse massage te nemen omdat je dan alleen gebruik kan maken van de 50% korting. Wij waren door de gedrag van deze masseur dusdanig teleur gesteld dat we zelfs geen gebruik meer wilde maken van de gratis massage door deze persoon. Dus opgepast dat je geen massage aangesmeerd krijg voor 250 euro pp.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Een geweldige mooie plek

Ad en Joke
18-5-2011

Geweldig hotel en de mensen zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Ondanks dat er zo weinig toeristen waren werd er zeer goed voor ons gezorgd.

Het eten was prima goed in varieatie.

Het animatie team zorgde de hele dag dat je wat kon doen.

Alles was prima voor elkaar en als je een probleem had dan werd het direct opgelost.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mehari Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mehari Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.