Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag14°7°
9,8

12 reviews over Hotel Mehari Hammamet in het Nederlands

Vuile en niet onderhouden kamers! Nog geen 3 sterren waard! Ter compensatie een andere kamer.De hotelmanager en de receptie was wel heel vriendelijk en behulpzaam.

Het zwembad aan de kleine kant met weinig parasols en gras vertoonde vele kale plekken. Voeten in het zand = niet proper.. De ligbedden zijn aan vervanging toe want regelmatig moesten we deze verwisselen omdat deze defect waren.

Het eten was kwalitatief goed met voldoende desserten en lekkernijen. Enkel het beleg in de morgend was niet om naar huis te schrijven.

De kuisploeg was heel gedienstig evenals de obers in het restaurant die constant de moeite doen om je te bedienen.

Totale afknapper waren de talrijke moslimma's die massaal volledig gesluierd en het zwembad gingen. Van hygiëne gesproken!!

De totale bezetting van buitenlanders en Tunisiers was te groot. Ca 60 a 70 procent was tunisisch = geen vakantiegevoel.

De omgeving was mooi en modern maar vuil!

Animatie in het hotel was gedienstig maar zwak.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

geen 5 sterren waardig!

fam. hoobergs
29-8-2013

wij zijn 10 dagen in mehari geweest.hadden een app geboekt,kamers ruim!vriendelijk personeel.

zwembaden te klein,te weinig parasols!het eten was eentonig zonder smaak kortom soms niet te eten,en als je met kinderen bent is dat niet eenvoudig!veel te weinig kinderstoelen!dranken waren niet altijd koel.

moslima's met kleren en al in het zwembad is vies!te weinig liften (2) in het hotel en (1) in de residence.kortom naar onze mening is dit hotel geen 5 sterren waard,maar eerder een 3!als je op straat komt klampen ze je aan dat het niet meer leuk is!kortom tunesie nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

fantastisch hotel!

sandra & peter
24-7-2013

de ligging is perfect aan een mooi strand, het eten is heel lekker en wordt goed doorgebakken, de kamers worden goed schoongemaakt en het personeel is zeer vriendelijk! zeker een 10 waard, volgende jaren ook! (aanrader)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Leuke locatie voor 8 dagen

Ronald
31-8-2012

Groot hotel, op mooie locatie gelegen nabij strand. Twee zwembaden buiten, niet echt groot. Animatie is leuk, enthousiast. Eten is op zich prima, wel soms erg druk als het hotel vol zit. Dan wordt het licht chaotisch. In de omgeving genoeg winkeltjes om rond te lopen. Vrij opdringerige verkopers... Personeel over het algemeen vriendelijk, netjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Super!!

Annemarie
20-7-2012

Wat een fijn hotel is dit! Wij zaten in de residence. Heel erg ruim, wat erg fijn is met 2 kleine kinderen. Erg lekker eten, super aardige mensen en wat een leuk animatie-team. Bij aankomst midden in de nacht gelijk een welkomstdrankje gekregen en er werd ook nog eten naar onze kamer gebracht. Er werd steeds gevraagd of alles naar ons zin was en dat was het zeker! Helemaal top en echt een aanrader voor een geweldige vakantie. Overigens geen één mug gezien!! Onze kinderen vonden de kinderclub ook echt geweldig. Ondanks dat er geen Nederlands wordt gesproken ging dit echt heel goed en hebben ze er lekker op los gespeeld.

Wij gaan volgend jaar zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

echt een aanrader

Stella
1-9-2011

heerlijke vakantie gehad in Mehari. Het zat maar half vol (vanwege de revolutie), maar toch heel gezellig. Niets gemerkt van onrust ofzo, behalve dat de Libiers 2 avonden feest vierden voor ons hotel omdat de kinderen van Kadaffi waren opgepakt. Genoeg bedjes bij zwembad en strand en een heel groot appartement. Wel gehorig als de bovenburen met de stoelen gaan lopen schuiven.

Allerlei nationaliteiten. Leuk en lief animatieteam en prima service. Eten ook prima.

Hotel ligt heel centraal. Veel winkeltjes, auquapark en pretparkje op loopafstand. In augustus wel warm dus vooral in de avond op pad gegaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Super vakantie

Faatje
23-7-2010

Het was echt geweldig goede service wij zaten zelf bij het resisidence gedeelte nou dat was ook de beste plek om te zitten ieder dag ruime plek bij het zwembad en dat in het hoogseizoen er werd ook ieder keer door een ober (Monem) een drankje gebracht de hele dag door lieve en vriendelijke mensen alleen ga je buiten shoppen dan wordt je echt de winkels in geduwd bij wijze van dat was wel heel erg deze keer ! maar goed gewoon negeren en dan komt het wel goed! verder was het echt een top vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Super vakantie (wederom)

Remco Lahr
20-7-2010

Na 5 jaar is het nog steeds een super accomodatie.

We verbleven in het residence gedeelte. Enig minpuntje is dat het in de huiskamer slapen iets minder prettig is. Gehorig en een slecht bed/matras (slaapbank).

Verder is dit echt een aanrader. Monem bracht ons iedere ochtend bij aankomst bij het zwembad gelijk een cappuccino. Zeer goede service.

Volgend jaar hopelijk weer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Fantastische vakantie gehad!!!

Fam. Bronger
19-7-2010

Fijn hotel, all-inclusive is super geregeld. Wij verbleven in het recidence gedeelte, hele ruime appartementen! Het appartement heeft twee balkons, een bij de woonkamer en eentje vanaf de slaapkamer. We waren met onze dochter van bijna 2 jaar, zij heeft zich prima vermaakt bij het zwembad van het recidence of op het strand. Het eten is fantastich en ze zijn lief voor kinderen. Een minpuntje is dat ze niet heel veel kinderstoeltjes hebben, dus soms was het wat behelpen, we vroegen ons af hoe dat in het hoogseizoen gaat. We hebben een fantastische vakantie gehad!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Geweldig hotel zeg.

amber
5-4-2010

super mooi hotel, we gaan dit jaar weer!

Voor de 5e keer.

echt heeel leuk en mooi hotel.

ik raad het iedereen aan om heen te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mehari Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mehari Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.