Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag14°6°
9,8

78 reviews over Hotel Mehari Hammamet in het Nederlands

Eten was meer dan prima, gevarieerd en heerlijk .

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Was er voor de tweede keer en ga zekers weer

Gereisd met partner in juni 2015

Super hotel

hamza
8-1-2016

Ben hier op huwelijksreis geweest, was echt heerlijk genieten.

Ben vaak naar Tunesie geweest maar dit was wel het beste hotel tot nu toe in Tunesie.

Echt heerlijk eten in dit hotel. Overdreven veel keuze.

Toen we aan de praat raakten met de directeur van het hotel en we vertelden dat we net getrouwd waren vroeg hij naar onze kamernummer. Bij aankomst in de kamer was die helemaal versierd met rozenblaadjes etc. en kregen we een fruitschotel.

Gereisd met partner in april 2015

Een grote accommodatie maar in de gangen veel verlichting kapot, en tussen deuren werken niet goed .De omgeving mag wel eens geveegd worden .Het personeel is erg behulpzaam . Het eten was goed maar erg veel met vis .De kamers van prijs / kwaliteit zijn aan de hoge kant , maar worden wel elke dag schoongemaakt door vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2015

Goed Hotel

jozef_van_oerle
1-12-2014

Mehari hotel is een beetje aan vernieuwing toe ,maar daar zijn ze dan ook mee bezig.Je mag natuurlijk niet vergeten dat je in Afrika bent.Het nieuwe yasmina hammamet,blijkt toch een beetje onderkomen, de wandeldijk naast de zee is aan onderhoud toe.Het personeel is heel vriendelijk.

Gereisd met partner in november 2014

nooit meer

astrid diels
21-10-2014

vies strand met slechte doorliggende bedjes.oud hotel maar wel schoon klein zwembad waar ze gewoon grasmatten leggen tijdens het zonnen waardoor je op elkaar ligt en veel huilende kinderen weinig te doen s,avonds buiten en bij slecht weer,eten eentonig en ben nog 5 dagen nd wc gelopen ook heel lang wachten op drinken eten was al bijna op als drinken kwam friet was niet gaar nooit meer

Gereisd met partner in september 2014

prima vakantie gehad

marian
5-10-2014

In de onderstaande reacties kunnen we ons totaal niet vinden. We hebben een heerlijk vakantie gehad. We hadden een appartement met de faciliteiten van all in. Het zag er keurig,ruim en schoon uit zag. Maakt niet uit waar, maar personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Eten was prima. Er zat voor iedereen wel wat bij. Bedjes waren er zowel bij het zwembad als aan het strand genoeg. Aan het strand waren ze wel wat armoedig maar zagen dat dit bij andere hotels ook niet tip top was. De ruimte om het zwembad was niet erg ruim. In het hoogseizoen zou dit een probleem kunnen zijn. Je kon heerlijk wandelen over de boulevard naar het haventje of de medina.

Gereisd met partner in september 2014

goed voor een week

rita loman
27-6-2014

mooi hotel, prima personeel.

veel Italianen en oostblokkers, erg luidruchtig.

welness centrum is de moeite waard. Netjes en schoon.

Gereisd met partner in oktober 2013

Top hotel

martindekkers37
3-10-2013

Mooi hotel en prima gelegen bij strand en bazaar. Personeel is zeer vriendelijk en staat altijd voor je klaar (in ruil voor een paar dinar). Het eten wordt na een week eentonig. Lunch en diner zijn redelijk hetzelfde. Het vermaak in het hotel is erg gericht op Franstaligen. Alleen achter de receptie spreekt men redelijk Engels. Met de rest van het personeel is het lastig om een praatje te maken als je geen Frans spreekt. Ondanks dit hebben wij een super tijd gehad in dit hotel. Zoals al meer mensen zeggen, dit hotel is eerder 4 sterren dan 5 sterren.

Gereisd met partner in juni 2013

Zou beter kunnen

R. van Leeuwen
1-10-2013

Zijn van 18 t.e.m. 25 september 2013 in Mehari geweest.

Kamer is oke, hadden zeezicht. Geen muggen.

Eten kon beter, geen 5 sterren waard. Patat inderdaad niet altijd goed gebakken.

Zee is goed, helder water, mooi zandstrand, mooi weer. Heeft het allemaal net niet, doen wel hun best. Ligbedden mannetje op strand was eerste dag zeer onbeschaafd, mochten volgens hem niet bepalen waar we wilden liggen.

Animatieteam doet uitstekend zijn best, al zijn een aantal shows wat matig.

Hebben wel heel sociale Russen, Engelsen en Belgen ontmoet.

Wordt buiten het hotel weinig meer gedaan om de omgeving leefbaar te houden, lijkt wel of het stadje langzaam aan het leeglopen is.

Staan heel veel zaken leeg.

Haven is leuk om te bekijken.

Vonden het een leuke vakantie, maar zullen voorlopig niet terugkeren naar Tunesië.

Gereisd met partner in september 2013

Goed hotel, geen vijf sterren

bknipping
24-9-2013

Prima hotel met prachtige grote kamers. Uitzonderlijk vriendelijk personeel. Het hotel is mooi gebouwd aan de boulevard. Minpunt is het privé strand. Dat is echt ondergeschikt: geen matrasjes op de bedden en drinken uit plastic bekers, dat kan echt niet voor een vijf sterren hotel.

Gereisd met partner in september 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mehari Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mehari Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.