Hotel Mehari Hammamet

Hotel Mehari Hammamet
9,8

18 tips over Hotel Mehari Hammamet

p van vliet, 30-9-2014
ga niet met de jongens van animatie stappen want dat is een doffe ellende die zijn er alleen op uit om Hollandse meiden te versieren en als je dat niet wil negeren ze je de rest van vakantie
p van vliet, 19-9-2014
app 4002 3kamer uitzicht prima
Martin, 25-8-2014

Bespaar je het eten a-la-carte bij Mehari al is het gratis. Dat is ronduit slecht.

Maak voor trips gebruik van de taxi. Via de operator zou bijv. een bezoekje aan de markt in Nabeul (leuk!) 50 euro kosten. Met de taxi waren we in totaal 20 euro kwijt. Taxi's rijden op de meter en zijn betrouwbaar.

Zowel de medina in Hammamet Yasmine als wel in het oude Hammamet zijn absoluut de moeite waard.

Terrasjes zijn goedkoop maar vraag wel vooraf om een prijskaart.

We hebben een aantal aanbieders voor Mehari Hammamet voor je op een rij gezet:

rita loman, 27-6-2014

lopen naar de haven, een half uurtje.

net achter het hotel de nieuwe medina, leuk om 's avonds te bezoeken.

met de taxi naar oude medina

sjaan en hans, 8-10-2013

nooit met de piraten boot weg gaan,

is erg duur en is het geld niet waard een van ons heeft vis gegeten op de boot

moest dokter bij komen

hij had voetselvergiftiging

de rest had niets gegeten was ook niet ziek,

ook wij hadden het gelezen hoor hier op zoover dat het geen goed idee zou zijn met de boot mee te gaan

maar wij dachten willen het zelf ontdekken,

nouw dat hebben wij dan ook gedaan

noooit meer

mibi5, 12-9-2013

2 daagse reis. Erg mooi en niet duur! Je krijgt hele bijzonder dingen te zien waarvan je nooit dacht ze te zien( +/- 195 dinar p.p)

Quad tocht. Gewoon te boeken via het hotel (+/- 50 dinar p.p.)

Excursie genaamd bergen, berbers en meren. Prachtige jeep toch van een dag waarbij je stukken van Tunesië krijgt te zien waar je anders nooit was gekomen (+/- 100 dinar p.p.)

will kostense, 11-7-2013

gewoon gaan!!!heerlijk strand met voldoende ligbedden en parasols

en handdoeken service plus een gezellige strandbar.

H, 26-10-2012

Vermijd toeristentreintje, dat rijdt x maal rond om genoeg reizigers te vinden.

Geloof de mannen niet, die 'ook in uw hotel werken'.

H. Groen , 26-10-2012

Wij hebben een twee daagde excursie gemaakt erg de moeite waard (via Holland international) fantastische Nederlandse gids .ik raad het iedereen aan om deze excursie te gaan maken. De boulevard van hammamet is erg verwaarloosd en de rijpe dadels worden niet weggehaald dus je loopt de hele

dag in de troep,er is in het nabijgelegen nabeul een leuke vrijdag markt taxi's zijn niet duur en de chaufeurs zijn erg betrouwbaar.

lady_tulips, 24-10-2012
pas op bij het zwembad, ondiepe gedeelte en de trappen.

We hebben een aantal aanbieders voor Mehari Hammamet voor je op een rij gezet: