18 tips over Hotel Mehari Hammamet

• rita loman, 27-06-2014 Rapporteren

lopen naar de haven, een half uurtje. net achter het hotel de nieuwe medina, leuk om 's avonds te bezoeken. met de taxi naar oude medina

• sjaan en hans, 08-10-2013 Rapporteren

nooit met de piraten boot weg gaan, is erg duur en is het geld niet waard een van ons heeft vis gegeten op de boot moest dokter bij komen hij had voetselvergiftiging de rest had niets gegeten was ook niet ziek, ook wij hadden het gelezen hoor hier op zoover dat het geen goed idee zou zijn met de boot mee te gaan maar wij dachten willen het zelf ontdekken, nouw dat hebben wij dan ook gedaan noooit meer

• yvonne vlemmix, 10-06-2012 Rapporteren

twee daagse excursie naar het zuiden

• Ronald, 31-08-2012 Rapporteren

Bezoek een dagjes Sousse, de oude medina. Of het aquapark in Sousse.

We hebben een aantal aanbieders voor Mehari Hammamet voor je op een rij gezet:

• mibi5, 12-09-2013 Rapporteren

2 daagse reis. Erg mooi en niet duur! Je krijgt hele bijzonder dingen te zien waarvan je nooit dacht ze te zien( +/- 195 dinar p.p) Quad tocht. Gewoon te boeken via het hotel (+/- 50 dinar p.p.) Excursie genaamd bergen, berbers en meren. Prachtige jeep toch van een dag waarbij je stukken van Tunesië krijgt te zien waar je anders nooit was gekomen (+/- 100 dinar p.p.)

• lady_tulips, 24-10-2012 Rapporteren

pas op bij het zwembad, ondiepe gedeelte en de trappen.

• H. Groen , 26-10-2012 Rapporteren

Wij hebben een twee daagde excursie gemaakt erg de moeite waard (via Holland international) fantastische Nederlandse gids .ik raad het iedereen aan om deze excursie te gaan maken. De boulevard van hammamet is erg verwaarloosd en de rijpe dadels worden niet weggehaald dus je loopt de hele dag in de troep,er is in het nabijgelegen nabeul een leuke vrijdag markt taxi's zijn niet duur en de chaufeurs zijn erg betrouwbaar.

• H, 26-10-2012 Rapporteren

Vermijd toeristentreintje, dat rijdt x maal rond om genoeg reizigers te vinden. Geloof de mannen niet, die 'ook in uw hotel werken'.

• zwanette, 09-09-2012 Rapporteren

Keurige omgeving, Medina vlakbij, strand aan de overkant, geld wisselen in het hotel, pinnen aan de overkant, winkeltjes genoeg in de omgeving.

• will kostense, 11-07-2013 Rapporteren

gewoon gaan!!!heerlijk strand met voldoende ligbedden en parasols en handdoeken service plus een gezellige strandbar.

• sylvia, 23-08-2012 Rapporteren

voor bedjes bij strand of zwembad haal vroeg in de ochtend handdoeken en leg deze neer anders heb je geen bedje.

• Jos , 14-06-2012 Rapporteren

Neem wel muggenspul mee. Er zaten heel veel muggen.

• René, 06-07-2012 Rapporteren

We hebben nog een woestijntocht gedaan, 2 daagse sahara explorer genaamd voor €90.00 pp met een overnachting een buffetmaaltijd en lunch het is wel veel km rijden 1200 in 2 dagen met de bus en nog 150 km met landrovers de 3,e dag heb je overal spierpijn maar het is het dubbel en dwars waard

• Carolien, 01-07-2012 Rapporteren

De lichtshow die aangeboden wordt door de reisorganisatie.

We hebben een aantal aanbieders voor Mehari Hammamet voor je op een rij gezet:

• Eddy,Martine,andrea & jan, 11-09-2012 Rapporteren

Tip .Bezoek zeker Nabeul op vrijdag voor z'n markt

• Martin, 25-08-2014 Rapporteren

Bespaar je het eten a-la-carte bij Mehari al is het gratis. Dat is ronduit slecht.

Maak voor trips gebruik van de taxi. Via de operator zou bijv. een bezoekje aan de markt in Nabeul (leuk!) 50 euro kosten. Met de taxi waren we in totaal 20 euro kwijt. Taxi's rijden op de meter en zijn betrouwbaar.

Zowel de medina in Hammamet Yasmine als wel in het oude Hammamet zijn absoluut de moeite waard.

Terrasjes zijn goedkoop maar vraag wel vooraf om een prijskaart.

• p van vliet, 19-09-2014 Rapporteren

app 4002 3kamer uitzicht prima

• p van vliet, 30-09-2014 Rapporteren

ga niet met de jongens van animatie stappen want dat is een doffe ellende die zijn er alleen op uit om Hollandse meiden te versieren en als je dat niet wil negeren ze je de rest van vakantie