Leuk, maar niet meer dan dat.

Hotel Mehari Hammamet *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Martin

Leuk, maar niet meer dan dat.

Martin,
25-8-2014

Mehari ziet er mooi uit. De kamers zijn ruim en de airco is goed. De gemeenschappelijke toiletten zijn smerig. Het zwembad aan de achterzijde ligt naast een bouwplaats + veel lawaai van de airco-installatie :-(

All Inclusive voldoet absoluut niet. De niet-all inclusive gasten hadden veel meer keuze en kregen drankjes uit flessen waar wij het uit plastic bekers kregen. Dit viel ons erg tegen. Cola is geen echte cola maar een siroop.

Op de site van de touroperator staat dat het hotel door hoofdzakelijk Noren bezocht wordt. Dat is niet waar. Het zit vol Algerijnen die onze dochters bij het buffet wegduwden, voordrongen en alles leeggraaiden. Ik heb regelmatig tot 10 moeten tellen. De rijen bij het buffet waren lang en het eten en drinken voldeed niet. Het is op de Tunesische norm en smaak afgestemd. Turkse all inclusive hotels zijn vele malen beter.

Personeel is top, alhoewel diverse personeelsleden van 30+ onze dochters van 16 en 18 probeerden te versieren.

Strand is mooi maar klein.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014
Volgende reviewVolgende