Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°-1°

Animatie programma
Airco
Restaurant

227 reviews over Hotel Mehari Hammamet in het Nederlands

Eten was meer dan prima, gevarieerd en heerlijk .

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Was er voor de tweede keer en ga zekers weer

Gereisd met partner in juni 2015

Super hotel

hamza
8-1-2016

Ben hier op huwelijksreis geweest, was echt heerlijk genieten.

Ben vaak naar Tunesie geweest maar dit was wel het beste hotel tot nu toe in Tunesie.

Echt heerlijk eten in dit hotel. Overdreven veel keuze.

Toen we aan de praat raakten met de directeur van het hotel en we vertelden dat we net getrouwd waren vroeg hij naar onze kamernummer. Bij aankomst in de kamer was die helemaal versierd met rozenblaadjes etc. en kregen we een fruitschotel.

Gereisd met partner in april 2015

Een grote accommodatie maar in de gangen veel verlichting kapot, en tussen deuren werken niet goed .De omgeving mag wel eens geveegd worden .Het personeel is erg behulpzaam . Het eten was goed maar erg veel met vis .De kamers van prijs / kwaliteit zijn aan de hoge kant , maar worden wel elke dag schoongemaakt door vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2015

Goed Hotel

jozef_van_oerle
1-12-2014

Mehari hotel is een beetje aan vernieuwing toe ,maar daar zijn ze dan ook mee bezig.Je mag natuurlijk niet vergeten dat je in Afrika bent.Het nieuwe yasmina hammamet,blijkt toch een beetje onderkomen, de wandeldijk naast de zee is aan onderhoud toe.Het personeel is heel vriendelijk.

Gereisd met partner in november 2014

nooit meer

astrid diels
21-10-2014

vies strand met slechte doorliggende bedjes.oud hotel maar wel schoon klein zwembad waar ze gewoon grasmatten leggen tijdens het zonnen waardoor je op elkaar ligt en veel huilende kinderen weinig te doen s,avonds buiten en bij slecht weer,eten eentonig en ben nog 5 dagen nd wc gelopen ook heel lang wachten op drinken eten was al bijna op als drinken kwam friet was niet gaar nooit meer

Gereisd met partner in september 2014

prima vakantie gehad

marian
5-10-2014

In de onderstaande reacties kunnen we ons totaal niet vinden. We hebben een heerlijk vakantie gehad. We hadden een appartement met de faciliteiten van all in. Het zag er keurig,ruim en schoon uit zag. Maakt niet uit waar, maar personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Eten was prima. Er zat voor iedereen wel wat bij. Bedjes waren er zowel bij het zwembad als aan het strand genoeg. Aan het strand waren ze wel wat armoedig maar zagen dat dit bij andere hotels ook niet tip top was. De ruimte om het zwembad was niet erg ruim. In het hoogseizoen zou dit een probleem kunnen zijn. Je kon heerlijk wandelen over de boulevard naar het haventje of de medina.

Gereisd met partner in september 2014

slecht!

lieke
28-9-2014

Na 2 jaar opnieuw geboekt bij Hotel Mehari. ( eerste keer was goed bevallen )

Het personeel is onbeschoft, gedraagt zich niet. Is brutaal en je voelt je daar niet welkom.

Eten is slecht, de gangen zijn vies, vloerbedekking vuil.

Het personeel is nieuwsgierig, vraagt je het hemd van je lijf, is argwanend en

als europese wordt je slecht behandeld.

Ik zou zeggen, ga er eens naar toe en ondervindt wat wij daar hebben gezien.

Na 3 dagen hebben we gevraagd voor een ander hotel. Uitleg gegeven aan de hostess en zij begreep ons.

Hoe het personeel daar over ons ( over de westerse mensen )

denkt zal ik hier niet vernoemen, omdat het schandalig is hoe sommige personeelsleden over ons denken.

Gereisd anders in september 2014

verslechterd snel

p van vliet
19-9-2014

weinig onderhoud,omgeving prima uitzicht op zee of zwembad ligt in rustige buurt

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

Leuk, maar niet meer dan dat.

Martin
25-8-2014

Mehari ziet er mooi uit. De kamers zijn ruim en de airco is goed. De gemeenschappelijke toiletten zijn smerig. Het zwembad aan de achterzijde ligt naast een bouwplaats + veel lawaai van de airco-installatie :-(

All Inclusive voldoet absoluut niet. De niet-all inclusive gasten hadden veel meer keuze en kregen drankjes uit flessen waar wij het uit plastic bekers kregen. Dit viel ons erg tegen. Cola is geen echte cola maar een siroop.

Op de site van de touroperator staat dat het hotel door hoofdzakelijk Noren bezocht wordt. Dat is niet waar. Het zit vol Algerijnen die onze dochters bij het buffet wegduwden, voordrongen en alles leeggraaiden. Ik heb regelmatig tot 10 moeten tellen. De rijen bij het buffet waren lang en het eten en drinken voldeed niet. Het is op de Tunesische norm en smaak afgestemd. Turkse all inclusive hotels zijn vele malen beter.

Personeel is top, alhoewel diverse personeelsleden van 30+ onze dochters van 16 en 18 probeerden te versieren.

Strand is mooi maar klein.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

prima vakantie gehad

K.Groeneveld
21-7-2014

Wij zijn vaak in Tunesië geweest dit was toch een van de beste hotels het personeel was meer als klantvriendelijk zeer behulpzaam goed ontvangst

uitzicht licht er aan waar je je bevond over het algemeen viel het wel mee op loop afstand van de haven waar het erg gezellig was.

Gereisd met vrienden in juni 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mehari Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mehari Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.