Hotel Mehari Hammamet

270 reviews over Hotel Mehari Hammamet

• 2019
    6VB03-11-2019

Nooit meer

Personeel is erg vriendelijk en werken hard. Het eten was redelijk maar veel hetzelfde . Vond het jammer dat het 3 x per dag in hetzelfde restaurant was waardoor het meer een vreetschuur leek . Ik vond het er vies oud en vervallen .In de hotel kamer pikte alles , net zoals de stoelen in het restaurant . Toiletten waren 90% van de tijd heel vies in het resort en toilet papier bijna altijd op. Als ik vroeg om toilet papier moest ik maar op zoek naar een andere toilet . We hadden een kamer met zeezicht , super mooi .maar niet wetende dat aan de overkant van de weg een discotheek zat die elke nacht tot 4.30 open was . Slapen met het raam dicht en een airco niet niet optimaal functioneert was het alternatief . Ik ben blij dat ik met een groep op vakantie was en daar nog leuke mensen heb leren kennen , dat heeft mijn vakantie echt gemaakt !

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8IB23-09-2019

good.

Goede service, een schone warme water in de zee. De eten was wat minder, maar ik denk dat het met de season mee te maken heeft. Minder bezoekers in September maand, minder assortiment in de keuken. In het Hotel is schoon, wat kan niet zeggen over de stap verder van het hotel. Zwembad laat beter te wensen. Omheen het zwembad is een grassen veld en dit is de oorzaak van de vies water in het zwembad.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Sgk22-09-2019

Redelijk

Allereerst krijgt het personeel een grote pluim. Super vriendelijk en behulpzaam ! Top ! Te veel russen Zwembad is niets Voor tieners gebrek Strand prima. Actief personeel. Eten goed, niet bijzonder. De buitenbar ging 16/9 al dicht dus s avonds geen buiten zitten.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Jurgen E14-05-2019

Super, onvergetelijk!

Super goed hotel, wel wat achterstallig onderhoud. Je wordt door personeel op handen gedragen. Obers doen alles voor je, en bedienen en verzorgen je goed. Nogmaals bedankt Anouar. Animatie team is geweldig. Vooral een speciale dank aan toppertje Emma. Zij is zo vriendelijk en bezorgt iedereen een fijne vakantie en gezellige avonden. Nogmaals bedankt Emma, je hebt deze vakantie onvergetelijk gemaakt. Ook speciale dank aan Hamza, leider van animatie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• Oude reviews

10Anirak21-03-2016

Geweldige plek, goed hotel en fijn personeel

Eten was meer dan prima, gevarieerd en heerlijk . Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Was er voor de tweede keer en ga zekers weer

Gereisd met partner in juni 2015

• 9hamza08-01-2016

Super hotel

Ben hier op huwelijksreis geweest, was echt heerlijk genieten. Ben vaak naar Tunesie geweest maar dit was wel het beste hotel tot nu toe in Tunesie. Echt heerlijk eten in dit hotel. Overdreven veel keuze. Toen we aan de praat raakten met de directeur van het hotel en we vertelden dat we net getrouwd waren vroeg hij naar onze kamernummer. Bij aankomst in de kamer was die helemaal versierd met rozenblaadjes etc. en kregen we een fruitschotel.

Gereisd met partner in april 2015

• 8j.smit27-06-2015

mooi hotel waar nog veel opgeknapt moet worden

Een grote accommodatie maar in de gangen veel verlichting kapot, en tussen deuren werken niet goed .De omgeving mag wel eens geveegd worden .Het personeel is erg behulpzaam . Het eten was goed maar erg veel met vis .De kamers van prijs / kwaliteit zijn aan de hoge kant , maar worden wel elke dag schoongemaakt door vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10jozef_van_oerle01-12-2014

Goed Hotel

Mehari hotel is een beetje aan vernieuwing toe ,maar daar zijn ze dan ook mee bezig.Je mag natuurlijk niet vergeten dat je in Afrika bent.Het nieuwe yasmina hammamet,blijkt toch een beetje onderkomen, de wandeldijk naast de zee is aan onderhoud toe.Het personeel is heel vriendelijk.

Gereisd met partner in november 2014

• 5astrid diels21-10-2014

nooit meer

vies strand met slechte doorliggende bedjes.oud hotel maar wel schoon klein zwembad waar ze gewoon grasmatten leggen tijdens het zonnen waardoor je op elkaar ligt en veel huilende kinderen weinig te doen s,avonds buiten en bij slecht weer,eten eentonig en ben nog 5 dagen nd wc gelopen ook heel lang wachten op drinken eten was al bijna op als drinken kwam friet was niet gaar nooit meer

Gereisd met partner in september 2014

• 8marian05-10-2014

prima vakantie gehad

In de onderstaande reacties kunnen we ons totaal niet vinden. We hebben een heerlijk vakantie gehad. We hadden een appartement met de faciliteiten van all in. Het zag er keurig,ruim en schoon uit zag. Maakt niet uit waar, maar personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Eten was prima. Er zat voor iedereen wel wat bij. Bedjes waren er zowel bij het zwembad als aan het strand genoeg. Aan het strand waren ze wel wat armoedig maar zagen dat dit bij andere hotels ook niet tip top was. De ruimte om het zwembad was niet erg ruim. In het hoogseizoen zou dit een probleem kunnen zijn. Je kon heerlijk wandelen over de boulevard naar het haventje of de medina.

Gereisd met partner in september 2014

18 tips over Hotel Mehari Hammamet

• rita loman, 27-06-2014

lopen naar de haven, een half uurtje. net achter het hotel de nieuwe medina, leuk om 's avonds te bezoeken. met de taxi naar oude medina

• sjaan en hans, 08-10-2013

nooit met de piraten boot weg gaan, is erg duur en is het geld niet waard een van ons heeft vis gegeten op de boot moest dokter bij komen hij had voetselvergiftiging de rest had niets gegeten was ook niet ziek, ook wij hadden het gelezen hoor hier op zoover dat het geen goed idee zou zijn met de boot mee te gaan maar wij dachten willen het zelf ontdekken, nouw dat hebben wij dan ook gedaan noooit meer

• yvonne vlemmix, 10-06-2012

twee daagse excursie naar het zuiden

31 vragen over Hotel Mehari Hammamet

• moortje, 18-10-2014

balkon?

Hebben de hotelkamers van Mehari Hammamet ook een balkon of terras?

astrid diels, 21-10-2014

ja

• moortje, 18-10-2014

Minibar of koelkastje?

Hebben de hotelkamers van Mehari Hammamet ook een minibar of koelkastje? Ik weet dat de appartementen een koelkastje hebben, maar van het hotel weet ik 't niet. Ik hoop dat iemand deze vraag kan beantwoorden.

astrid diels, 21-10-2014

koelkast met drinken

• adrienne, 15-05-2014

appartementen

Is er iemand die ervaring heeft vwb de 3 kamerappartementen van mehari hammamet. Liggen die inderdaad bij het hotel en hoe zijn die appartementen. Zijn geen fotos van te vinden he.

K.Groeneveld, 21-07-2014

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats