Hotel Marhaba Palace Hammamet

Hotel Marhaba Palace Hammamet

9.3Fenomenaal

Tunesië, Tunesië, Hammamet

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 839p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

158 reviews over Hotel Marhaba Palace Hammamet

• 2019
    9Marije&Marlies22-09-2019

Mooi hotel met geweldig personeel

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Dit is de plek om dagenlang te ontspannen in de zon en 's avonds vol plezier! Hoewel het hotel hier en daar een beetje verouderd is, doet het schoonmaakpersoneel geweldig werk om alles heel netjes te houden. Het personeel bij de receptie was vriendelijk en behulpzaam. Bedankt Mehdi voor enkele geweldige tips voor onze dagtocht met de trein naar Tunis / Sidi Bou Said. Het restaurantpersoneel werkte heel hard, met het restaurant soms behoorlijk druk, en ze waren altijd vriendelijk en beleefd. De barmannen en obers waren echt grappig en creatief met nieuwe cocktails als ze geen gin of tonic meer hadden. En een grote dank aan de mooie bemanning van het animatieteam, vooral Wissem, Rio, Fabio, Chaba en Zagui, die elke dag zo vol energie zijn, met iedereen chatten en dag en nacht entertainment bieden! Binnen een week lukte het ons om aquazumba, volleybal, darts, karaoke te doen. Ze maakten onze eerste reis naar Tunesië onvergetelijk. Dank je!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Jolanda Rohring17-04-2019

Fanrastish

Weinig het is er mooi.de omgeving eigelijk alles vondbik er mooi

Gereisd met partner in oktober 2017

• 2018
    10Tonnie19-10-2018

Aanrader

Als je voornemens bent naar Tunesie te gaan is een verblijf in hotel Steigenberger Marhaba Thalasso zeker een aanrader. Het hotel ligt aan een mooi strand. Het personeel is behulpzaam en zeer correct. De kamers zijn schoon en het eten lekker, iedere dag een ander menu. De all inn formule voldeed ruimschoots, koelkast op kamer voldoende gevuld evenals de drankjes bij het eten en in de avond. Overdag zijn we met de trein naar Tunis en een dag naar Souse gegaan. Met de trein is dit goed te doen, wel een aanrader om eerste klas te boeken. We hebben geen last gehad van opdringerige verkopers op de marktjes, kortom een top vakantie.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 6B. Deleersnyder06-07-2018

Keren zeker niet terug

3de maal in het hotel (vroeger Riu nu Steigenberger) en waren altijd zeer tevreden. Nu is dit hotel geen 5 sterren meer waard, voeding ondermaats, terras kamer werd niet gekuist. Minibar bevat nog enkel 2 frisdranken en 1 fles water. Hebben 10 dagen gereclameerd want werd nooit aangevuld, het kwam in orde de laatste dagen van ons verblijf. Er waren ook veel Russen, bepaalde personen van het personeel kon nog amper Frans spreken maar spraken wel Russisch. Jammer voor een hotel met een mooie infrastructuur en prachtig strand. Wij keren zeker niet meer terug naar dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Annie31-10-2015

Goed hotel

We hadden geboekt boor riu el mansour. Helaas going niet door. Maar er was veel meer variate met het eten. Er was rodekool was niet leaker. Maar ik zei hoe het modest op zijn nederlands. En wat stond er de volgende dag onze echte rodekool met appeals en al. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. De gene die dat zegt moet thuis blijven.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 2boeckstaens peggy03-01-2015

nooit meer!

Zeer teleurgesteld. Zelfs 3 keer verhuisd wegens geluidsoverlast. Kamers worden zelfs niet schoongemaakt. Miserie: het restaurant. Je krijgt zogezegd een vaste tafel met vaste ober. Eerste week goed bediend. Geef je een zeer goede tip. Maar dan wisselen de obers en plots je tafel weg. Vast geklemd als vissen in een bokaal. Onvriendelijke service, 0 bediening, meld je dit aan de maître de hotel , beloften maar service wordt nog slechter, hoe langer je blijft. Ook kinderen, aan hun lot overgelaten. Geen animatie. Koud en aangebakken eten. teveel volk en geen overzicht door het restaurant management. Zij schelden het werkvolk uit, slechte sfeer en kwaliteit. Is het slechtste hotel in 25 jaar. max 3 sterren. receptie personeel was vriendelijk ook het bar personeel deed zijn best maar er is geen samenhang. Nooit meer. Wat een afschuwelijke ervaring. wegblijven is de boodschap. Er zijn veel betere hotels! Wil zelf niet gratis teruggaan.

Gereisd met partner in december 2014

• 10Richard Deckers12-12-2014

Fantastisch hotel

We verbleven 5 weken in dit hotel. We werden zeer hartelijk ontvangen het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam niets is hun te veel om het de gasten aangenaam te maken .We hadden een kamer in het hotel op de 2de verdieping met zeegezicht het was een zeer mooie en grote kamer met bad en douche.zij werd dagelijks goed onderhouden door ons kamermeisje Sonia zeer vriendelijk en behulpzaam altijd goed gezind.Het eten was zeer goed en gevarieerd alle dagen keuze tussen vlees en vis en spaghetti en pizza .In heel het resort is alles heel goed onderhouden zowel binnen als buiten! Het is een heel familiaal hotel je voelt je er gewoon thuis mede dankzij Mr.Anthonio en vooral door Mr.Hamadi Zaied die door zijn vriendelijkheid en behulpzaamheid ons een onvergetelijke vakantie heeft bezorgd! Wij komen zeker nog terug .

Gereisd met partner in november 2014

• 9Steve Janssens29-11-2014

Zalig relaxen

Zeer mooi hotel, prachtig gelegen aan het strand, gezien het land prima eten en drinken, Ongelooflijk vriendelijk personeel, schitterende service. Om toch een minpuntje te noemen: de bungalows zijn ruim maar aan renovatie toe, iets te veel oplapwerk. De kamers in het hoofdgebouw zijn mooier.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 10yves28-09-2014

fantastisch hotel

we hadden een bungalow geboekt in het hotel en was netjes en iedere dag bed opgemaakt,volledig gekuist,handoeken werden iedere dag vervangen,top.het buffet in het restaurant was meer dan in orde en voor iedereen wat wils,en lekker,en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat je op uw wenken bediende.het zwembad en de bars ook in orde en netjes,op het strand ook alles perfekt,listoelen met kussens en drankjes werden rondgebracht indien gewenst,alles was er zoals in de reisgids beschreven.we hebben een topvakantie beleefd daar,een aanrader,wij gaan zeker terug.

Gereisd in september 2014

• 9Peter Schillings13-08-2014

Geweldig vakantie in Tunesië!

Een prima accommodatie, met geweldige service, super vriendelijk personeel. De (Spaanse) directeur was elke dag aanwezig en zichtbaar (!) en hielp zelf mee, waar dat nodig was. De kamers zijn zeer ruim, met een douche voor een half elftal..., en apart toilet. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Indien gewenst, ook elke dag nieuwe handdoeken. En de minibar wordt weer netjes bijgevuld. Het eten is van uitstekende kwaliteit, veelal met live cooking, dus super vers. Keuze is enorm groot, voor elke eter wel iets naar zijn of haar gading. Er is een privé strand met veel vertier. Erg mooi. We hadden een onvergetelijke vakantie, in een hotel, waar we zeker nog eens terug willen gaan. Minpunten? Ja, een paar kleintjes: soms was 't wel 'ns erg druk in het restaurant. Tsja, dan moet je even wachten... En de ligging is ook dusdanig, dat je wel een taxi nodig hebt (€ 2,50 per ritje....) om naar het centrum te gaan. Maar ja, daar lagen wij niet echt wakker van. Samenvattend, een dikke aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Hotel Marhaba Palace Hammamet info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Oosters, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats