Hotel Marhaba Palace Hammamet

Hotel Marhaba Palace Hammamet
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Marhaba Palace Hammamet voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Marhaba Palace Hammamet in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Keren zeker niet terug

B. Deleersnyder
6-7-2018

3de maal in het hotel (vroeger Riu nu Steigenberger) en waren altijd zeer tevreden. Nu is dit hotel geen 5 sterren meer waard, voeding ondermaats, terras kamer werd niet gekuist. Minibar bevat nog enkel 2 frisdranken en 1 fles water. Hebben 10 dagen gereclameerd want werd nooit aangevuld, het kwam in orde de laatste dagen van ons verblijf. Er waren ook veel Russen, bepaalde personen van het personeel kon nog amper Frans spreken maar spraken wel Russisch. Jammer voor een hotel met een mooie infrastructuur en prachtig strand. Wij keren zeker niet meer terug naar dit hotel.

Goed hotel

Annie
31-10-2015

We hadden geboekt boor riu el mansour. Helaas going niet door. Maar er was veel meer variate met het eten. Er was rodekool was niet leaker. Maar ik zei hoe het modest op zijn nederlands. En wat stond er de volgende dag onze echte rodekool met appeals en al. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. De gene die dat zegt moet thuis blijven.

nooit meer!

boeckstaens peggy
3-1-2015

Zeer teleurgesteld. Zelfs 3 keer verhuisd wegens geluidsoverlast. Kamers worden zelfs niet schoongemaakt. Miserie: het restaurant. Je krijgt zogezegd een vaste tafel met vaste ober. Eerste week goed bediend. Geef je een zeer goede tip. Maar dan wisselen de obers en plots je tafel weg. Vast geklemd als vissen in een bokaal. Onvriendelijke service, 0 bediening, meld je dit aan de maître de hotel , beloften maar service wordt nog slechter, hoe langer je blijft. Ook kinderen, aan hun lot overgelaten. Geen animatie. Koud en aangebakken eten. teveel volk en geen overzicht door het restaurant management. Zij schelden het werkvolk uit, slechte sfeer en kwaliteit. Is het slechtste hotel in 25 jaar. max 3 sterren. receptie personeel was vriendelijk ook het bar personeel deed zijn best maar er is geen samenhang. Nooit meer. Wat een afschuwelijke ervaring. wegblijven is de boodschap. Er zijn veel betere hotels! Wil zelf niet gratis teruggaan.

Fantastisch hotel

Richard Deckers
12-12-2014

We verbleven 5 weken in dit hotel. We werden zeer hartelijk ontvangen het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam niets is hun te veel om het de gasten aangenaam te maken .We hadden een kamer in het hotel op de 2de verdieping met zeegezicht het was een zeer mooie en grote kamer met bad en douche.zij werd dagelijks goed onderhouden door ons kamermeisje Sonia zeer vriendelijk en behulpzaam altijd goed gezind.Het eten was zeer goed en gevarieerd alle dagen keuze tussen vlees en vis en spaghetti en pizza .In heel het resort is alles heel goed onderhouden zowel binnen als buiten! Het is een heel familiaal hotel je voelt je er gewoon thuis mede dankzij Mr.Anthonio en vooral door Mr.Hamadi Zaied die door zijn vriendelijkheid en behulpzaamheid ons een onvergetelijke vakantie heeft bezorgd! Wij komen zeker nog terug .

Zalig relaxen

Steve Janssens
29-11-2014

Zeer mooi hotel, prachtig gelegen aan het strand, gezien het land prima eten en drinken, Ongelooflijk vriendelijk personeel, schitterende service. Om toch een minpuntje te noemen: de bungalows zijn ruim maar aan renovatie toe, iets te veel oplapwerk. De kamers in het hoofdgebouw zijn mooier.

fantastisch hotel

yves
28-9-2014

we hadden een bungalow geboekt in het hotel en was netjes en iedere dag bed opgemaakt,volledig gekuist,handoeken werden iedere dag vervangen,top.het buffet in het restaurant was meer dan in orde en voor iedereen wat wils,en lekker,en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat je op uw wenken bediende.het zwembad en de bars ook in orde en netjes,op het strand ook alles perfekt,listoelen met kussens en drankjes werden rondgebracht indien gewenst,alles was er zoals in de reisgids beschreven.we hebben een topvakantie beleefd daar,een aanrader,wij gaan zeker terug.

Geweldig vakantie in Tunesië!

Peter Schillings
13-8-2014

Een prima accommodatie, met geweldige service, super vriendelijk personeel. De (Spaanse) directeur was elke dag aanwezig en zichtbaar (!) en hielp zelf mee, waar dat nodig was. De kamers zijn zeer ruim, met een douche voor een half elftal..., en apart toilet. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Indien gewenst, ook elke dag nieuwe handdoeken. En de minibar wordt weer netjes bijgevuld. Het eten is van uitstekende kwaliteit, veelal met live cooking, dus super vers. Keuze is enorm groot, voor elke eter wel iets naar zijn of haar gading. Er is een privé strand met veel vertier. Erg mooi. We hadden een onvergetelijke vakantie, in een hotel, waar we zeker nog eens terug willen gaan. Minpunten? Ja, een paar kleintjes: soms was 't wel 'ns erg druk in het restaurant. Tsja, dan moet je even wachten... En de ligging is ook dusdanig, dat je wel een taxi nodig hebt (€ 2,50 per ritje....) om naar het centrum te gaan. Maar ja, daar lagen wij niet echt wakker van. Samenvattend, een dikke aanrader.

na de 3de keer wordt het alleen maar beter!

donovan_bons
29-7-2014

Wat een fijne vakantie. Heerlijk ontbijten binnen, lekker zwemmen in één van de twee zwembaden. Als je dan nog zin hebt lekker een ontbijt halen in de buitenlocatie waar je om 12:00 direct door kunt voor de lunch. Dit kan ook binnen trouwens wat een stuk uitgebreider is. Bediening aan het zwembad, strand en in de avond op terras lekker in een groot glas.

Personeel is super vriendelijk. Eten is lekker en alles is schoon. Sonia en Rihab zijn de liefste en vriendelijkste receptiemedewerkers die er zijn en helpen je overal bij.

1 weekje relaxen

Leoni & Leo
1-12-2013

Riu Palace Marhaba is mooi hotel met bungalows in tuin. Eten is er fantastisch! Heel veel verschillende buffetten, met ook zeer veel toetjes! Vooral niet buiten de deur gaan eten. Obers zijn wel erg gericht op fooien. Zwembaden (2) zijn groot en goed. Poolboy is veel afwezig waardoor je lang op je matras voor ligbed moet wachten. Bungalow was netjes en schoon. Strand is prima, geen bedelaars of verkopers. Beachboy houdt de bedden op strand direct aan de zee bezet, voor de mensen die meeste fooi geven, echt absurd! Niet aan mee doen, gewoon gaan liggen, iedereen heeft er recht op! Anders manager van hotel inschakelen. Aan zwembad werden ook stoelen gereserveerd, maar dat deden de toeristen zelf. nog steeds niet normaal, maar gewoon de handdoeken eraf leggen en gaan zitten! in de regels van het hotel staat dat het verboden is om bedden te bezetten, dus hup, korte metten maken!

prima hotel

mevr van den beemt
28-10-2013

vriendelijk en behulpzaam personeel.

lekker en gevarieerd eten.

manager is de hele dag aanwezig en aanspreekbaar.

mooie kamers.

groot zwembad.

mooi strand.

het buiten meubilair is in loungestijl.

pinautomaat aanwezig in het hotel.

leesboekjes te leen.(indien voorradig)

u kunt bij de receptie uw euro omwisselen tegen dinar.

kortom een aanrader.

wie neemt er voor francis naterop(hostess) een zakje dropkogels mee.

u maakt haar daar erg blij mee.

voor 5 euro (10 dinar)met de taxi naar het centrum/haventje.

na 8 uur een paar euro meer.

wij komen hier beslist nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marhaba Palace Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marhaba Palace Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marhaba Palace Hammamet scoort een 8.3 uit 10 op basis van 155 reviews.