Hotel Majesty Golf

33 reviews over Hotel Majesty Golf in het Nederlands

Redelijk

Hamza
22-9-2016

De vriendelijkheid van het personeel was perfect.

Maar het hotel heeft dringend een grote opfrisbeurt nodig.

De lift gaat bijvoorbeeld maar tot de 1ste verdieping.

Dus niet leuk als je kamer op de 2de of 3de verdieping gelegen is.

goed hotel voor weinig geld

gejah
5-1-2010

Ook hier geldt verwacht geen enorme luxe, het afwerkingsniveau van het hotel is niet super. Bedden zijn in Tunesie eigenlijk altijd slecht. Eten idem dito. Je kunt beter niet all inclusive boeken, maar naar het oude hammamet gaan om daar lekker te eten. Ook in de nieuwe medina zit een zeer goed italiaans restaurant (bij de olifanten). Personeel van dit hotel is zeer vriendelijk, ook de vorige eigenaar zeeeeeer behulpzaam. Je zit hier ook zeer centraal ten opzichte van de nieuwe medina. Leuk vriendelijk hotel

2008

hoyel wel maar geen half pension!

ingrid schuurmans
22-10-2008

hotelkamer goed. Eten slecht, zeer weinig fantasie en erg flauw. Hoeft echt geen pata te zijn maar enige variatie mag toch wel!

best leuk hotel,maar geen 2 de keer

ellen
23-8-2008

net terug van 15 dagen majesty golf.

al met al een leuk hotel,maar wel erg veel italianen.

zelfs het animatieteam is italiaans.

het hotel zelf is best wel ok,het eten prima en afwisselend.

maar ik vind het geen aanrader als nederlands gezin met kinderen.

totaal geen animatie,en als er iets gebeurde was alles luid in het italiaans.

de kamers zijn prima verzorgt en netjes,schoonmaak ook.

vergeleken met andere hotels in tunesie vind ik dit zeker een mindere.

bij het zwembad geen of minimale bediening.

wel genoeg ligbedden bij het zwembad zonder handdoek.

Geweldig hotel

Sam
7-8-2008

Geweldige vakantie gehad in Majesty golf.

Personeel erg vriendelijk, Kamers zuiver, Eten goed zowel s ochtends als s avonds. In de directe omgeving veel te doen winkeltjes, restaurants etc. Een klein puntje erg veel Italianen in het hotel, Kortom een TOPhotel

Super vakantie!!!!!!

Miranda van Tol
6-8-2008

Wij hebben het heel erg naar ons zin gehad.

heel vriendelijk personeel elke avond met eten had de ober bloemen op de tafel gelegd en zelfs een keer in de vorm van onze namen.

hele schone kamers elke dag schoon linnen en handdoeken.

groot zwembad we hadden elke dag stoelen bij het zwembad en ook bij het prive strand zonder s´ochtens vroeg de handdoeken al bij de stoelen te leggen.

als je gewoon geld pint bij de bank zijn er geen problemen.

De medina is erg leuk( een soord bazaar)

excursies zijn ook erg leuk kameel rijden, piratenboot met entertainent en quat rijden ect.

en altijd genoeg taxi's als je die nodig hebt er waren alleen in Hammamet 700 taxi's die je voor heel weinig geld ergens heen brachten.

Niet bepaald een 4-sterren hotel

Henriette
27-7-2008

Eten echt super ranzig..alleen het ontbijt was nog te eten maar de rest was echt niet te pruimen.Verder de kamer prima, netjes. Massage niet doen in het hotel: ligt op een harde tafel haha.De ligging erg verkeerd; niets te doen in april altahns; leek wel uitgestorven..

De werknemers spreken zeer gebrekkig engels ze verstaan. Bij de Medina maakte ze ook hun prijs lager als je een moslim was en als je dat niet was hoger. Mijn man en ik gaan nooit meer naar zo'n maffe land. We vonden dat ze ons niet eerlijk behandeld hadden. De wc werkt daar ook niet goed, als je wilt gaan douchen krijg je van die vieze bruin/gele water. De gangen zijn in de donker niet goed belicht. Je kan in de donker makkelijk verdwaald raken vooral als je om 5:30 een excursie hebt. De butlers en baliemedewerkers zijn niet klantvriendelijk. Je kan daar ook heel moeilijk geld wisselen. We zijn vaak bj het inwisselen van geld opgelicht. We kregen 20 dinar te kort en als je er wat van zei zeiden ze tegen je dat dat administratiekosten was. Wij hadden dit nagevraagd bij onze reisgids. Zij zei dat ze logen. Hun hadden nog een andere stel met dezelfde smoes opgelicht. Kortom een klote hotel.

super vakantie gehad!!!

Tien en Mas
3-7-2008

Majesty is perfect! geen klachten. Elke dag een schone kamer, goede service en vriendelijk personeel en animatie team! eten is goed bereid maar beetje eentonig. Alles: het medina, restaurants, winkels en strand is op loopafstand. Aan de blvd (+/- 5 min lopen) vind je strandpaviljoen 'La Perla beach', het is een fantastische tent met goede vriendelijke bediening, lekker eten en heerlijke fruit shakes. (te herkennen aan de grote rode kussens zie foto) wij, 2 meiden van 23 en 28 jr werden vanuit Ned. gewaarschuwd voor de mannen. Toch is Tunesie verreweg het veiligste land ever! mede door undercover agenten. Natuurlijk willen de mannen daar hun koopwaar laten zien en geven ze je een hand of pakken je arm.. maar met een duidelijk " no" is er niks aan de hand. Echte aanraders zijn de clubs, Pacha, Havannah en Tatoo, 10 min met de taxi en allemaal in 1 straat. Daar vind je ook een geweldig restaurant ' Da Franco' met echt italiaans eten! je waant je in klein Italie. mensen, Go Tunesie!!

Voor herhaling vatbaar!

Koen
1-7-2008

Einde juni zijn we met dochtertje van 2,5 jaar voor 8 dagen ginds geweest. Al bij al zeer goed meegevallen voor een gunstige prijs! Leuk hotel, nette kamers, vriendelijk personeel, goede ligging, groot zwembad etc. Kleine minpuntjes zijn de soms luide muziek aan het zwembad en de wat verouderde toestand van het gebouw. Eten was meestal prima te doen, maar wat eentonig, ok voor 8 dagen. Verder prima bedden met dagelijks schone lakens, goede airco, nette badkamer en alles werkte naar behoren. Mini-bar (koelkast) was wel optioneel voor mini-prijsje... ´s avonds was er leuke animatie voor de Italiaanse all-in gasten, we begrepen er geen bal van maar toch veel gelachen, voor kinderen niet echt veel te beleven behalve de mini-disco van 21.30 tot 22.00 We zouden er zeker nogmaals naar toe willen gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Majesty Golf voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Majesty Golf in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Majesty Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.