Hotel Magic Life Club Africana Imperial

Hotel Magic Life Club Africana Imperial

8.7Fantastisch

Tunesië, Tunesië, Hammamet

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Life Club Africana Imperial voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

121 reviews over Hotel Magic Life Club Africana Imperial

• 2018
    8Caroline07-10-2018

Goed hotel, heel vriendelijk personeel

Wat verouderde kamers maar alles was proper. Heel mooie tuin en zwembaden. Was al mooi weer maar soms fris om te zwemmen. Binnenzwembad was ideaal deze periode. Heel vriendelijk personeel, mensen zouden alles doen voor de gasten. Eten was ok, misschien iets minder variatie dan in andere landen maar toch was er altijd wel iets dat iedereen lustte. Proper strand, leuk om langs te wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 8Sarah20-09-2018

Aangenaam - Relaxte vakantie

Net een weekje in de Africana verbleven met ons driejarig zoontje! We vonden het een fantastisch hotel - personeel vriendelijk - eten voldoende gevarieerd en grote keuze. Als ik dan toch een min puntje mag geven ... ze hadden moeite om koude drankjes in te schenken ( wijn - bier niet zoals het zou moeten zijn) maar met een ijsblokje kon je al wat verder geholpen worden. De zwembaden proper en voldoende mogelijkheden ( voor jong en oud - met de activity pool - silent pool - adults only en het glijbanen bad -voldoende bedje dus geen stoelen gevecht :) - animatie en shows top. Dus zeker een aanrader ... voor een weekje weg.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Dominique03-09-2018

Zeer goed hotel, maar aan renovatie toe

Super mooie tuinen, ruime kamers, zeer vriendelijk personeel !!! (Wel last gehad van vliegen! ) Het eten is lekker, erg sterk gekruid soms, en vrij gevarieerd. De gebouwen zijn mooi, maar dringend aan grondige renovatie toe. De vele gratis watersportmogelijkheden zijn een grote troef! Minder luxueus dan de Magic Life hotels in Turkije, maar warmer, gezelliger en meer familiair. Het animatieteam en shows zijn TOP ! Buiten de Mehdina en het haventje is in de nabije omgeving niet echt veel te zien, maar de excursies zijn betaalbaar en interessant. Voor mensen met kinderen is dit hotel TOP! Wil je een rustiger plaatsje opzoeken als koppel, dan heb je het mooie 18+ zwembad met jacuzzi en leuke dubbele ligbedden. Voldoende zwembaden voor ieder wat wils en voldoende bedjes. Het is een islamitisch land, akkoord,maar sommige vrouwelijke badgasten liepen de ganse ochtend in Burkini rond, ook in het restaurant,en doken dan zonder douchen het zwembad in. Dat vonden we niet kunnen !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Linda19-08-2018

Geweldig

Een geweldig hotel. Kamers goed. Werden heel goed schoongemaakt. Bedden wel wat hard....dat is het enige negatieve wat ik kan bedenken. Eten lekker en vers en gevarieerd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9hr02-05-2015

fantastich hotel

leuke wandel mogelijkheid via strand naar de haven en via de weg terug via de winkels

Gereisd met partner in april 2015

• 4Martine18-11-2014

Niet voor herhaling vatbaar

Helaas is het Magic Life Club Africana Imperial in onze ogen geen 5 sterren waard. Het is een beetje vergane glorie. Zeker in vergelijking tot de Turkse 5 sterren resorts. Kamers zijn slecht onderhouden en complex is wat rommelig. Eten is redelijk maar de koude gerechten zijn niet goed gekoeld en de warme gerechten niet echt warm. Op terras erg veel vliegen. Personeel is over het algemeen vriendelijk alleen jammer dat het barpersoneel de door ons vergeten trui "niet had gevonden" terwijl zij aan andere gasten hadden gevraagd of de trui van hen was. Eetzaal is niet echt gezellig te noemen en het strand is erg smal. De prijs/kwaliteit verhouding is bij dit resort echt niet in orde. Zeker geen aanrader dus.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

• 6Fred12-10-2014

Hier gaan we niet meer naar toe !

op 27 september zijn wij voor een vakantie van 2 weken naar Magic Life Africana Imperial vertrokken.

er zijn hier belangrijke punten, van kritiek:

1. het strand op de site van touroperator staat “Aan fraai zandstrand” bij aankomst was het strand wel schoon, maar fraai is het zeker niet. de helft van het strand is door de jaren weggespoeld. er kunnen met moeite 4 rijen strandbedjes staan.

na enkele dagen draaide de wind en kwam er op het strand een dikke laag bagger te liggen. het water vlak voor het strand was helemaal zwart. zo erg, dat het niet verantwoord was om te gaan zwemmen. e.a.a. heb ik besproken met de strandwacht en zijn chef. maar er werd erg laconiek op gereageerd en ook niets aan gedaan.

het is onbegrijpelijk, dat een organisatie als touroperator verwacht, dat hun gasten gaan zwemmen in bagger water. door deze ernstige vervuiling hebben wij 4 dagen niet van de zee kunnen genieten.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Wal en Mitje25-10-2013

Schitterend hotel, fantastisch animatieteam

Prachtig hotel, mooie tuin die goed onderhouden is, keuken en restaurantpersoneel alsook de barmensen zijn supervriendelijk, animatieteam zeer professioneel. Mooie shows, live music in de captains bar had veel succes. De kindjes waren allemaal zot van onze Vlaamse Lynn. Aan het eten merkte je meteen dat de chef van ML Manar nu in MLAfricana werkt. minpuntje is wel dat het restaurant niet proper was en dat het beloofde ontbijt bij vertrek niet aanwezig was

Gereisd met partner in oktober 2013

• 7Denys15-08-2013

Nooit meer

5de magic life. Wel 1ste keer naar Tunesië. Verouderd hotel. Eten weinig gevarieerd. Zwembad kinderen vuil. Bij klachten daarvan werd gezegd dat er veel wind was en ze niks konden doen. Bij aankomst was er geen faliliekamer meer beschikbaar. 2 dagen op 2 verschillende kamers doorgebracht. Bij wc bezoek in lobby ook een kakkerlak gezien. Hebben er het beste van gemaakt maar dit hotel is zijn geld echt niet waard. Wel een dikke pluim voor het animatieteam.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Jacqueline14-08-2013

Veelzijdig all-inclusive hotel!

Een heel leuk en veelzijdig resort hotel voor even een weekje tussendoor op vakantie met het gezin.

De kamers zijn ruim en modern ingericht, het resort zelf ook. Het zwembad is niet alleen heerlijk om in te zwemmen, maar ook om aan de rand te relaxen en / of te lezen. Heel praktisch zijn de mini-pierenbadjes voor peuters.

Het resort beschikt over verschillende restaurants waar zowel à la carte als in buffetvorm gegeten kan worden. Voor kinderen is er een speciaal kinderbuffet, waar ook thema avonden van de kids club plaatsvinden.

Verder is er op het resort van alles te doen, voor jong en oud. Heel handig is de eigen excursiebalie, waardoor het regelen van uitstapjes in de omgeving snel geregeld is.

Wanneer het weer even tegenzit, dan is het relatief ruime binnenbad een uitkomst, evenals de binnenactiviteiten van de kidsclub.

Gereisd met jonge kinderen in april 2000

Hotel Magic Life Club Africana Imperial info