Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag26°15°

7 reviews over Hotel Le President in het Nederlands

Nooit meer

Yvonne
8-1-2018

Niet naar toe gaan !!! Er is een disco in het hotel die niet van het hotel is de lokale bevolking komt daar vanaf 23.30 tot 0.500 en veroorzaken elke avond veel overlast . Geluidsopnamens en film heb ik daarvan. Als compensatie 50 euro retour(geweigerd) van touroperator, omdat de disco niet bij het hotel hoorde maar wel inpandig zit kunnen ze er niks mee ? De 50 euro was voor de 13 weken wachten op hun antwoord . dit was de laatste keer dat we bij touroperator geboekt hebben !!! Touroperator was hiervan op de hoogte zei de manager van het hotel, dat de disco er was, maar nergens kan je terug vinden dat er een disco in het hotel was. Geen rust niet slapen !!! Dus geen vakantie gehad ,terwijl we voor de rust daarheen gingen. Eens maar nooit meer 😠

geweldig hotel!!

Hilde
28-10-2017

Alles was heel goed. Hotelkamer geboekt maar hadden een 3 kamersappartement. Het eten was altijd lekker en veel variatie. Super vriendelijk personeel. Ons appartement had wel een terras maar tussen vier hoge muren, dus helemaal geen uitzicht en niet gezellig. Maar ja we waren alleen 's avonds op de kamer en toen was het al donker dus weinig last van gehad. Geweldig animatieteam die enorm hun best doen.

Vieze bende

R Moerman
16-10-2017

Animatieteam was leuk en de manager deed zijn best voor je, maar het meeste personeel was niet vriendelijk. Het was er ronduit smerig,overal vliegen vooral in het restaurant en rondom het zwembad, er werd gewoon niet schoongemaakt, de kamers waren over het algemeen wel schoon. Een vervelende bijkomstigheid was dat er s, nachts kijkharde muziek kwam uit de disco beneden in het hotel, waardoor je tot diep in de nacht niet kon slapen, geklaagd bij de receptie, ze vertelde dat ze er niets aan konden doen, dat die disco niet bij het hotel hoort, we hebben toen een andere kamer gekregen, dus dat was goed opgelost. Wat ook jammer was dat je op strand helemaal geen voorzieningen had qua drankjes en geen toilet en de meeste bedjes waren in zeer slechte staat, helemaal doorgezakt en smerig. Gelukkig hadden we goed weer dus dat maakte bijna alles weer goed.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima low budget hotel.

Carline
15-10-2017

Weekje verbleven bij dit 3 sterren hotel. Personeel en animatie team doen er alles aan om het naar je zin te maken. Bij aankomst in de middag eerst mogen eten voor het inchecken. Eten is veel hetzelfde maar redelijk veel keuze. Restaurant wel sfeerloos, je zit op plastic tuinstoelen, in een witte zaal zonder verdere meubels. Afwas kan beter vaak vieze borden, glazen en bestek. En kijke of er wat aan de vliegen gedaan kan worden, grond buiten even goed schrobben helpt denk ik wel. Zwembaden 2 stuks, lekker schoon en genoeg bedjes. Eerste 3 dagen zaten wij in een bungalo bij het zwembad lekker rustig en prima en schoon. Meubels wel wat beschadigingen en matrassen zijn hard. Is maar waar je van houd natuurlijk. Laatste dagen in het hotel op 5e verdieping. schoon en wat zachter matras, zeezicht maar aan de zwembadkant. Het is geluidruchtig. Vooral wanneer je lager zit er zit namelijk disco onder het hotel. 5e verdieping gaat prima en hoor je de muziek ver weg. Andere kant Of lager denk ik dat je behoorlijk wat last kan ervaren. Bar beneden is sfeerloos maar je kan cocktails (tunesische alcohol) frisjes bier en wijn krijgen. WiFi is bij de receptie en de bar en hotelkamers, niet in de bungalows. Het strand is heerlijk, zandstrand, Schoon, inderdaad geen barretje maar om de hoek kan je wat drinken. Bijvoorbeeld verse jus voor maar eurootje. Voor de prijs icm. De sterren is het een voldoende. Heb niet te hoger verwachtingen voor de prijs kan je geen luxe 4 of 5 sterren hotel verwachten. Wil je avondje heerlijk eten? La playa aan de overkant is een aanrader. Wij hebben in iedergeval een heerlijke vakantie gehad. Bedankt!

prijs/kwaliteit verhouding goed

anne marie den haas
13-10-2017

het personeel doet er alles aan om het gezellig te maken,het weer zat tegen en ze bleven lachen.Nadat er koffie door een ober op mijn witte broek werd gemorst,werd deze gewassen en wilden ze er geen geld voor hebben. Het animatie team was Top. Er was op het strand alleen gratis ligstoelen en geen barretje(wat touroperator wel vermelde). Er waren wel heel veel Russen,wat niet de prettigste mensen zijn,Eigenlijk heel onbeschoft,De manager was duidelijk aanwezig en heel blij dat er weer Nederlanders kwamen.Het ligt wel ver het stadje af.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superslecht hotel het enige goede het animatieteam

Rita
9-10-2017

Verouderde maar wel schone kamer. Slecht eten, smerig restaurant daardoor veel vliegen. Veel gasten dus met darmklachten Grootste deel van de obers onvriendelijk. En niet omdat ik geen fooi gaf! Geregeld geen wit wijntje en als dat dan te krijgen was, lauw en eigenlijk niet te drinken. Veel tegels rond het zwembad kapot. Geen faciliteiten op het strand maar wel een zeer opdringerig "ligbeddenmannetje". Ik was hier van 1 t/m 8 oktober 2017

Gereisd Met vrienden in april 2017

Ideaal voor low budget vakantie

Fam. Peeters
9-2-2012

Goedkoop hotel met veel sportfaciliteiten (in de buurt kan je golfen). Ideale ligging aan het strand en dicht bij het centrum. Goede animatie, ideaal voor jongeren op zoek naar een low budget vakantie.

Gereisd Met vrienden in september 2011

• Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Vegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Tapijt
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le President in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le President zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.