Hotel Laico Hammamet

100 reviews over Hotel Laico Hammamet in het Nederlands

Nooit Meer!

claes
16-11-2014

het eten was koud en geen variatie ,11 dagen wortelen ,broccoli en zelfde pasta en soepen.

Er waren stagiairs ,die konden geen ei bakken ,spiegelei verbrand of nog vol met slijm , pannenkoeken konden ze ook niet bakken .

Ik vroeg bij de pasta kaas en de man nam met zijn handen de kaas en strooide het erop ,heel vies ,patatjes koud en toen we er commentaar opgaven ,brachten ze er andere maar gewoon opgewarmd in de micro oven .

het is zeker geen sterren waard voor mij maar 2 ,we zijn al dikwijls in Tunesie geweest maar dit heb ik nog nooit meegemaakt .

De All In is ook heel beperkt maar dat stoorde ons niet .

De garçons waren vriendelijk en de poetsvrouwen ook .

Kamers ook proper .

Toen we rond 24u aankwamen was er geen eten meer ,jawel roomservice die we moesten betalen .

De koffers moesten we ook zelf naar de kamer dragen

Nee ,we zijn geen mensen die vlug reclameren maar dit oh nee .

Mij zie je er nooit meer .

We waren met 20 Belgen niemand was content

Geen 5 sterren

Dorothee
12-8-2014

Mooie lobby, kamers zijn oké (niets luxueus aan), personeel heel vriendelijk en het eten was lekker.

Het buitenzwembad is te klein voor een 5 sterren hotel: De ligstoelen staan kort naast elkaar. De ligstoelen en de parasols zijn gedateerd voor een 5 sterren hotel te zijn.

Op vlak van drank zeer ondermaats en de all in package veel te beperkt.

Het strand dat bij het hotel hoort is onvoldoende onderhouden.

Prettige vakantie gehad

marcella
30-11-2013

Het hotel was wel in orde en het eten ook.Op de kamer iedere dag verse lakens en handdoeken.Voor de all in moest je inderdaad een briefje aftekenen maar dat is toch niet zo erg eigenlijk ,en als je lokale alcohol neemt hoef je niet bij te betalen.Sommige mensen vergeten soms waar ze zijn en verlangen alles gelijk in hun huis maar dat gaat dus niet.Voor ons supergoed voor de prijs die we betaalden

nooit meer

De keyser
18-11-2013

wij zijn 23/07/2013 tot 2/08/2013 daar geweest de bediening aan de bar was

heel goed de kamer waren netjes de animatie die was top met anna die maakt je vakantie echt heel goed maar het eten daar ben ik niet over te spreken het was koud en niet lekker ik ben dan ook teleur gesteld dat dit een prestige hotel is want zo goed was het ook weer niet in griekenland hebben we al beter gehad voor die prijs als ik nog terug ga is het voor de animatie en anna

Heel goed!

awajanssen_1
4-10-2013

Na 2 rampdagen in hotel Salommbo zijn we hier terecht gekomen (pluim voor de reisorganisatie). Het hotel heeft een mooie, elegante uitstraling. Ligt aan een boulevard, uitzicht op jachthaven en zee. Strand op loopafstand. Hier hebben we geen gebruik van gemaakt, aangezien er altijd plaats was aan het heerlijke zwembad. Reserveren van de ligstoelen was hier niet aan de orde (wat een genot). Ondanks de vele gasten waren er geen lange rijen aan de buffetten. Het ging er allemaal heel gemoedelijk aan toe. Personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Tijdens ons verblijf was het nationaal elftal van de Emiraten (onder 18 jaar) er te gast en die komen echt niet als dit een slecht hotel zou zijn. Een minpunt is het gebrek aan terrassen tijdens de avonduren. Na 5 uur sluit de poolbar en dan is er buiten niets meer te beleven. veel Russen, maar geen last van gehad. Kamers zijn ruim, maar aan renovatie toe. Ondanks het slechte weer (begin september!) toch een leuke vakantie.

geen echte "all-in" formule

kim
26-9-2013

Het hotel ligt zeer centraal. de obers in het restaurant doen hun uiterste best om de gasten te bedienen. De kamers zijn netjes in orde. Proper hotel. We hadden een "all in formule" geboekt en het verbaasd me dan ook dat niemand hier een opmerking over gegeven had op deze site. Het hotel beschikt over een bar aan het strand maar daar kan je enkel bepaalde dranken verkijgen die behoren tot de "all in" zoals frisdrank, bier en water, wil je iets anders zoals bv koffie dan moest je daarvoor betale ! Eten kon je daar ook verkrijgen maar ook tegen betaling. Dat versta ik helemaal niet onder een "all in" formule. Als je dus s'middags wou eten, moest je het strand verlaten en je begeven naar het hotel om daar in het restaurant te gaan eten. Zelf in het hotel moest je betalen voor cola light en zero. Het personeel in de bar is heel onvriendelijk, negeren je compleet of lachen je uit. De omgeving buiten het hotel is het heel vuil. Verder weinig variatie in het eten.

SUPER !

Julie
1-9-2013

Ik ben juist terug van een weekje in Laico met mijn vriend en ik had voor we vertrokken de commentaren eens gelezen. Anna het meisje van den animatie is echt geweldig ze is vriendelijk en heel behulpzaam ! Elke avond was er wel iets te doen en het was altijd de moeite waard. De kamer was ruim en zeer mooi en altijd tot in de puntjes gepoetst. We hadden vanuit ons balkon zicht op straat en een klein beetje op de jachthaven. Net zoals Anna heeft redder Anouar ons hart gestolen. Zo vriendelijk ! Het eten was vrij gevarieerd. Niet altijd even lekker maar het was zeker te eten, en ik ben dan al een moeilijke eter (: Laico is een hotel voor koppels, gezinnen en singles. De sfeer was egt top ! In de bar was er elke avond een live optreden was een pianist of saxofonist.

We hebben een super week achter de rug en hadden graag nog even gebleven. Ons zie je zeker terug !

Thijs & Julie

Fijne vakantie

verheggen patricia
4-8-2013

Aangenaam verblijf gehad gedurende 13 dagen.Prijs/kwaliteit zeker ok.Problemen werden snel opgelost en het hotel was proper.Personeel ook vriendelijk.Voor Hammamet is dit zeker goed.Plaats genoeg aan het zwembad(misschien omwille van de ramadam hotel minder bezet,maar dat weet ik niet)Een leuke tijd gehad.

ico
4-8-2013

Net 10 dagen verbleven in Laico. Alles wat je hier leest is juist, zowel de goede als de mindere beoordelingen. Het is maar wat je gewoon bent & wat je verwacht. 't Is vrij netjes, ze zijn behulpzaam, keuze bij het eten. Maar... je kan het niet vergelijken met Europese standaardnorm. Buffet in een Europese 5* is inderdaad meer uitgebreid, tja, je weet dat ook hee. En het strand is niet zo netjes als een Spaans Costa-strand. Animatie is inderdaad mager: een half uurtje aqua gym & 's avonds een (muziek)optreden van een uurtje. Maar goed, voor Tunesië is dit wel een uitstekend hotel. Vooral de ligging is prima! Nabij een zeer mooie haven. Het leven op straat is levendig, je moet er de reuk wel bij nemen. Maar dat staat los van het hotel, natuurlijk.

Heb je zin om naar Hammamet te gaan, dan is Laico alvast een goed hotel!

ps: we gaven regelmatig tips, werd enorm geapprecieerd.

Goed prijs/kwaliteit

ste_des
29-7-2013

Mooi hotel, mooie kamers. Eten lekker met matige afwisseling. Vriendelijk personeel. Buiten hotel veel winkeltjes en op wandelafstand van de medina.

Hou rekening met opdringerige verkopers die soms irritant kunnen zijn, laat je niet vangen aan hun "verkooppraatjes".

Grootste minpunt is de animatie, half uurtje per dag aquagym en daar blijft het dan bij, verder niks ! Zelf bijna geen muziek overdag aan het zwembad, wat toch direct aangenamer vertoeven is met een streepje muziek.

Straat oversteken naar het strand waar je kan genieten van strandstoelen en parasols van het hotel. Redelijk proper op het privé strand, verderop best een oogje toeknijpen :-).

al bij al een leuke strand/zee vakantie, meer moet je er ook niet van verwachten.

We hebben een aantal aanbieders voor Laico Hammamet voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laico Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laico Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Laico Hammamet scoort een 7.35 uit 10 op basis van 105 reviews.