Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag12°6°
8,4

12 reviews over Hotel Khayam Garden in het Nederlands

Van De Voorde R,
9-5-2018

Goede ligging tussen Nabeul en Hammamet zeer goedkope taxis enig minpunt en daarom maar 6 voor eten het eten is goed bereid veel keuze mogelijkheden Maar Koud

Gereisd met partner in april 2018

pro's & contra's

yannick,
22-4-2017

Pro:

- lieve mensen.

- animator blacky maakt veel goed

- verwarmt binnenzwembad.

- het buffet was ruim en zeker niet slecht..

- er zitten toffe obers bij

contra's:

- de animators die instaan voor de Franstaligen doen alsof de andere gasten lucht zijn... zelfs een goedemorgen gaat er niet af.. hij zag mijn zoontje niet eens staan tijdens de miniclub... allegeluk dat de andere animatoren dit echt wel rechtzetten.

- geen snacks buiten pannekoeken en nootjes..

- alle restaurants waren dicht..

- konden bijna nooit geld wisselen

- er was een onveilige diepe put vlak aan de kids club waar geen omheining rondstond en waar stroomkabels bloot lagen !!

- geen activiteiten behalve petanqe en voetbal..

- glas op het strand..

de sfeer de rust en de mensen van het hotel waaren wel aangenaam dus zeker geen slechte vakantiebestemming, alleen is het helemaal niet af en dat vonden we jammer :)

groetjes.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

goed hotel met een zeer goed animatieteam

jozef roefs
12-4-2015

mooi hotel zeer goede ligging op wandelafstand van nabeul hotel ligt aan zee wij hadden een kamer met zijdelings zeezicht en zicht op het interland zeer ruime kamer in onze periode was er veel wind en in de tuin geen enkele plek waar je uit de wind lag , zeer ruime kamer (ruimere kamer geboekt kregen een familiekamer ) eten was goed genoeg keuze , geweldig animatieteam niet opdringerig en blijven vriendelijk ook al doe je niet mee

Gereisd met partner in maart 2015

Dit nooit meer

jovanhars
22-10-2013

Dit hotel is vooral gericht op oost-blokkers en veel kleine baby's/kinderen. Erg kaal ongezellige aankleding van het hotel. Eten meestal koud. Strand neem schoenen mee rotsen op de bodem wel mogelijk om via drijvend steiger te water gaan. Buiten het hotel geen kont te doen 1 winkel links/rechts/achter het hotel braak liggend terrein geen andere hotels in de buurt. Personeel vrouw onvriendelijk laten vrouwen wachten helpen eerst de man die later naast je is komen staan. Airco werkt niet wordt uitgezet op 15 sept (zegt personeel) i.v.m. besparing zet je raam maar open jammer dat ze dit niet melden bij omschrijving van het hotel. We zijn hier terecht gekomen door overboeking hadden beter naar huis kunnen gaan. Geen touroperator meer voor ons.

Gereisd met partner in oktober 2013

Super vakantie !

walter blondeel
20-10-2013

Voor de zevende keer in Tunesië,hotel Khajam Garden Beach &Spa overtreft alle eerder bezochte hotels. Het is volledig gerenoveerd,rookvrij en de hygiene is hier TOP! Lange transfer van de luchthaven,vlotte

ontvangst aan de balie.Mooie comfortable kamer met airco, TV,koelkast,haardroger enz.,kwaliteitsvol bed en badlinnen .Verzorgd restaurant met heerlijke gevarieerde en altijd voldoende buffetten.Lekkere desserten en fruit van de beste kwaliteit.A la carte teveel en te snel geserveerd .Aan de bar soms wachten,maar je hebt tijd het is toch vakantie!Drank in overvloed of je nu een glas of een fles wijn vraagt je krijgt het.Aan het zwembad en het strand snelle service van ligbedden en matrasjes.Dagelijks controle van het zwembadwater,proper strand met een schitterend ponton.1minpunt zijn de overvloedige vliegen.Animatieteam kan veel beter.Het is makkelijk te wandelen van uit het hotel naar de vele winkels en de markt van de stad Nabeul.Absolute aanrader!

Het kon beter !!

Van Autreve Ann
1-10-2013

Mooi gerestaureerd hotel, kamer met zicht op zwembad was ruim en proper, nette badkamer en goede bedden. Het interieur oogde modern en strak wat een verzorgde en nette indruk gaf. Goede toegang tot het strand en voldoende strandstoelen beschikbaar, alsook aan de 2 zwembaden.

Wat het eten betreft zijn we beter gewoon in andere hotels te Tunesië, dit was voor ons een minpunt gedurende ons verblijf. Het ontbijtbuffet was wel iets waar we naar uitkeken, doch was de smaak van de koffie niet ons ding.

Middag- en avondeten was, naar onze persoonlijke mening, een afknapper.

Men wist soms niet wat men at, en de hygiënische normen waren soms ver te zoeken wat resulteerde in maag-en darmklachten bij meerdere hotelgasten. Spijtig dat dit zich moest voordoen!!! Mooi hotel aan buiten- en binnenkant, doch het eten scoort bij ons niet goed!!

Prima hotel, doch minpuntjes

Lien
22-9-2013

Ligging:

Het hotel ligt onmiddellijk aan de zee, wat natuurlijk een troef is. In Nabeul zelf slingert er veel afval rond. Eens Nabeul doorkruist, kan je genieten van de mooie natuur.

Service:

De service aan de bars was goed: je kreeg er rijkelijk gevulde cocktails gepaard met een sympathieke glimlach. Een groot minpunt echter is de lange wachttijden die zich soms voordoen (5 à 10 min).

In het restaurant werden we soms echter geconfronteerd met voorkeursbehandelingen, wat natuurlijk de ogen uitsteekt. Verder was er bij aankomst geen informatie vrijgegeven over het hotel (ligging restaurants/accommodaties, gang van zaken in hotel, ...).

Eten:

Het eten vond ik zeer goed voor een grootkeuken. Goed gevarieerd en naar mijn mening voor elk wat wils.

Kamers:

Prima kamer, niets op aan te merken.

Globaal geef ik het een 7. Het hotel zelf verdient een 8, maar de aanwezigheid van een hoop onbeschofte, egocentrische en vraatzuchtige Russen leidde soms tot frustraties.

Gereisd met partner in september 2013

Valt mee, maar toch verschillende opmerkingen

Asselman Tim
22-9-2013

Hotel op zich is "ok",

Aan de kamer waren er enkele zaken die opnieuw mogen opgelapt worden maar çava nog...

Bediening is over het algemeen met de glimlach maar soms verschrikkelijk traag (je moet soms bereid zijn 5 à 10 min. te wachten aan de bar vooraleer een drankje en/of snack te bemachtigen).

De kwaliteit van het eten is wel zeer goed en gevarieerd.

Wat betreft verkopers aan het zwembad valt het ook mee buiten twee kerels die uitstappen proberen te verkopen en duidelijk geen gezichten kunnen onthouden (kwamen zich elke dag opnieuw voorstellen met dezelfde goedkope verkopersglimlach).

Animatie is er voldoende (elke dag boogschieten/darts/waterpolo/etc... wedstrijdjes).

Er is wel maar één waterfiets en kano voor het hele hotel voorzien.

Grootste ergernis in dit hotel zijn ongetwijfeld de hotelgasten (lees: oostblokkers), er bestaat werkelijk geen meer onbeschofte en dichter bij primaten aanleunende soort!

goed voor eenmaal

cv
20-9-2013

hotel vooral gericht op oost-blokkers'eten veelal hetzelfde maar lekker, wel veel koud. oostblokkers krijgen alles gedaan, maar Belgen moeten smeken om een glas ipv plastiek beker. vliegenplaag en er wordt niet gekuist met water rond zwembad. Goed voor eenmaal geef mij maar Egypte

Gereisd met vrienden in september 2013

Prijs/kwaliteit super

Greet
2-8-2013

Net terug van khayam garden. Lekker eten, onze zoon van 8 heeft zich super vermaakt! Zeer leuk animatieteam. Leuke zwembaden. Kamer helemaal vernieuwd en proper. Zeer leuke week gehad! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Khayam Garden in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Khayam Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.