Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°10°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Averroes voor je op een rij gezet:

120 reviews over Hotel Iberostar Averroes in het Nederlands

Super!!

Floor
3-5-2019

Heerlijk verblijf. Top locatie direct aan het strand. Animatie team top en super aardig. Onze dochter heeft zich geen moment verveeld. Eten voor iedereen wat wils.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het enige spijtige was het slecht weer. Een geluk dat er de hele dag wel iets te doen is. Woensdag avond cocktail avond met live music. Donderdag Thema avond 'Tunesië'. Een toffe ervaring!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Niet meer

roland heyman
8-9-2018

Overgewaardeerd dit hotel voor mij max een 7 op 10.Wifi zeer slecht tot niets eten soms lauw en zelfde steeds wederkerend.Er zijn beter hotels in tunesiemet minder sterren dan vier en veeellee beter.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tophotel! Aanrader! The place to be!++

T. Laeremans
14-7-2018

Iberostar Averroes is in één woord samen te vatten : Top !!!

Het hotel, kamer, domein is groot, zeer netjes en iedereen is er even vriendelijk en enthousiast. Je voelt je er onmiddellijk welkom.

De kamer met zeezicht is zeker een aanrader. (3083) Zeer ruime kamer met twee gigantische bedden, minibar, tv, badkamer en apart toilet, mooi terras.

Eten in buffetvorm met elke dag veel keuze (pasta, grill met vlees en vis, pizza, diverse warme en koude groenten, vlees - en visbereidingen, aardappelen, Tunesische specialiteiten, nagerechten ... teveel om op te noemen maar alles zeer smakelijk en lekker).

De ligging is super : de grote, goed onderhouden tuin geeft onmiddellijk toegang tot het privé strand. Het strand is mooi, ruim en netjes. Het zwembad is magnifiek. Er is een poolbar alsook whirlpool.

Last but not least : het animatieteam ! Hierover niets dan lof. Zij werken zich van 's morgens tot 's avonds uit de naad om iedereen, jong en oud, een leuke vakantie te bezorgen. Er zijn overdag tal van sportmogelijkheden (zumba, boogschieten, petanque, beachvolley, waterpolo, stretching, wateraerobics, ...) en 's avonds verzorgen zij de minidisco en avondshow waarna er zalig gedanst wordt. Stuk voor stuk geven zij het beste van zichzelf. Op maandagnamiddag was er een beachparty : wat een feest !! Genieten !! Op donderdag was het thema 'Tunesische bruiloft'. Vervelen zal je jezelf hier dus niet. Nochtans als je liever van de rust geniet, is dit absoluut ook mogelijk, de tuin is uitgestrekt. Nooit is het ergens drummen, noch in het restaurant, noch op het strand of aan het zwembad.

Ik raad iedereen dit hotel aan als je deze regio van Tunesië wil bezoeken! Niet twijfelen, this is the place to be !

Kamertip: Kamer met zeezicht zeker aanrader. Wij lagen op derde etage (kamer 3083)=meerwaarde.Lagere etages bieden niet het fenomenale uitzicht. Kamer zonder zeezicht is mogelijk gelegen langs het casino/disco (=muziek/nachtlawaai).

Het enige dat ik als kleine opmerking zou kunnen maken : *safe op kamer is tegen betaling (dit zou inbegrepen mogen zijn ) *wij hadden avondvlucht - uitchecken om 12u. We konden onze bagage veilig aan receptie afgeven en verder zwemmen, eten, drinken tot moment van vertrek. Het nemen van een douche voor vertrek zou echter beter mogen geregeld worden (vb. douches en kleedruimte aan binnenzwembad (?)). Op mijn vraag waar we dit konden doen, werden we aan de receptie door verwezen naar de welness/spa. Daar was men niet zo enthousiast om ons toe te laten (werken op zelfstandige basis blijkbaar), was wel jammer. Ik kreeg het toch geregeld dat we er terecht konden maar dit zou men anders moeten kunnen organiseren.

Ik verbleef hier in juli 2018 met mijn 15-jarige dochter en wij zouden nu al willen teruggaan !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Correct hotel - prijs kwaliteit

18-6-2015

Aangenaam verblijf. prijs kwaliteit in orde. Wij hebben 450 euro betaald per persoon buiten het seizoen. Mooi hotel, aangename mensen. Enkel een opdringerige fotograaf en verkopers van excursies. Grote kamer, met ruim terras recht aan de tuin. kinderen konden onmiddellijk in de tuin spelen als ze wakker werden. tijdens ons verblijf (na 3dagen) is de grote baas van Iberostar op bezoek geweest, en dan merk je wel dat ze uit hun pijp komen. Dan werd alles proper gemaakt en was er niets meer op aan te merken. We zagen het verschil! Er werden dan ook gezellige thee hoekjes geïnstalleerd, gras af gereden, vuibakjes proper gemaakt. Dat had het wel nodig.
Mooi zandstrand! Heel leuk voor de kinderen! Wel weinig parasols beschikbaar aan het strand. Binnen zwembad was ijskoud. En speeltuin voor de kinderen stond los en bovenop mierenhopen. Het was ook telkens zoeken naar een kinderstoel. Aangename animatie, 's avonds geen last van lawaai. jammer dat er geen wifi in de kamers is.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Top Hotel !

Frank
26-5-2015

Wij zijn 20 mei terug gekomen van 11 Top dagen in dit hotel, en we gaan zeker nog eens terug, het Hotel is mooi en goed onderhouden, mooie/schone grote kamers,elke dag maken ze iets leuks op de kamer met bloemen etc. Personeel zeeeer vriendelijk en behulpzaam ( van receptie tot bar/restaurant personeel ) Animatie team is ook echt Top, stuk voor stuk, ze maken elke dag een praatje, zijn niet opdringerig, gevoel voor humor etc. Het eten was zeer goed en gevarieerd, het warm eten was ook warm en de koude gerechten werden ook goed koud gehouden.

Ik zeg zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in mei 2015

ga zeker terug

yvonne ongena
14-3-2015

mooi hotel en vooral rustig , matige animaties die stopt om 22.30 uur , we hadden een mooie ruime kamer met zeezicht , een aanrader , eten was zeer goed, alles in orde , vriendelijke bediening , er word iedere dag goed gepoetst , ieder probleem word direct opgelost , animatie mensen zeer vriendelijk , thanks Black en het ganse team xxx

Gereisd Met partner in maart 2015

Heerlijk plekje

Anneke
7-3-2015

Na sluiting van Saphir Palace eerste keer maar direct verkocht. Mooie kamers, goede ligging tov de medina, heerlijk eten en een super animatieteam. Normaal nog nooit s avonds in het hotel gebleven maar nu was dat zeker geen straf. Over 7 weken lekker terug

Gereisd Met vrienden in maart 2015

Meer dan ok

Joke
4-3-2015

We hadden een kamer met zeezicht, een aanrader! Enkel de badkamer heeft een opknapbeurt nodig. Bedden zijn wel comfortabel. Vriendelijke service in het restaurant en in de bar. Buffet is ok met altijd vis, vlees, pasta, Tunesische specialiteiten. Ontbijt met omelet naar keuze, pannenkoeken, yoghurt, verse koffiekoeken,...

Het hotel ligt vlakbij de strandpromenade, winkels, de jachthaven, de nagebouwde medina met restaurants, cafés, winkels en een klein attractiepark voor kinderen,...

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

om terug te gaan

roel
25-2-2015

Een hotel waar we zeker terug gaan. Alles was in orde. Leuk personeel in het hotel. Een animatieteam dat je niet zo vaak tegenkomt in een hotel, zo goed. Ook de shows zijn geweldig.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Averroes in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Averroes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.