Géén boekingskosten

Hotel Hammamet Garden

TunesiëTunesiëHammamet

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hammamet Garden voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 87 reviews

• Sportfaciliteiten

87 Reviews over Hammamet Garden

• 6Marjan Jansen21-10-2018

Matig

Wij zijn geen klagers maar het eten is gewoon koud. Het hotel is niet goed onderhouden maar wel schoon. Ik kan het helaas niet aanraden.

• 9salvatore16-10-2014

magnifique hotel et personnel super sympa

nous sommes arrivé pendant la nuit et malgré cela nous avons été reçu par un personnel souriant et tres agréable.le lendemain nous avons trouvé un petit paradis sur terre.l'hôtel est entourré de verdure d'arbre et de magnifique fleur que le personnel n'hésite pas à utiliser pour embeillir nos chambres ainsi que toutes les salles d'eau.je ne me suis pas senti bien(un peu de tourista)et le personnel était à mes petits soins jusquà me donner des médicaments pour me soigner.merci encore une fois à tout le personnel et plus particulièrement à KHELIL RAOUF et GAZI BACHA.continuez toujours comme ça ne changez rien car pour moi vous êtes parfait.mes amis j'éspère que nous nous reverrons l'année prochaine.SALVATORE,LUCIA et PIERRINA

• 1bollen15-09-2014

nooit meer

Bij het aankomen, kregen we onze sleutel van onze kamer ,die we zelf moesten gaan zoeken .Als we de kamer hadden gevonden, en de deur opende, kwam er een verschrikkelijke diesellucht uit. Deze lucht hing in de kamer en in de kasten .Echt niet vol te houden. We hebben toen de kamer verlucht en na lange tijd zijn we weer gegaan, maar die diesellucht bleef er hangen .Toen hebben we een andere kamer gevraagt. De deurklink zat vast ,en we konden niet meer uit onze kamer .En voor de ramen stonden tralies. Dus als er iets zou gebeuren zaten we gewoon vast op de kamer. Tussen de lakens zaten allemaal kleine zwarte beestjes.Het eten van s'morgens was hetzelfde eten van tijdens de nacht toen we aankwamen. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard,amper 1 ster.

• 9Balogh Krisztián06-10-2013

Jó választás volt....

A szálloda és az étterem megfelelt a 4 * minősítésnek. A szoba tiszta volt, jó állapotú. A takarító személyzet jól végezte a munkáját. Az ételek finomak és változatosak voltak. Mindig kifogástalan tisztaság volt az étteremben. Gyerekeknek voltak animációs programok. Gyerekbarát szálláshely. Hátránya, hogy kicsit távol van a tengerparttól és a kültéri étkezőre kevésbé figyeltek, így ott néha / főleg reggeli előtt / hagyott kívánni valót a tisztaság és rend. A pincérek barátságtalanok voltak. Összeségében jó választás volt ár/érték arány tekintetében. Az összkép jó!! Jól éreztük magunkat.

• 1de kegel ann16-09-2013

nooit of nooit meer

hotel hammamet resort is het slechtste hotel wat ik ooit gehad heb ,kappot deurslot ,wc iedere dag onder water ,zeeer onvriendelijk personeel,en laatste avond liep er een rat in onze kamer en dat op het eerste verdiep ,het eten ee echte flop ,de spa stelde niets voor ,de kapster was ook de pedicure en gaf ook de masages wat op niets trok niemand was daar bekwaam,wij eisen onze centen terug

• 9Iwona05-07-2013

OK

Dobre jedzenie i lokalizacja, pokoje przyzwoite.

• 3maerien walter27-09-2012

"dit nooit meer"

Groep van 34 personen na een rondreis .

Slechte vochtige kamers , gelijksvloers niet te doen , linnengoed stonk , wc vloer constant nat, verouderd niet onderhoudend .

• 2Urbain Meirlaen18-09-2012

Nooit meer!

Absoluut geen vier sterren waard, ook al is dit Tunesië. Kamer, toilet en badkamer worden nauwelijks gereinigd. Het vasttapijt wordt niet gestofzuigd, stofzuiger kennen ze niet. Eén klein liftje voor een zeer groot complex zodat je dagelijks kilometers en zeer veel trappen moet afleggen van de kamer naar het zwembad. Het hotel ligt zeker 600m van het strand en de omgeving lijkt er op een vuilnisbelt. Bovendien ligt het hotel in the middle of nowhere, je moet een taxi nemen om naar het dichtsbijgelegen centrum te gaan; 's avonds flaneren langs de straat zit er dan ook niet in, je zit werkelijk opgesloten. De formule all-in stelt weinig voor, als je een drankje wil dat lekker is moet je betalen. Naarmate de dagen verstrijken groeien de ergernissen. Wij hebben deze reis geboekt bij een reisagent die hebben we gemaild maar hij doet alsof zijn neus bloedt. De organisatie gaf bovendien zeer slechte info vooraf en komt zijn beloften niet na. Niks dan negatieve opmerkingen...

• 3hans reys17-09-2012

Nooit meer

Wij verbleven daar na een rondreis met 34 pers:niemand wil daar terug.Het is gewoonweg een zwakke bedoening op alle gebied.Wij sliepen in kamer 119,de catacomben,stinkt er,ze branden kaarsen en spuiten er flessen luchtverfrissers om het enigszins te maskeren.Op de kamer ontbraken de hoezen voor de hoofdkussens en natuurlijk toiletpapier.Zelf zoeken was de enige oplossing,terras met inkijk zonder stoelen,gewoon niks,buitenlicht lamp gebroken in de fitting.Twee maal zonder stroom gevallen.All in service is heel zwak:1 koffieapparaatje in de hoofdbar (niet toegankelijk in zwemkledij),zwembadbar verouderd en vuil,aan het strand enkel frisdrank al de rest betalend.Ik kan hier nog een hele lijst opnoemen maar geef je één goed advies;spendeer je zuurverdiende centen op een andere plaats

• 5Jozef29-06-2012

Absoluut geen 4 sterren waard!

Een weekje hier terechtgekomen na rondreis Tunesië. Lekker en afwisselend eten, bufetten worden goed aangevuld, vriendelijk personeel (na tips), rustig hotel. Gebrek aan uitrusting (glazen, tassen, bestek) en povere all inclusive (drank). Vieze vuile toiletten aan het zwembad zonder toiletpapier die slecht éénmaal daags gereinigd worden. Propere kamers die toe zijn aan renovatie. Veel technische problemen: liften defect, airco defect, wifi defect, gans hotel zelfs eens 2 uren zonder water.

Hotel Hammamet Garden info

• BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)