Hotel Hammamet Garden ****

5,9

75 reviews over Hotel Hammamet Garden in het Nederlands

nooit meer

bollen, 15-9-2014

Bij het aankomen, kregen we onze sleutel van onze kamer ,die we zelf moesten gaan zoeken .Als we de kamer hadden gevonden, en de deur opende, kwam er een verschrikkelijke diesellucht uit. Deze lucht hing in de kamer en in de kasten .Echt niet vol te houden. We hebben toen de kamer verlucht en na lange tijd zijn we weer gegaan, maar die diesellucht bleef er hangen .Toen hebben we een andere kamer gevraagt. De deurklink zat vast ,en we konden niet meer uit onze kamer .En voor de ramen stonden tralies. Dus als er iets zou gebeuren zaten we gewoon vast op de kamer. Tussen de lakens zaten allemaal kleine zwarte beestjes.Het eten van s'morgens was hetzelfde eten van tijdens de nacht toen we aankwamen. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard,amper 1 ster.

nooit of nooit meer

de kegel ann, 16-9-2013

hotel hammamet resort is het slechtste hotel wat ik ooit gehad heb ,kappot deurslot ,wc iedere dag onder water ,zeeer onvriendelijk personeel,en laatste avond liep er een rat in onze kamer en dat op het eerste verdiep ,het eten ee echte flop ,de spa stelde niets voor ,de kapster was ook de pedicure en gaf ook de masages wat op niets trok niemand was daar bekwaam,wij eisen onze centen terug

"dit nooit meer"

maerien walter, 27-9-2012

Groep van 34 personen na een rondreis .

Slechte vochtige kamers , gelijksvloers niet te

doen , linnengoed stonk , wc vloer constant nat,

verouderd niet onderhoudend .

Nooit meer!

Urbain Meirlaen, 18-9-2012

Absoluut geen vier sterren waard, ook al is dit Tunesië. Kamer, toilet en badkamer worden nauwelijks gereinigd. Het vasttapijt wordt niet gestofzuigd, stofzuiger kennen ze niet. Eén klein liftje voor een zeer groot complex zodat je dagelijks kilometers en zeer veel trappen moet afleggen van de kamer naar het zwembad. Het hotel ligt zeker 600m van het strand en de omgeving lijkt er op een vuilnisbelt. Bovendien ligt het hotel in the middle of nowhere, je moet een taxi nemen om naar het dichtsbijgelegen centrum te gaan; 's avonds flaneren langs de straat zit er dan ook niet in, je zit werkelijk opgesloten. De formule all-in stelt weinig voor, als je een drankje wil dat lekker is moet je betalen. Naarmate de dagen verstrijken groeien de ergernissen. Wij hebben deze reis geboekt bij een reisagent die hebben we gemaild maar hij doet alsof zijn neus bloedt. De organisatie gaf bovendien zeer slechte info vooraf en komt zijn beloften niet na.

Niks dan negatieve opmerkingen...

Nooit meer

hans reys, 17-9-2012

Wij verbleven daar na een rondreis met 34 pers:niemand wil daar terug.Het is gewoonweg een zwakke bedoening op alle gebied.Wij sliepen in kamer 119,de catacomben,stinkt er,ze branden kaarsen en spuiten er flessen luchtverfrissers om het enigszins te maskeren.Op de kamer ontbraken de hoezen voor de hoofdkussens en natuurlijk toiletpapier.Zelf zoeken was de enige oplossing,terras met inkijk zonder stoelen,gewoon niks,buitenlicht lamp gebroken in de fitting.Twee maal zonder stroom gevallen.All in service is heel zwak:1 koffieapparaatje in de hoofdbar (niet toegankelijk in zwemkledij),zwembadbar verouderd en vuil,aan het strand enkel frisdrank al de rest betalend.Ik kan hier nog een hele lijst opnoemen maar geef je één goed advies;spendeer je zuurverdiende centen op een andere plaats

Absoluut geen 4 sterren waard!

Jozef, 29-6-2012

Een weekje hier terechtgekomen na rondreis Tunesië. Lekker en afwisselend eten, bufetten worden goed aangevuld, vriendelijk personeel (na tips), rustig hotel. Gebrek aan uitrusting (glazen, tassen, bestek) en povere all inclusive (drank). Vieze vuile toiletten aan het zwembad zonder toiletpapier die slecht éénmaal daags gereinigd worden.

Propere kamers die toe zijn aan renovatie. Veel technische problemen: liften defect, airco defect, wifi defect, gans hotel zelfs eens 2 uren zonder water.

gezellig hotel

andré & linda, 17-6-2012

Na een week groepsrondreis door Tunesie hebben wij genoten van een leuke strandvakantie in hammamet garden. Vriendelijk personeel. Lekker eten & drinken.

Rustige plaatsjes om te ontspannen of een leuke strandwandeling.

goed voor een x

cindy-belgie, 28-8-2011

zijn daar in 2009 geweest, eentonige keuken...alle dagen kip en kalkoen , 1x lam dachten we nu gaat het beter gaan... rest van vakantie geen lam meer gezien... toen maar naar hammamet yasmine op restaurant gegaan, dus van all in niet genoten. dranken enz niet echt all in ... die die dat wel zijn -beperkt.fruitsap is siroop met smaakje .

hygiene ver te zoeken...in en rond het zwembad laten ze alles maar zijn beloop gaan.

als je blond bent ... behoorlijk wat last van de tunesische mannelijke bevolking, tot opdringerig aan toe.

baan die naar strand leid, lijkt op afvalstort... maw vooraan mooi complex, maar achteraan richting strand laat te wensen over.erg vroeg opstaan om plaatsje te bemachtigen aan zwembad anders pech. conclusie 1x geweest en genoeg geweest

jammer genoeg geboekt voor dat ik keek naar beoord

vanhastel kenny herpol nimsi, 3-8-2011

blij nu te weten dat je beoordelingen kunt opvolgen !!! want dit was echt geen aanrader vies echt vies!!! oke de kamers waren in orde ze waren schoon gemaakt op hun manier maar al bij al da was het enigste deftige!!! lift was onveilig men zoon zat erin je had den tijd niet om er zelf in te gaan de deuren gingen al toe en je moest maar niet proberen de deuren open te houden of je raakte gekwetst dan personeel onvriendelijk jammer genoeg ...refter vuillll wat je daar zag had zeker 8 borden in men handen gehad waar de mayonaise nog aanging van dag ervoor en allemaal etenresten uiteindelijk den chef erbij gehaald en die gaf dan opdracht om propere borden te zetten en te geven aan mij al goed en wel maar dag er na was het weeeeeeeeer zo!!! over de glazen gaan we maar zwijgen maar toch je vroeg cola en krag cola fruitsap want de glazen waren nog vol beplakt met pulp van de vorige gezellige dri

Heel goeie prijs/kwaliteit verhouding!

Poca, 17-7-2011

Wij zijn er geweest van 19 juni tem 26 juni. Ik had eerst de vakantie geboekt en las pas nadien de negatieve commentaren. Ik moet zeggen dat ik maar met een klein hartje vertrok en eerder zin had om te annuleren.

Wij hebben een fantastische vakantie gehad en het hotel was zeker niet vuil en vies. Geen kakkerlakken gezien, laat staan schimmelranden in de badkamer of wat weet ik nog allemaal. Jammer dat veel mensen dit hotel in zo'n negatief daglicht zetten terwijl er niks van waar is. Ik vraag mij af wat ze thuis gewoon zijn...

Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Als er iets was waren ze steeds bereid om te helpen. Er was elke dag keuze van 4 soorten vlees en er was vis in het buffet. Het was helemaal niet droog of uitgebakken.

De shows 's avonds waren echt de moeite. Het animatieteam was heel goed en wou je niet meedoen dan lieten ze je met rust.

Kamer heel proper en verzorgd en elke dag verse handdoeken.

Echt niks op aan te merken. Wij hadden een prachtvakantie!

We hebben een aantal aanbieders voor Hammamet Garden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hammamet Garden in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hammamet Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hammamet Garden scoort een 5.89 uit 10 op basis van 90 reviews.