Hotel Fourati

7.1Goed

Tunesië, Tunesië, Hammamet

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 819p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.1Goed

• Animatie

58 reviews over Hotel Fourati

• 7marcel14-05-2012

leuk hotel

Leuk voordelig hotel met apart kinderbad en vlak aan het strand

Gereisd met jonge kinderen in juli 2005

• 9taart en bob14-05-2011

Heerlijke vakantie gehad!

Het hotel ziet er erg leuk uit, leuk ingericht in Tunesische stijl, vriendelijk personeel. De kamers waren ook schoon, gezellig en leuk ingericht, met een balkonnetje, en schone nette badkamer. De service was ook goed zover wij weten, beetje gebrekkig engels aan de receptie, maar wel te verstaan. De ligging was erg goed: meteen aan het strand, 5 minuten lopen had je winkeltjes en restaurantjes, en wilde je naar het centrum van Hammamet dan reed er een treintje langs, taxi's waren ook niet duur, of een half uurtje lopen. Het eten was wel lekker, maar voor vegetariërs een beetje eentonig. (maar we hadden natuurlijk ook geen vega burgers verwacht..) Uit eten gaan in de buurt is heel goedkoop en lekker! Het strand was ook leuk, en gratis ligstoeltjes, de eerste dag hadden we wel kwallen, maar die waren weer weg daarna. Erg leuk hotel, niet duur, mooi land, andere cultuur. Wij hebben het erg leuk gehad!

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Shan15-03-2011

Voor de prijs goed hotel

Een hele mooie zee en tuin. Er was altijd gratis en lege liggenstoelen op het strand. Vriendelijk personeel en overdag genoeg keuzes voor de lunch. Het ontbijt was niet lekker en de eetzaal was te druk. De kamers waren oud maar wel schoon. Wij hebben ook twee dagen landtour gedaan. Het is heel erg leuk. Dan zie jij het hele land en de Sahara.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Astrid29-10-2010

Geweldig hotel!!

In juli ben ik samen met een vriendin in dit hotel geweest,, en we waren meteen enthousiast!! de mensen die daar werken zijn heel vriendelijk en de animatie was ook top,, er was bijna dag en nacht wel animatie voor jong en oud!! Het eten was ook top,, ontbijt was super en het avond eten ook,, er was elke dag veel afwisseling qua eten!! in oktober zijn we dan ook weer 8 dagen terug gegaan!! en we gaan volgend jaar zeker weer heen!! SUPER LAND IS TUNESIE!!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 3mdt15-10-2010

een afrader!

Een weggegooide vakantie, heel jammer! De ligging is prima aan het strand maar dat was ook het enigste wat positief was. Het hotel zelf was slecht onderhouden, wijzelf zaten in een kamer waar de badkamer erg verroest was, kranen bleven lekken en het toilet liep constant door, het douchegordijn was zeer beschimmeld. Ook de stang waaraan de douchekop moest hangen was afgebroken. Na (meerdere malen) melding bij de receptie is hier niets mee gedaan die 8 dagen dat we daar zaten.Het personeel in het hotel was zee onvriendelijk, sprak zee gebrekkig engels en het was moeilijk om er mee te communiceren. kamermeisjes begonnen om 7 uur 's ochtends al met de luidruchtige schoonmaak en een hoop slaan met deuren. En daar zit je niet echt op te wachten tijdens een vakantie! Als zij 's ochtends de kamer wilde schoonmaken en wij lagen nog uit te slapen, kwamen ze om het half uur op de kamerdeur kloppen wanneer wij weggingen. Het eten was zeer slecht. Warm avondeten was altijd koud.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Stel 40 ers03-10-2010

Prima hotel! Volgend jaar weer!

Hotel Fourati in Hammamet; Mijn vrouw en ik waren aan het twijfelen of we wel naar Tunesie op vakantie zouden gaan door enigzins verschillende verhalen die niet altijd even positief waren. We zijn blij dat we toch zijn gegaan en hebben een fantastische vakantie gehad!! Hotel Fourati is een prima..leuk en gezellig hotel. Vriendelijk personeel en het eten was goed. Kamer was gezellig ingericht en schoon. Elke ochtend openslaande deuren naar je balkon en de zon kwam je tegemoet. Animatie was echt TOP en zelfs op het strand werd je vermaakt. Met een taxi voor echt heel weinig geld kon je naar Medina of Jasmin waar winkeltjes waren etc. We zijn uiteindelijk maar 6 dagen gegaan en hadden na 1 dag al spijt dat we dus niet langer hadden geboekt. Volgend jaar gaan we zeker weer en wij kunnen het verder iedereen aanraden! Dus lees de verschillende negatieveverhalen tussen de regels door en ervaar het zelf!

Gereisd met partner in september 2010

• 8Laura17-09-2010

leuk hotel voor een lage prijs!

erg leuk hotel jammer genoeg toen we aan kwamen om 10.00 uur hebben we 2x van kamer moeten veranderen omdat er niet was schoongemaakt of niet de geboekte kamer was een kamertje achteraf.. daarintegen hebben we een pracht van een kamer gehad nummer 323 uitzicht op de tuin en n beetje de zee.. als je door de hal naar je kamer liep zag je de zee zo ontzettend mooi!! leuk personeel annimatie team echt mn complimenten erover! ze doen zo hun best zijn geen 1 dag sjagerijnig geweest zeer kindvriendelijk vooral met ons zoontje van 7,5 maanden oud sleurde ze heel de dag en maakte ze foto´s van etc etc zo ontzettend leuk en erg lief van ze! jammer genoeg was het wel een hotel met veel trappen die erg mooi waren hoor maar met een kinderwagen is het best lastig omdat er geen gedeelte was waar je op kon rijden ook naar de eetzaal toe! het eten was er super veel variatie! erg leuk voor nog een keer!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 8Talitha06-09-2010

Leuke vakantie

Groot hotel met veel tuin. Fourati is vrij rustig gelegen. Noordelijk zit oude medina, lopend te doen, taxi €1,50. T is niet zo groot. Zuidelijk ligt de nieuwe medina yasmine hammamet met dure hotels, restaurantjes, winkels, pretparkje, lopend niet te doen, taxi €3,-. Er is een dag en avond tarief. Eten in hotel hebben wij niet gehad alleen ontbijt en dat was goed. Het uitgaan zit tussen Fourati en Yasmine in, er zijn weinig Europeanen dus de sfeer is iets anders. Wij hebben heel veel excursies gedaan en daar hebben we geen spijt van. aanrader: 2daagse sahara tour. Aanrader restaurant rechts tegen over Fourati: Germaine boutique.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Thijmen26-08-2010

Matig hotel

Het hotel ligt opzig wel mooi, meteen aan het strand. maar verder is niet echt veel te beleven, het ligt ver buiten het centrum, dus als je ergens wilt uitgaan of een terasje pakken moet je eerst een heel eind met de taxi. Het eten in het hotel is echt gewoon ronduit slecht, elke ochtond moet je teren op een paar droge broodjes en alle avond maaltijden zijn hetzelfde. en dan heb je ook nog al die russen die overal tussen voor dringen, echt irritand. je hebt er wel hele mooie excursies, vooral de toch door de sahara, dan reis je in 2 dagen door bijna heel Tunesië da's echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Paul03-08-2010

Prima hotel

Hotel Fourati heb ik ervaren als een prima hotel. Het hotel is ruim opgezet, daardoor heb je niet het idee dat je in een massaal hotel verblijft. Fijn is ook dat je zo vanuit het hotel het strand op loopt, een nadeel vind ik wel dat er in de omgeving van het hotel niet heel veel te beleven is. Je kunt echter gemakkelijk met een toeristentreintje/taxi naar het centrum van Hammamet, zeker aan te bevelen. De kamer is iets gedateerd (oude badkamer en toilet), maar dit vonden wij niet zo'n probleem. Het belangrijkste was dat de kamer schoon was. Elke ochtend werd de kamer schoongemaakt en kregen wij nieuwe handdoeken. Ook werkte de airco goed, erg fijn als het overdag ruim boven de 30 graden is. Het eten vond ik niet zo heel bijzonder, maar ben er zelf niet ziek van geworden. Al met al voor een 3-sterren hotel een aanrader! Tip: ga vooral excursies doen (Sahara excursie en Tunis/Carthago/Sidi Bou Said). Vermoeiend, maar wel mooi! We hebben in een week tijd zo'n beetje heel Tunesië gezien.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Hotel Fourati info