Hotel El Olf

21 reviews over Hotel El Olf in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Suzanne Heesakkers
5-1-2014

Het personeel doet hier werkelijk alles voor je! We hadden zelf veel contact met het animatieteam en enkele jongens achter de bar. Hoewel ze weinig Engels kunnen, erg vriendelijk! De kamers zijn eenvoudig, verwacht geen luxe maar wij hebben er prima geslapen. Sommige dingen mogen wel wat vernieuwd worden, het is wat gedateerd. Maar de lobby en restaurant ziet er perfect uit! Iedere dag wordt de kamer helemaal schoon gemaakt, zelfs de ramen en iedere dag nieuw beddengoed.

Een mooi zwembad met lekkere muziek! Zelf zijn wij wel wat gevoelig voor ander eten. Ze bakken hier alles in olijfolie. Veel vis en Tunesisch eten. Wij zijn regelmatig uit eten geweest, lekker en niet duur in het centrum van hammamet!

Het strand is niet ver lopen, soms wel wat afval maar ze ruimde het tussendoor wel op. De beachclub werd op dat moment opgeknapt toen wij er waren. In het centrum wordt je als toerist veel aangesproken om iets te kopen. Als je daar geen zin in hebt gewoon niet op ingaan en doorlopen.

Gereisd met partner in januari 2014

Fantastisch hotel

lieke_vdoorn
12-8-2013

Wij zijn net terug van 13 dagen El Olf. Ik ben in veel vier / vijf sterren hotels geweest, maar zeker niet zo goed als dit hotel. Vriendelijk personeel, kamers werden goed schoongemaakt, enthousiaste animatie en veel Nederlanders. De ligging is perfect, slechts op enkele minuten lopen van de Medina en Marina. Ik vind het jammer dat de Belgische toeristen zo'n reacties plaatsen. Wij hebben namelijk met ze gesproken en ik heb werkelijk nog nooit zo'n personen meegemaakt. Zij moeten niet eens op vakantie gaan. Wij raden dit hotel dan ook aan en keren zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2013

NOOIT MEER

Linda Van den Bergh
11-8-2013

0 sterrenhotel! Ongekuiste kamer, onvriendelijk en arrogant personeel, speeltuin gevaarlijk, na klacht dichtgetimmerd, 1 bar open van de 3, lange wachtrijen aan bar en buffet. Te weinig stoelen aan zwembad, te weinig stoelen op strand, te weinig glazen in de bar, te kleine buffetten. Eten onsmakelijk en geen variatie. Geen tennis, geen squash, geen bowling. Amateuristisch animatieteam. Kakkerlakken op de kamer, vliegen op het eten. Lounge/chillruimte vol gebroken glas en kapotte zetels, stinkende matras met slapende man(?)

Gereisd met partner in augustus 2013

matig

roy hermans
11-5-2013

geen hotel dat internationaal georiënteerd is. het eten is alleen Tunesisch en als je pizza wordt dat met tegenzin gemaakt.

kamers armoedig veel stuk.

wifi hapert en en alleen in de lobby van het hotel.

wij hadden gebreken in de kamer en na 3 keer vragen pas eind van decdag gemaakt.

het personeel is wel vriendelijk, maar zij hebben toch een andere mentaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Nooit meer El Olf

Kelly
9-11-2012

Bij aankomst rond 22.30 was er niets meer te eten en de bar sloot om 23.00. Dit was helaas iedere dag zo, je kon wel naar de aangrenzende "discotheek" maar dit zat niet inbegrepen. Het eten was ok, weinig variatie. De kamer was armoedig. Veel tegeltjes bij het zwembad waren kapot. Het binnenzwembad hebben wij ons niet aan gewaagd, het zag er viezig uit. De animatie was vriendelijk en deed zijn best, het overige personeel was over het algemeen redelijk onbeschoft en chagrijnig. Drinken mocht niet mee naar de kamer nemen en er was ook geen koelkast. Wifi was niet goed bereikbaar. Ook stikte het er van de vliegen, waar door het hotel niets aan gedaan werd. Binnen zaten ze ook op het eten..Hotel El Olf is ook niet geschikt voor kleine kinderen. Naar het strand hoef je niet te gaan, het is een rotzooi en er is weinig te drinken.

Gereisd met partner in september 2012

Geweldige vakantie gehad!

Janssen
19-7-2012

Geweldige vakantie gehad, alles goed. Eten heel erg lekker en altijd anders. Kamer ruim en schoon. Gratis Wi-Fi, goede ligging. Strand is 3 minuten lopen. Op het strand is ook een beachbar, en er staan poefen, stoelen, banken en ligbedden! Het animatieteam is erg goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Heerlijke vakantie gehad!

Jorieke
16-6-2012

Hotel El Olf is een fantastisch hotel. Het personeel is zeer vriendelijk, de kamer zijn schoon en het eten is verrassend lekker en divers. Het minpunt is het strand. In de periode dat wij er waren was het rustig en was het strand van dit hotel niet bijgehouden en opgezet. Dus: geen ligbedjes maar wel troep. Het pluspunt is het animatie team. Deze jongens doen er alles aan om het '(soms op een amateuristische manier) iedereen naar de zin te maken! Al met al een TOP vakantie!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Heerlijk

Rob
4-12-2009

Prima hotel, goed eten, mooie tuin, lekker zwembad. Helaas op 5 minuten loopafstand van het strand. Op 10 minuten loopafstand van de nieuwe Medina. Als je 2-3 dagen tijd hebt moet je zeker de rondreis door zuidelijk Tunesie maken. Een aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

Een topper met prima service

Tom Nikkels
18-10-2009

Lekker eten , 3x per dag met een prima bediening . Animatie is een topper. Spa-el olf is een aanrader. Centrum is een aanrader. Chapeau

Gereisd met partner in oktober 2009

een goede plek zeker aan te raden

ivonne de rooij
14-4-2009

hotel hammamet is een zeer goed hotel,de mensen zijn erg vriendelijk en ook de kamers worden elke dag gedaan.het eten is erg goed.

ik snap niet hoe men er aan komt dat het zo slecht is maar het is een goed hotel met zeer vriendelijke mensen.

de ligging is ook goed je kunt alle kanten op met een taxi wat bijna niets kost.

zo dus zeker aan te raden dit hotel ben in januari,februari en april hier geweest en ga in juni weer terug al met al een goed hotel

Gereisd met vrienden in april 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Olf in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Olf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.