Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

31 Reviews over El Olf

• 8Suzanne Heesakkers05-01-2014

Heerlijke vakantie gehad!

Het personeel doet hier werkelijk alles voor je! We hadden zelf veel contact met het animatieteam en enkele jongens achter de bar. Hoewel ze weinig Engels kunnen, erg vriendelijk! De kamers zijn eenvoudig, verwacht geen luxe maar wij hebben er prima geslapen. Sommige dingen mogen wel wat vernieuwd worden, het is wat gedateerd. Maar de lobby en restaurant ziet er perfect uit! Iedere dag wordt de kamer helemaal schoon gemaakt, zelfs de ramen en iedere dag nieuw beddengoed.

Een mooi zwembad met lekkere muziek! Zelf zijn wij wel wat gevoelig voor ander eten. Ze bakken hier alles in olijfolie. Veel vis en Tunesisch eten. Wij zijn regelmatig uit eten geweest, lekker en niet duur in het centrum van hammamet!

Het strand is niet ver lopen, soms wel wat afval maar ze ruimde het tussendoor wel op. De beachclub werd op dat moment opgeknapt toen wij er waren. In het centrum wordt je als toerist veel aangesproken om iets te kopen. Als je daar geen zin in hebt gewoon niet op ingaan en doorlopen.

• 10lieke_vdoorn12-08-2013

Fantastisch hotel

Wij zijn net terug van 13 dagen El Olf. Ik ben in veel vier / vijf sterren hotels geweest, maar zeker niet zo goed als dit hotel. Vriendelijk personeel, kamers werden goed schoongemaakt, enthousiaste animatie en veel Nederlanders. De ligging is perfect, slechts op enkele minuten lopen van de Medina en Marina. Ik vind het jammer dat de Belgische toeristen zo'n reacties plaatsen. Wij hebben namelijk met ze gesproken en ik heb werkelijk nog nooit zo'n personen meegemaakt. Zij moeten niet eens op vakantie gaan. Wij raden dit hotel dan ook aan en keren zeker nog eens terug!

• 1Linda Van den Bergh11-08-2013

NOOIT MEER

0 sterrenhotel! Ongekuiste kamer, onvriendelijk en arrogant personeel, speeltuin gevaarlijk, na klacht dichtgetimmerd, 1 bar open van de 3, lange wachtrijen aan bar en buffet. Te weinig stoelen aan zwembad, te weinig stoelen op strand, te weinig glazen in de bar, te kleine buffetten. Eten onsmakelijk en geen variatie. Geen tennis, geen squash, geen bowling. Amateuristisch animatieteam. Kakkerlakken op de kamer, vliegen op het eten. Lounge/chillruimte vol gebroken glas en kapotte zetels, stinkende matras met slapende man(?)

• 6roy hermans11-05-2013

matig

geen hotel dat internationaal georiënteerd is. het eten is alleen Tunesisch en als je pizza wordt dat met tegenzin gemaakt. kamers armoedig veel stuk. wifi hapert en en alleen in de lobby van het hotel. wij hadden gebreken in de kamer en na 3 keer vragen pas eind van decdag gemaakt. het personeel is wel vriendelijk, maar zij hebben toch een andere mentaliteit.

• 5Kelly09-11-2012

Nooit meer El Olf

Bij aankomst rond 22.30 was er niets meer te eten en de bar sloot om 23.00. Dit was helaas iedere dag zo, je kon wel naar de aangrenzende "discotheek" maar dit zat niet inbegrepen. Het eten was ok, weinig variatie. De kamer was armoedig. Veel tegeltjes bij het zwembad waren kapot. Het binnenzwembad hebben wij ons niet aan gewaagd, het zag er viezig uit. De animatie was vriendelijk en deed zijn best, het overige personeel was over het algemeen redelijk onbeschoft en chagrijnig. Drinken mocht niet mee naar de kamer nemen en er was ook geen koelkast. Wifi was niet goed bereikbaar. Ook stikte het er van de vliegen, waar door het hotel niets aan gedaan werd. Binnen zaten ze ook op het eten..Hotel El Olf is ook niet geschikt voor kleine kinderen. Naar het strand hoef je niet te gaan, het is een rotzooi en er is weinig te drinken.

• 9Janssen19-07-2012

Geweldige vakantie gehad!

Geweldige vakantie gehad, alles goed. Eten heel erg lekker en altijd anders. Kamer ruim en schoon. Gratis Wi-Fi, goede ligging. Strand is 3 minuten lopen. Op het strand is ook een beachbar, en er staan poefen, stoelen, banken en ligbedden! Het animatieteam is erg goed!

• 9Jorieke16-06-2012

Heerlijke vakantie gehad!

Hotel El Olf is een fantastisch hotel. Het personeel is zeer vriendelijk, de kamer zijn schoon en het eten is verrassend lekker en divers. Het minpunt is het strand. In de periode dat wij er waren was het rustig en was het strand van dit hotel niet bijgehouden en opgezet. Dus: geen ligbedjes maar wel troep. Het pluspunt is het animatie team. Deze jongens doen er alles aan om het '(soms op een amateuristische manier) iedereen naar de zin te maken! Al met al een TOP vakantie!

• 9januszfaj27-12-2010

fajnie, spokojnie

Średniej wielkości 4* hotel, raczej dla chcących spędzić wakacje na. Wyżywienie – stol szwedzki ok., jest wybor, napoje – cos w stylu sprite, cola, woda butelkowana, i alkohole rodzime (piwo jeden rodzaj, wino czerwone ok., bough – bimber??). pokoje ladnie urzadzone. Obsluga ok. a dzielnica Yasmine – swietna do pospacerowania wieczorem.

• 10natalia198018-11-2010

suuuuuuuuuuuper

bardzo polubilam Tunezje kilka lat temu, a w Yasmine hammamet bylam po raz drugi (2005 hotel almaz). El Olf trafilam na 'trafa' i jestem bardzo zadowolona, tez trzeba dojsc do plazy (zadbana), Medina bez zmian (slonie stoja jak staly), a hotel bardzo przyjemny, z mila obsluga, dobrym jedzonkiem i ladnymi pokojami w stylu arabskim, fajny 4 gwiazdkowy hotelik (w tej zonie sa i wieksze 4, 5 * hotele).polecam

• 9proust13-04-2010

super

nous avons passé une tres bonne semaine, nous remercions tout particulierement l equipe d animateur(mido,momo,james jiji,etc.....) merci pour votre bonne humeur vous reterez dans nos tetes tres longtemps!!!! bonne chance a vous tous. l hotel est propre et le personnel sympa. n hesitez pas a y faire un tour.

Hotel El Olf info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar