Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag14°5°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor El Mouradi Hammamet voor je op een rij gezet:

134 reviews over Hotel El Mouradi Hammamet in het Nederlands

Voor ons komende jaren geen Tunesië meer

Sylvia,
5-11-2017

Verouderd hotel. Weinig variatie in eten. Is zeker geen 5 sterren waard. Hotel zit voor 90% vol met Russen. Weinig te beleven in omgeving, s avonds nagenoeg uitgestorven. Dit komt natuurlijk ook doordat er sinds aanslag weinig toeristen zijn. Medina waar wat winkeltjes en restaurantjes zijn is op loopafstand maar ook daar was t s avonds nagenoeg stil. Mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het land en hotels hebben veel geleden onder aanslag en het duurt jaren voordat dit weer op oude luxe niveau is.

Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer, geen 5 sterren waard

Saskia de Bruijn,
27-5-2017

Een van de slechtste hotels in Hammamet is absoluut geen 5 sterren waard eerder 2 sterren. Brood is oud, eieren zijn niet gaar. En er weinig keus met drinken. Koffie en thee zijn gratis al het overige moet je bijbetalen. Ondanks de stempel all inclusief hier is weinig van te merken. Service is behoorlijk slecht alleen als wat dinars geeft willen ze wel voor je lopen. Binnen zwembad mag je absoluut niet in als je wondjes, groot kans dat anders wondroos oploopt slechte hygiëne. Machinekamer van het zwembad is stuk dus mag je na 6 uur s,avonds niet meer het water in omdat er volop bij gechloord moet worden. Animatie is een aanfluiting. Ben nu voorde 17 keer in Tunesië slechtst hotel ooit, heb in betere gezeten met 3 en 4 sterren dit nooit meer 5 staat hier voor zeer slecht.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Na een stroeve start toch volop genoten

Miranda
28-8-2014

We zijn 13 dagen in El Mouradi geweest.

De eerste dag verliep stroef, de kamers waren oud en de matrassen wat dun voor mij. Na dit te hebben aangegeven kwamen ze met 2 man sterk een dubbeldik matras brengen (nieuw uit de verpakking).

Het hotel is zeker sterk veroudert en kan zeker een opknapbeurt gebruiken. De vloerbedekking in de kamer zijn wel schoon, maar die op de gang zijn uitermate slecht en smerig. Op blote voeten lopen is niet aan te raden.

Het eten is goed te doen, wel minder keuze dan wij bijvoorbeeld in Turkije gewend zijn. Maar vergelijken moet en kan je het zeker niet met elkaar.

We hebben erg genoten en het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. En ze spreken echt wel (gebrekkig) engels en doen goed hun best.

Grotendeels zijn de gasten vriendelijk, maar de algarijnen zijn echt aso en doen alles wat niet mag en maken een vuilnisbelt van het hotel. Ze luisteren ook niet naar de badmeesters als er gefloten wordt als ze willen duiken (wat niet mag).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

D-reizen

Mooi hotel en direct aan het strand

Patricia
14-6-2014

Het hotel bleek uit 2 delen te bestaan. Het 4-sterrengedeelte en het 5-sterrengedeelte. Dit hadden ze ons niet verteld dus het was even zoeken. Wij zaten in het 4-sterrengedeelte en dat was goed voor elkaar. Mooie ruime kamers en schoon. Het eten was niet heel bijzonder maar nu ben ik daar wel een beetje een zeur in. Maar er was altijd wel iets wat ik luste. Het zwembad was heel erg mooi. Het strand lag aan de overkant van de weg dus op zo`n 100 meter afstand. De (nieuwe) Medina lag op zo`n 500 meter afstand.

Gereisd met partner in april 2014

Niet voor herhaling vatbaar

Anita Schipper
1-10-2013

Wij zijn ca. 2 weken geleden teruggekomen van een teleurstellende vakantie in Tunesie, Hotel El Mouradi Hammamet. Hoewel wij zelf meningen over het eten, hotel, service e.d. vaak nuanceren kunnen wij nu uit eigen ervaring zeggen... dit nooit meer. 3 van de 10 personeelsleden waren aardig cq welwillend als je ze wat vroeg. Van het overige personeel kon geen lachje af. Personeel loopt alleen als je ze dinars in de hand geeft. Het eten is ons allebei niet goed bevallen. We zijn allebei goed ziek geweest deze week. Hoewel we geen water uit de kraan drinken, geen (schep) ijs eten en goed uitkijken met kip en eieren.

Positief was de hotelkamer, deze was groot. De badkamer daarentegen was niet schoon. Er zaten nog bloedspatten op de muur van de vorige tijdelijke bewoners. We kregen wel iedere dag een fles drinkwater op de kamer. Er waren nog veel meer van die (kleine) dingetjes die het dan net niet maken tot de vakantie waar je zo naar uit had gekeken. Voor ons geen 2e keer.

Dit nooit meer

Paul Stroobants
30-9-2013

Dit hotel heeft 5* maar is 2* waardig!

Kamers zijn sterk verouderd en niet proper, versleten en vuil tapijt, is geen enkele maal gestofzuigd in 12 dagen. Er lag een knoop op de grond, welke nog op dezelfde plaats lag als bij ons vertrek. Badkamer niet proper. Onvriendelijk personeel en willen je het liefst niet bedienen.

Eten is regelmatig koud en veel van hetzelfde. Veel vliegen bij het zwembad! Te weinig strandbedden. En ga zo maar door........

slecht hotel

m brouwer
28-9-2013

Hotel is vies. Ramen waar je niet doorheen kan kijken. Vloer bij zwembad wordt nooit schoongemaakt. Prullenbakken barsten van de vliegen ,net als de tafels en in de hal. Geen zitjes buiten. Niet vriendelijk. Behalve personeel in de eetzaal. Wij niet meer.

volgend jaar weer !!

utreg030
22-9-2013

Wat een gezeur over dit hotel zeg....we hebben het prima naar ons zin gehad,kamer lekker ruim en schoon ok de vloerbedekking is aan vervanging toe maar me bed was schoon....het eten is prima er is altijd wel iets dat je lust,kijk je zit niet in een 5 sterren hotel in zandvoort.

even over het te kleine strand dat vol ligt met kamelenstront ....wat een mop zeg,strand is ruim genoeg en die kamelenstront is niet meer dan opgerold zeegras.....je kan wel gelijk lopen schreeuwen maar eerst ff je huiswerk doen,heb in die 2 weken geen kameel voorbij zien komen......en idd waren de strandbedjes snel bezet......kijk als je om 11.00 uur een keer naar het strand gaat loop je dat risico.....tip: geef de strandman op z'n tijd eens een fooitje ,dan staat elke dag je bedje klaar,maar nee veel krijgen weinig uitgeven werkt daar niet,mensen laad je niet misleiden door de negatieve reacties hier ,voor dit geld kom je nergens en ach het is in elk hotel wel wat.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Nooit meer naar El Mouradi

Aletta
20-9-2013

Dit hotel heeft 5* maar is 2* waardig!

Kamers zijn sterk verouderd, personeel is zeer onvriendelijk en willen je het liefst niet bedienen. Ik vroeg een keer om friet in de avond bij de snackbar en toevallig zag ik dat het werd opgewarmd in de oven! Oude patat Bah....

Eten is smakeloos en veel van hetzelfde. Drankjes op de kaart die bij All inclu. Horen hebben ze niet eens. Veel vliegen bij het zwembad! Te weinig strandbedden. En ga zo maar door........

Gereisd met partner in september 2013

Nooit meer,.....maar oordeel zelf.

van den Berg
19-9-2013

Hotel El-MouradiI Yasmin Hammamet Tunesie. *****

Dit 5 sterren hotel is absoluut geen 5 sterren waard, zelfs geen Arabische. Van de 5 sterren zitten er twee in de spiegel van de aftandse badkamer en 1 in de ruit van de schuifdeur van het balkon. Het hotel ziet er aan de buitenkant verlopen uit. De verf bladdert langs alle kanten van de buitenkant af. Het personeel spreekt amper Engels en is niet bereidwillig om de gasten ten dienste te zijn.

De hotelkamer rook muf en de vloerbedekking zat vol slijtplekken, brandgaten en andere niet nader te verklaren vlekken. De badkamer is compleet en afgezien van kapotte tegels, lekkende toilet kraan, en roestvlekken in het bad valt er niets op aan te merken.

Het ontbijt bied weinig keuze. Op de ochtenden eens een eitje gebakken wordt staan er lange rijen te wachten voor het ene bakplaatje. De lunch is alle dagen hetzelfde, aardappelpuree, gebakken vis en een salade die ook niet echt fris oogt. . Dit alles in een vreetschuur zonder sfeer.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Mouradi Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Mouradi Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.