6,2

1 review over Hotel El Mouradi Beach in het Nederlands

dit nooit meer

Overboom
9-1-2015

Wil iedereen waarschuwen om geen contant geld te wisselen in dit hotel je wordt bestolen. Wij wilde 50 euro wisselen voor dinars we gaven de 50 euro aan de cahiers en we kregen geen dinars zeg deze dat wij geen 50 euro aan hem gegeven hadden hij had het in zijn zak gestoken ze liegen en bedriegen nooit meer het geld terug gekregen. En bij het zwembad zeer harde muziek dit gaat de hele dag door en de manager ook zeer onvriendelijk

Gereisd Anders in juni 2014

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Mouradi Beach in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Mouradi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.