Hotel El Mouradi Beach

We hebben een aantal aanbieders voor El Mouradi Beach voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel El Mouradi Beach

• 1Lien Schalley02-09-2012

Vreselijk

Laat u niks wijs maken.. Dit hotel geboekt last minute met touroperator en absoluut geen 4 sterren waard! Vies,vuil, alleen Algerijnen in hotel, eten degoutant, onvriendelijk en onbeschoft personeel, levensgevaarlijk voor kinderen (oa. Een koker die open stond op de gang van ettelijke meters diep). Bovenop onze all inclusive kwamen allerlei kosten zoals niet te drinken LOKAAL bier, WATER in flessen ( anders moest je water vd kraan drinken uit glazen zogezegd veilig). Wij zijn dag 2 naar een ander hotel verhuisd van de Mouradi keten. Gelukkig had onze hostess begrip en is komen kijken op de kamers. Vroeger was dit hotel State of the art maar nu vergane glorie. Het zwembad was zo vies. Dit hotel is niet meer dan 2sterren waard. Touroperator gaat dit uit hun selectie halen.

Met jonge kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor El Mouradi Beach voor je op een rij gezet:

2 tips over Hotel El Mouradi Beach

• Janine Kerver, 28-05-2012

tips: leg elke ochtend een dinar op je kussen voor het kamermeisje. geef af en toe een fooi neem euro's mee, deze kan je omwisselen in het hotel. Anders moet je op zoek naar een pinautomaat en voor je er een vindt die het doet... maak gebruik van taxi's, deze zijn erg goedkoop vrijdag is er markt in Nabeul (per taxi ongeveer 8 dinar)

• freda_neef, 14-07-2012

Toon je respect voor deze heel hard werkende mensen door af en toe een fooi te geven, je krijgt er veel voor terug.

4 vragen over Hotel El Mouradi Beach

• Pascale, 13-01-2015

Eten

Weet iemand wat de snacks en lokale alcoholische dranken inhouden? Wordt voor ons de 1e keer Tunesie.

• irma overboom, 08-04-2014

een persoons kamers

Weet iemand die er geweest is of de een persoons kamers een balkon of terras hebben

Tamara, 26-06-2014

Ja elke kamer heeft een balkon

• onbekend, 13-01-2014

mag je toples bij het zwembad en strand of niet?

mag je toples bij het zwembad en strand of niet?

Tamara, 26-06-2014

Bij het zwembad niet op het strand wel

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV