Hotel El Mouradi Beach

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor El Mouradi Beach voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel El Mouradi Beach

• 8Egroeg Klots23-09-2012

Hele fijne vakantie in El Mouradi Beach gehad.

In het algemeen zijn de accomodaties in Tunesie wat "gedateerd" van aard. Ook hier worden investeringen "uitgesteld" en El Mouradi Beach is hierop GEEN uitzondering maar...desondanks een zeer goed hotel gezien de prijs/kwaliteit !! Zeer goede service, lekker en gevarieerd eten, redelijke tot goede kamers. Elke dag schone handdoeken, keurig opgemaakte bedden, zeer vriendelijk personeel... geen enkele reden tot klagen. Drank en watervoorziening TOP, kortom zeer geslaagde korte (8-daagse) vakantie in El Mouradi Beach gehad.

Met oudere kinderen

• 8Janine Kerver28-05-2012

prima hotel direct aan het strand.

all inclusive hotel met op elk moment van de dag plaatsen om wat te drinken en op gezette tijden te eten. Veel keuze bij ontbijt, lunch en diner. in een rustige omgeving.Elke dag schoonmaak in de kamers en bedden opmaak en schone handdoeken.kluisje te huur voor 6 dinar voor de hele week.borg voor elke dag schone handdoek voor bij het zwembad is 15 dinar die je na afloop weer terug krijgt.De poolboy zorgt ervoor dat je een matrasje krijgt (op het strand kost een matrasje 2 dinar) ook de bar heeft prima personeel die je goed zal verzorgen animatie was minimaal in deze tijd, 's avonds in de bar was ook niet veel bijzonders. wij waren hier van 19 t/m 25 mei en toen was het erg rustig wat ons erg beviel. ook hebben we gebruik gemaakt van de hammam, maar dit viel tegen.deze kan wel een opknapbeurt gebruiken. Ook de prijzen waren erg hoog, we zijn er dan ook maar 1 keer geweest .

Met oudere kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor El Mouradi Beach voor je op een rij gezet:

2 tips over Hotel El Mouradi Beach

• Janine Kerver, 28-05-2012

tips: leg elke ochtend een dinar op je kussen voor het kamermeisje. geef af en toe een fooi neem euro's mee, deze kan je omwisselen in het hotel. Anders moet je op zoek naar een pinautomaat en voor je er een vindt die het doet... maak gebruik van taxi's, deze zijn erg goedkoop vrijdag is er markt in Nabeul (per taxi ongeveer 8 dinar)

• freda_neef, 14-07-2012

Toon je respect voor deze heel hard werkende mensen door af en toe een fooi te geven, je krijgt er veel voor terug.

4 vragen over Hotel El Mouradi Beach

• Pascale, 13-01-2015

Eten

Weet iemand wat de snacks en lokale alcoholische dranken inhouden? Wordt voor ons de 1e keer Tunesie.

• irma overboom, 08-04-2014

een persoons kamers

Weet iemand die er geweest is of de een persoons kamers een balkon of terras hebben

Tamara, 26-06-2014

Ja elke kamer heeft een balkon

• onbekend, 13-01-2014

mag je toples bij het zwembad en strand of niet?

mag je toples bij het zwembad en strand of niet?

Tamara, 26-06-2014

Bij het zwembad niet op het strand wel

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV