Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

10 Reviews over El Mouradi Beach

• 5Overboom09-01-2015

dit nooit meer

Wil iedereen waarschuwen om geen contant geld te wisselen in dit hotel je wordt bestolen. Wij wilde 50 euro wisselen voor dinars we gaven de 50 euro aan de cahiers en we kregen geen dinars zeg deze dat wij geen 50 euro aan hem gegeven hadden hij had het in zijn zak gestoken ze liegen en bedriegen nooit meer het geld terug gekregen. En bij het zwembad zeer harde muziek dit gaat de hele dag door en de manager ook zeer onvriendelijk

• 6Tamara26-06-2014

Niet onaardig maar niet voor herhaling vatbaar

Het was redelijk te doen maar zou er niet nog een keer naar toe gaan . Het hotel was wel wat verouderd opzich niet rampzalig . Veel service hebben wij niet gezien en/of gemerkt. De tuin is er mooi en het strand wat er aan vast ligt ook. Bij aankomst wilde ze ons in een personeelsverblijf doen waar 15 bedden stonden voor ons tweeën en het erg vuil was. Direct terug gegaan en een andere twee persoons kamer gekregen , na ons probeerde ze steeds andere mensen in deze kamer te doen omdat het hotel vol geboekt was

• 7BP_Bywalec15-07-2013

Spokojne wakacje

Hotel znajduje się w pięknym ogrodzie, korytarze prowadzące do pokoi pełne zieleni, pokoje duże, ale trochę staroświeckie. Na terenie hotelu znajduje się stosunkowo niewielki basen z bardzo małym brodzikiem dla dzieci. Brak zjeżdżalni wynagradzają fajne animacje i miniklub dla dzieci. Dorośli z pewnością docenią strefę SPA i fitness, a także piękną, szeroką plażę. Hotel dla niewymagających zbyt wiele, który oceniamy na 6,9.

• 8Egroeg Klots23-09-2012

Hele fijne vakantie in El Mouradi Beach gehad.

In het algemeen zijn de accomodaties in Tunesie wat "gedateerd" van aard. Ook hier worden investeringen "uitgesteld" en El Mouradi Beach is hierop GEEN uitzondering maar...desondanks een zeer goed hotel gezien de prijs/kwaliteit !! Zeer goede service, lekker en gevarieerd eten, redelijke tot goede kamers. Elke dag schone handdoeken, keurig opgemaakte bedden, zeer vriendelijk personeel... geen enkele reden tot klagen. Drank en watervoorziening TOP, kortom zeer geslaagde korte (8-daagse) vakantie in El Mouradi Beach gehad.

• 1Sára12-09-2012

ilyen rossz szállodában még nem voltam

Lerobbantak a szobák, rossz a kaja, ha egyáltalán adnak, este mikor megérkeztünk közölte a séf, hogy hús nincs, valami maradék moslékot adtak, pedig all inclusív voltunk. A személyzet modortalan. A reggeli egyáltalán minősíthetetlen, ahogy a Taururs Reisen szervezése is pocsék volt.. Egyedül a kert és a part volt szép.

• 1Lien Schalley02-09-2012

Vreselijk

Laat u niks wijs maken.. Dit hotel geboekt last minute met touroperator en absoluut geen 4 sterren waard! Vies,vuil, alleen Algerijnen in hotel, eten degoutant, onvriendelijk en onbeschoft personeel, levensgevaarlijk voor kinderen (oa. Een koker die open stond op de gang van ettelijke meters diep). Bovenop onze all inclusive kwamen allerlei kosten zoals niet te drinken LOKAAL bier, WATER in flessen ( anders moest je water vd kraan drinken uit glazen zogezegd veilig). Wij zijn dag 2 naar een ander hotel verhuisd van de Mouradi keten. Gelukkig had onze hostess begrip en is komen kijken op de kamers. Vroeger was dit hotel State of the art maar nu vergane glorie. Het zwembad was zo vies. Dit hotel is niet meer dan 2sterren waard. Touroperator gaat dit uit hun selectie halen.

• 8freda_neef14-07-2012

Goede vakantie gehad in El Mouradi Beach

Wij hebben hier een hele fijne zon- zee- en strandvakantie gehad. Kamers goed schoon, wel gedateerd en aan een opknapbeurt toe. Maar elke dag schone handdoeken en heel regelmatig schone lakens. Vriendelijkheid en behulpzaamheid van personeel was groot. Strand was heel mooi en schoon. Behulpzaamheid personeel daar was super. Jammer was veel lawaai van muziek bij zwembad, praktisch de hele dag, tot 's-avonds laat. Dit lawaai was ook op veel plekken in het hotel te horen, ook op de hotelkamers. Bar dichtbij strand was 's-avonds niet open en dat was nu juist een redelijk rustige en mooie plek om te zitten. Eten was redelijk tot goed.

• 10Donka Józsefné09-07-2012

Hammamet óvárosa taxival könnyen elérhető !

Ez az a hely, ahová mindenki visszavágyik ! A hotel kedves, családias hangulatú, az alkalmazottak segítőkészek, barátságosak. A szállodától a tengert csak a hotel pálmafás kertje és egy kb. 10-15 m. hosszú homokos rész választja el, szemben néhány másik szállodával, ahol 4 sávos autópályán kell átmenni a tengerpartra. Az ételek, italok minden igényt kielégítőek, finomak és egészségek ( sok-sok saláta, zöldség, stb). Néhány ( 1-2 ) dínárt érdemes adni az alkalmazottaknak, akikkel kapcsolatban vagyunk és attól kezdve még figyelmesebbek velünk.

• 8Janine Kerver28-05-2012

prima hotel direct aan het strand.

all inclusive hotel met op elk moment van de dag plaatsen om wat te drinken en op gezette tijden te eten. Veel keuze bij ontbijt, lunch en diner. in een rustige omgeving.Elke dag schoonmaak in de kamers en bedden opmaak en schone handdoeken.kluisje te huur voor 6 dinar voor de hele week.borg voor elke dag schone handdoek voor bij het zwembad is 15 dinar die je na afloop weer terug krijgt.De poolboy zorgt ervoor dat je een matrasje krijgt (op het strand kost een matrasje 2 dinar) ook de bar heeft prima personeel die je goed zal verzorgen animatie was minimaal in deze tijd, 's avonds in de bar was ook niet veel bijzonders. wij waren hier van 19 t/m 25 mei en toen was het erg rustig wat ons erg beviel. ook hebben we gebruik gemaakt van de hammam, maar dit viel tegen.deze kan wel een opknapbeurt gebruiken. Ook de prijzen waren erg hoog, we zijn er dan ook maar 1 keer geweest .

• 8Bożena19-10-2011

Polecam

Hotel posiada wspaniały ogród z którego idzie się na plaże,wspaniała obsługa i cudowne jedzenie.Pokoje wymagaja drobnego remontu ale jest czysto i przytulnie.

Hotel El Mouradi Beach info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar