6,2

6 reviews over Hotel El Mouradi Beach in het Nederlands

dit nooit meer

Overboom
9-1-2015

Wil iedereen waarschuwen om geen contant geld te wisselen in dit hotel je wordt bestolen. Wij wilde 50 euro wisselen voor dinars we gaven de 50 euro aan de cahiers en we kregen geen dinars zeg deze dat wij geen 50 euro aan hem gegeven hadden hij had het in zijn zak gestoken ze liegen en bedriegen nooit meer het geld terug gekregen. En bij het zwembad zeer harde muziek dit gaat de hele dag door en de manager ook zeer onvriendelijk

Gereisd anders in juni 2014

Het was redelijk te doen maar zou er niet nog een keer naar toe gaan . Het hotel was wel wat verouderd opzich niet rampzalig . Veel service hebben wij niet gezien en/of gemerkt. De tuin is er mooi en het strand wat er aan vast ligt ook. Bij aankomst wilde ze ons in een personeelsverblijf doen waar 15 bedden stonden voor ons tweeën en het erg vuil was. Direct terug gegaan en een andere twee persoons kamer gekregen , na ons probeerde ze steeds andere mensen in deze kamer te doen omdat het hotel vol geboekt was

Gereisd met partner in juni 2012

Hele fijne vakantie in El Mouradi Beach gehad.

Egroeg Klots
23-9-2012

In het algemeen zijn de accomodaties in Tunesie wat "gedateerd" van aard. Ook hier worden investeringen "uitgesteld" en El Mouradi Beach is hierop GEEN uitzondering maar...desondanks een zeer goed hotel gezien de prijs/kwaliteit !! Zeer goede service, lekker en gevarieerd eten, redelijke tot goede kamers. Elke dag schone handdoeken, keurig opgemaakte bedden, zeer vriendelijk personeel... geen enkele reden tot klagen. Drank en watervoorziening TOP, kortom zeer geslaagde korte (8-daagse) vakantie in El Mouradi Beach gehad.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Vreselijk

Lien Schalley
2-9-2012

Laat u niks wijs maken.. Dit hotel geboekt last minute met touroperator en absoluut geen 4 sterren waard! Vies,vuil, alleen Algerijnen in hotel, eten degoutant, onvriendelijk en onbeschoft personeel, levensgevaarlijk voor kinderen (oa. Een koker die open stond op de gang van ettelijke meters diep). Bovenop onze all inclusive kwamen allerlei kosten zoals niet te drinken LOKAAL bier, WATER in flessen ( anders moest je water vd kraan drinken uit glazen zogezegd veilig). Wij zijn dag 2 naar een ander hotel verhuisd van de Mouradi keten. Gelukkig had onze hostess begrip en is komen kijken op de kamers. Vroeger was dit hotel State of the art maar nu vergane glorie. Het zwembad was zo vies. Dit hotel is niet meer dan 2sterren waard. Touroperator gaat dit uit hun selectie halen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede vakantie gehad in El Mouradi Beach

freda_neef
14-7-2012

Wij hebben hier een hele fijne zon- zee- en strandvakantie gehad. Kamers goed schoon, wel gedateerd en aan een opknapbeurt toe. Maar elke dag schone handdoeken en heel regelmatig schone lakens. Vriendelijkheid en behulpzaamheid van personeel was groot. Strand was heel mooi en schoon. Behulpzaamheid personeel daar was super. Jammer was veel lawaai van muziek bij zwembad, praktisch de hele dag, tot 's-avonds laat. Dit lawaai was ook op veel plekken in het hotel te horen, ook op de hotelkamers. Bar dichtbij strand was 's-avonds niet open en dat was nu juist een redelijk rustige en mooie plek om te zitten. Eten was redelijk tot goed.

Gereisd met partner in juni 2012

prima hotel direct aan het strand.

Janine Kerver
28-5-2012

all inclusive hotel met op elk moment van de dag plaatsen om wat te drinken en op gezette tijden te eten. Veel keuze bij ontbijt, lunch en diner. in een rustige omgeving.Elke dag schoonmaak in de kamers en bedden opmaak en schone handdoeken.kluisje te huur voor 6 dinar voor de hele week.borg voor elke dag schone handdoek voor bij het zwembad is 15 dinar die je na afloop weer terug krijgt.De poolboy zorgt ervoor dat je een matrasje krijgt (op het strand kost een matrasje 2 dinar) ook de bar heeft prima personeel die je goed zal verzorgen animatie was minimaal in deze tijd, 's avonds in de bar was ook niet veel bijzonders. wij waren hier van 19 t/m 25 mei en toen was het erg rustig wat ons erg beviel. ook hebben we gebruik gemaakt van de hammam, maar dit viel tegen.deze kan wel een opknapbeurt gebruiken. Ook de prijzen waren erg hoog, we zijn er dan ook maar 1 keer geweest .

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Mouradi Beach in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Mouradi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.