Appartement Diar Lemdina

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

In Tunesië vind je de goed geïsoleerde appartementen van Diar Lemdina 4. De kids vermaken zich hier in de kidsclub of in het zwembad. Het eten kan beter en niet alles is inclusief bij de all-inclusive. Het hotel beschikt over een privéstrand met beachbar waar je iets kunt eten en drinken. Diar Lemdina 4 ligt op een half uur rijden van Hammamet.

141 reviews over Appartement Diar Lemdina

• 2019
    8Mirjan Welsing10-10-2019

Heerlijk

Wat hebben we het goed gehad!!! Leuke locatie, zeer mooie kamer en de extra service in het restaurant van Mohammed (dhibi)(de grootte) was super. Animatie doet het ook enorm goed

• 9Jennifer19-09-2019

Fantastisch resort

Fantastisch resort. Schone ruime appartementen! Ook het resort is erg schoon . Mooie zwembaden en strand. Strand was soms wat vuil) Personeel vriendelijk & werken erg hard. De lieve schoonmaakster maakte er elke dag wat moois van. Zwanen van handdoeken versierd met bloemen. Eten is prima genoeg keuze. Op en om het park genoeg te doen.. Winkelen op je gemak is soms wat lastig. Wat iedereen wil dat je komt kijken of kopen.. Animatie doen hun best om t ieder na de zin te maken. Buiten het resort merk je meer armoede..en vuil op straat. Alles is goed beveiligt. De haven is ook gezelig voor een avond. Kortom niet twijfelen lekker boeken!

• 9Marilyne14-09-2019

Super

Super hotel mooi appartement schoon en groot vriendelijke mensen. Heerlijk eten (wij zijn hier nu nog) pas de 2e dag. Strand is superleuk zee een klein beetje rommel maar is meer van de natuur. Aqua park is top wij zijn er hele ochtend geweest met kinderen cker een aanrader zij ze hele de dag zoet. Eten en drinken buiten hotel helemaal niet duur. Als je wat gaat kopen waar ze geen fixt privé hebben kan je nog heel wat afdingen. Bevolking vriendelijk alleen bij de winkels willen ze je graag bijna hebben gewoon no zeggen en doorlopen. Zo ie zo een super bedrijf en niet twijfel maar boeken

• 9Karolina10-09-2019

Erg goed.

Schoone hotel en vriendelijke personeel . Animatie team was echt goed en grappig. Alleen eten was beetje smakeloos , veel rijst . Mijn advies is altijd op tijd naar maaltijden te komen want later is niet zo veel. Ik adviseur deze Hotel , twee zwembaden , een rustiger , tweede groter en meer met muziek ect. Beachbar was ook goed met schoon stand en toilet.
    Ik vind beetje minder over lokale mensen , erg vervelend, "Kom naar mijn winkel .".constant.. Geen rust op stand , let op ook met prijzen. Dichtbij hotel is ook market waar kan je normaal op vaste prijzen dingen kopen dus hoef niet in centrum ... en is goedkoper . In ieder geval hadden wij goede tijd en prachtig vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Rick05-08-2019

Nooit meer

Er word beloofd dat je alla cart mag eten in 3 restaurants. Dit is een wassen neus. Het zijn iets mooier aangeklede restaurants waar je moet eten wat de pot schaft. Geen kaart gezien. Het eten aan het buffet is matig en het is een grote chaos. Veel te veel irritante russen die denken dat ze meer zijn. De bedden zijn kei hard en er is moeilijk op te slapen. Als je met kinderen gaat is het misschien een leuk hotel omdat er voor ze te doen is. Voor volwassenen is het minder omdat er juist weer te weinig te doen is. Er zijn 2 interessante excursies maar die worden vaker afgelast als ze er niet genoeg aan kunnen verdienen..... Het enige positieve aan dit hotel was het vriendelijke personeel

Dear Rick,

Thank you for the feedback.

Although you are dissatisfied with your overall stay we appreciate you mentioned the friendliness of our staff.

We are sorry you didn't had a nice experience like most of our guests do and we are somehow surprised as even for adults there is always something to enjoy in our hotel.

The dine around concept is about having dinner in the à la carte restaurants of our hotels but the difference is that you have a fix menu, displayed at the reception before booking, and not a buffet like in the main restaurants.

We hope you will give our hotel a second chance in the future as we are certain you can enjoy a good experience :)

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Familie van Poppel21-07-2019

Prima verblijf en ga mee zoals de Tunesiër leven.

Bijzonder land en de Tunesiërs doen hun best om het je naar de zin te maken. Had iets meer van het hotel verwacht maar we hebben een fijne vakantie gehad.

Dear Family von Poppel,

Thank you for the feedback.

First of all it is great to read that you appreciated our country and the constant willing of wishing to make you happy :)

We can understand you had an overall good experience at Diar Lemdina so we hope to welcoming you again in the near future.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Akkerman19-06-2019

een top vakantie voor dat geld

een mooie ervaring rijker bij aankomst uitleg van de receptie formulieren invullen en na 20 minuten paspoort en alles geregeld konden gelijk naar het appartement wij hadden voor ons vieren twee appartementen geboekt elk een twee kamer appartement maar ze zeiden al dat we een verrassing kregen dat bleek ook wel hadden elk stel een drie kamer appartement met twee badkamers en twee toiletten zeer schoon en netjes matrassen zijn wel wat aan de harde kant maar voor mijn vrouw die daar gauw last van heeft zo iets gevonden een matras van het ligbed van bed bij zwembad erop en prima geslapen heeft ze de schoonmaakster dat doorgegeven en ze heeft het elke dag netjes opgemaakt eten is goed keuze gaat maar is toch wel voldoende keus en goed niet elke dag patat op de schalen in 12 dagen maar twee keer patat in de bakken voor de rest animatie team doet zeer hun best om het voor iedereen naar de zin te maken top zeer vriendelijk personeel

Dear Akkerman,

Thank you for the feedback.

We are thrilled you are writing us about a lovely experience in our special concept resort :) Conceived as a city within a city, our facilities offer the accommodation like in the real life with rooms alike apartments :)

We hope to welcoming you again in the near future !

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 6SODANY SIM17-06-2019

Dit nooit meer

Geen hotel voor die rust zoeken of eens lekker wil eten.Maar hou je van een disco aan je zwembad veel russen met familie en een gaar keuken met elke dag piza pasta pannekoeken en doorgegaarde groenten en stukjes vlees dan is dit U hotel

Dear Sim,

Thank you for the feedback.

We hope you had an overall good experience in our resort even if it seems that you were searching for a different kind of stay.

Diar Lemdina is an animated resort but this doesn't mean that you can't find some quiet places to relax.

We have well received your remarks and we hope to welcoming you again in the future as we are certain you will enjoy better.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Delia03-06-2019

Fijn hotel met een prima ligging.

Heerlijk hotel en veel persoonlijke service.😀 We kwamen aan om 11 uur en we moesten even wachten tot de kamer klaar was, we konden gelijk gebruik maken van de goede all-inclusief , we hebben een prima kamer gekregen en die was goed schoon en een prima badkamer met ligbad. Ontbijt,lunch en diners waren van goede kwaliteit, wat warm moest zijn was warm en koud was koud. in de lobby kun je rustig relaxen en worden de drankjes aan de tafel gebracht, de persoonlijke service was echt perfect. Buiten loop je zo de Medina in en het strand is op 300 meter, taxi's zijn goedkoop en bij de haven zijn leuke terrassen waar je tegen een kleine prijs iets kunt drinken. Of we terug gaan naar dit hotel? JAZEKER.

Dear Delia,

Thank you very much for your feedback.

We are so happy you have such lovely souvenirs about your stay at Diar Lemdina :)

The check in is at 2 o'clock so especially when the hotel is at full occupancy it is almost impossible to offer you the room before, although we would love to !

In the end it only matters that you had a great time and we look forward to welcoming you again very, very soon.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Ben02-06-2019

Geweldig een dikke 10

Wij hadden een kamer bij het zwembad op de begane grond met keuken (niet gebruikt) waar alles was. badkamer is met ligbad en is nog in prima staat het schoonhouden van onze kamer en het complex is zonder meer goed te noemen, de mensen zijn echt vriendelijk en een fooitje doet wonderen en zijn ze blij mee. het eten is divers en de lieve oude dame voor de omletten en gebakken eieren spreekt geen buitenlandse talen maar gaat prima met handgebaren hoor, mochten er mensen zijn die iets willen tijdens de lunch of diner vraag de chef van de keuken zijn naam is Sadam. puntje van kritiek is het brood, dat is net lucht doordat er geen gist wordt gebruikt. toetjes natuurlijk in overvloed en als er iets op was gewoon even vragen en het wordt opgelost. Wij zelf hebben geen problemen gehad met buikloop of dergelijke dingen en niet gehoord van anderen mensen. Dit hotel word 2x in de maand gecontroleerd op voedsel veiligheid.

Dear Ben,

Thank you for your comment :)

We are very glad to know you enjoyed a lovely holiday at Diar Lemdina where everything was just like you expected !

Our rooms are in fact real apartments and they are very cozy for a relaxing stay.

We look forward to welcoming you again in the near future !

Gereisd met partner in mei 2019

16 tips over Appartement Diar Lemdina

• janny, 18-07-2012

Mensen zijn opdringerig om iets te verkopen, maar daar moet je mee leren omgaan. Vooral afdingen anders betaal je teveel. Weglopen als je het niet eens bent met de prijs, dan komen ze achter je aan om alsnog te handelen. Doen ze dat niet dan heb je te laag geboden. Mensen zijn wel erg vriendelijk. Bij all inclusive is op het strand niet alles gratis!!!

• jochemhendriks, 23-09-2013

Neem de 2 daagse tour door de Sahara, zeer indrukwekkend!

Geef daarnaast het personeel van de Medina zo nu en dan fooi. Leg voor de poetsvrouw sowieso elke dag wat kleingeld op het bed (tussen de 2 en 5 dinar -ofwel 1 á 2,5 euro-). Verder legde ik elke avond 2 dinar (1 euro) op tafel, de obers in het restaurant lopen dan 3x zo hard voor je en zorgen dat je niks tekort komt. Geef ook personeel bij de bar zo nu en dan wat fooi. Maakt je vakantie paar tientjes duurder, maar betaalt zich zeker uit!

• Jan van Silfhout, 25-09-2013

De 2 daagse Saharatour die vermoeiend is maar zeker de moeite waard

30 vragen over Appartement Diar Lemdina

• Randy, 29-01-2015

Waterpark ver lopen?

Wij gaan met kleine kinderen naar het diar lemdina. Is het ver lopen naar het aqua en pretpark?

Astrid, 03-05-2015

Dat is heel dichtbij. Wel even naar de openingstijden kijken, want het aquapark is nu dicht.

• Xandra, 24-10-2014

Buiten zitten

Zijn er naast het zwembad en het strand ook andere plaatsen om lekker buiten te zitten?Gezellig terras om een boekje te lezen / spelletje te spelen met een drankje erbij? Of is dit alleen in de medina en valt dit wel / niet onder de all inclusive formule?

Astrid, 03-05-2015

Je kunt alleen bij het zwembad en het strand buiten zitten. In de medina zijn veel terrasjes, maar dit hoort niet bij de all inclusive formule.

• Bas, 24-10-2014

Diar Lemdina

Hallo,

Een aantal vragen, wellicht kunnen jullie ze beantwoorden?

1 Ook een vraagt mbt Wifi, is dit er al overal, of alleen in openbare ruimtes? 2 Degene die onlangs geweest zijn, konden jullie omdat de terreurdreiging omhoog is gezet naar code orantje wel gewoon rustig over straat? Of merkte jullie ook wat onder de locals? 3 Kan je er met euro's betalen? Of zeggen jullie betaal met de Dinar? 4 Hoe is jullie ervaring met het hotel? Ligt het ver uit elkaar? En is het er druk? Wij gaan met een baby.

Dankjewel alvast voor degene die reageert.

Groet,

Bas

Bas, 24-10-2014

En kun je er duiken in de omgeving?

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

D-reizen

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand15 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiLobby

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden