Appartement
Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag14°5°

Omschrijving
In Tunesië vind je de goed geïsoleerde appartementen van Diar Lemdina 4*. De kids vermaken zich hier in de kidsclub of in het zwembad. Het eten kan beter en niet alles is inclusief bij de all-inclusive. Het hotel beschikt over een privéstrand met beachbar waar je iets kunt eten en drinken. Diar Lemdina 4* ligt op een half uur rijden van Hammamet.

129 reviews over Appartement Diar Lemdina in het Nederlands

Great fun!

Laura Zandstra,
31-8-2018

Zo geweldig gehad dat we 18 september weer 15 dagen gaan. Vriendelijke mensen, geweldige appartementen en in de buurt ook heerlijke restaurants waar je voor een goede prijs kunt eten. Tip: geef af en toe een fooitje. Ze verdienen er niet veel en je eigen vakantie wordt er een stuk leuker door. Wij werden als prinsessen behandeld. Je zit midden in de medina maar toch totaal geen geluidsoverlast gehad. Appartementen zijn goed geïsoleerd en ik heb er geweldig geslapen. Wil je er met kinderen heen? Er zijn geen glijbanen bij het zwembad maar wel een kidsclub met een vriendelijke begeleidster. Entertainmentteam hebben we alleen maar gelachen. Als je zelf vriendelijk bent dan zijn zij het ook.

Gereisd met vrienden in juni 2018
Public Relations Officer, Online Reputation Management, 12-9-2018

Dear Laura,

Thank you for your comment. We are very happy to read that you enjoyed your vacation at Diar Lemdina. Thank you for your kind words :) We look forward to welcoming you again. Sunny regards

Wij komen niet meer terug

FamKo,
2-5-2018

Touroperator belooft meer dan t in werkelijkheid is. Appartement is uitstekend, 2 badkamers, grote kamer, groot balkon en uitzicht op het zwembad, echt super!

Eten niet heel uitgebreid, vaak hetzelfde en soms lauw, maar verder prima. 1 restaurant, 1e verdieping en alleen binnen, Je kunt idd reserveren restaurant reserveren,in een ander hotel van dezelfde eigenaar, maar toen wij dat wilden was het vol. Wat wij heel erg misten was een terras waar je ’s avonds gezellig een drankje kunt drinken. Dit kan alleen binnen in de lobby maar altijd erg druk ivm aanwezige congrescentrum in het hotel.

De Hamman reserveren maar was vol. Dinershow reserveren, helaas vol. Zowel hotel als touroperator hostess heeft hier niets over gezegd.

Mogelijkheid tot fitness is er niet, zijn ze mee bezig maar nog een grote zandbak. 1 mei zou de beachbar open gaan maar ook daar waren ze nog mee bezig. Medina en pretpark leuke bijkomstigheid, verder weinig in omgeving te doen

Gereisd met jonge kinderen in april 2018
Public Relations Officer, Online Reputation Management, 12-9-2018

Dear Guest,

Thank you for your review.

We are glad to read that you enjoyed your spacious room as well as the buffet. We apologize for not being able to fulfill you reservation at the hammam as well at the Scheherazade show and we count on your comprehension of being fully booked. We do hope welcoming you again in the future in order to better enjoy these activities. Best regards,

goed hotel

daniel,
15-10-2017

Net gisteren teruggekomen, en we hebben een leuke vakantie gehad.

De mensen daar zijn heel erg blij dat er weer Nederlanders komen en ze doen echt heel erg hun best om het naar je zin te maken.

Het eten was goed te eten, wel was er soms wat al afgekoeld.

De taarten die ze daar als nagerecht hebben zijn echt erg lekker.

De alcoholische drank binnen het all inclusive programma smaakt naar spiritus, maar voor een paar dinar heb je het echte werk.

Het prive strand met perfect zand heeft een strandtentje waar je wat kan eten en drinken.

Gereisd met partner in oktober 2017

Wat een afgang

Familie vd B.
28-7-2015

Bij aankomst was en geen kinderbedje. We hebben om 23.00 uur dik 20 minuten moeten wachten voordat we ons dochtertje op bed konden leggen. Nou ja kan gebeuren dachten we...

Toen we sochtends de boel gingen verkennen vonden we het ruim, schoon en mooi opgezet. Echter toen we gingen eten was die euforie snel verdwenen. Het ontbijt was karig, de lunch resten van het diner de dag ervoor en het diner was of koud, of op of de lokale bevolking die er ook gewoon konden eten kregen voorrang. Tijdens het diner kreet je ineens een bonnetje als zijnde "rekening" en of je die even wilde tekenen met je kamer nummer.... heel vreemd voor een all in concept.

De dag dat we gingen uitchecken vroegen we nog een flesje water voor de reis in de bus voor onze dochter. Kregen we niet, we moesten betalen. Echt absurd.

Wij keren hier in ieder geval nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Heerlijke vakantie en ruime appartementen

Jacqueline van Hoorn
3-7-2015

Wij zijn hier geweest met onze zoon van bijna 3 jaar en hebben een geweldige vakantie gehad. Het personeel is vriendelijk, het eten erg lekker en de kamers zijn zeer ruim. Ook het strand is op loopafstand! Zeker een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Astrid
3-5-2015

de prijs/kwaliteit verhouding is heel goed. We hadden een ruim en schoon 3 kamerappartement bij het zwembad. Het eten was heerlijk, vooral de stoofpotten en Tunesische gerechten. In het voorseizoen was het lekker rustig. Strand dichtbij met bedjes en parasols. Ik zou hier niet in het hoogseizoen naartoe gaan en met kleine kinderen ook geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Residence Diar Lemdina is met geen enkel ander hotel wat wij eerder hebben bezocht te vergelijken. De bijzondere ligging en bouwstijl van het restaurant, het hotel, de appartementen geven je het gevoel dat je op vakantie bent in het decor van een sprookje. Het eten is er meer dan goed, smakelijk en gevarieerd. Omgeving en appartement Schoon! Strand op loopafstand. Personeel klantgericht, vriendelijk en gastvrij.

Opmerking: minder geschikt voor mensen die slecht te been zijn!

Gereisd met partner in september 2014

Ligging/Eten

mevrouw Honings
24-9-2014

Het was niet echt duidelijk dat deze accomodatie zo verspreid was. Ook schijnen ze een probleem te hebben met het eten warm te houden. Het eten was wel heel divers en voor elk wat wils.

Gereisd met partner in september 2014

Voldoende dat zegt alles

Fritsie12345
8-9-2014

Het appartement was erg ruim, maar wij hadden een ommuurde binnenplaats zonder uitzicht. Verder was het eten oke, maar zeker niet meer dan dat. In het appartement was wel een koelkast, maar daar stond niks in, dus voor alles moest je naar de receptie lopen. Zelfs drinkwater.

Al met al was het best te doen voor 1 keer, maar wij gaan er nooit meer terug. Daarvoor zijn wij al in veel betere hotels geweest.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

overdreven hoge scores

man
24-8-2014

Wij zijn in aug.2014 geweest.Zeer ruim opgezet.Goede ligging in centrum,maar ook veel lawaai mede ook door de animinatie.Eten is redelijk.Niet zo kindervriendelijk:geen speeltuin,slechte animinatie,kleine zwembad zonder tuin/gras omheen.Een 6,5 geef ik aan dit hotel ;zeker geen 8.2.Zij geven ook bonnen uit om in een ander 4 en 5 sterren hotel te gaan eten.Idee is leuk maar eten is van kantine kwaliteit!!!Zelfde eten wat je ook krijgt in de buffet van het hotel.gefopt dus!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Diar Lemdina in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Diar Lemdina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.