Hotel Dalia

Hotel Dalia
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dalia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Dalia in het Nederlands

leuk en zuiver hotel

leo
16-10-2010

het eten is goed en leuk hotel mensen zijn vriendelijk

ligging is iets minder ver van alle grote winkels maar voor de rest perfect

eenvoudig hotel

Willemsen
17-5-2010

Schone accemodatie, eten zeer eenvoudig.Met uitzondering van de nachtportier en de chef, vriendelijk prsoneel. Wij waren er in week 17-18. In het dorp is nog niets te doen en in het hotel helemaal niet. Afspraken met betrekking tot een ontbijt vroeger als normaal i.v.m. excursie worden niet nagekomen. Neem reiswekker mee want de portier vergeet je wakker te maken. Tijdens zijn dienst is hij niet te bereiken want hij legt de haak naast de telefoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dalia in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.