Hotel Concorde Marco Polo

Hotel Concorde Marco Polo

20 reacties Hotel Concorde Marco Polo

familiekamer

Connie, 1-12-2014
Hoe ziet de familiekamer eruit? Er staat apart salon in de brochures met ligzetel. Is dit dan afgescheiden of echt aparte kamer met bv. schuifdeur. Ik vind dit ook niet terug op de site van Riu zelf.

Leuke tips?

Niké, 14-7-2014

Wij zijn erg benieuwd of er een disco bij het hotel is. Zo nee, iemand ervaringen met het uitgaansleven in Hammamet? Hoe is de veiligheid wanneer je het resort verlaat en is het mogelijk om buiten de deur te eten?

Verder iemand nog leuke tips voor excursies? Aan welke prijsklasse moet ik denken?

Alvast bedankt. Groetjes!

Dolfijnen

Roos, 27-6-2014
Is het mogelijk om in de omgeving van het hotel met dolfijnen te zwemmen?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Concorde Marco Polo voor je op een rij gezet:

Fitnessruimte

Roos, 27-6-2014
Hoe zit het met de fitnessruimte? Welke apparaten bezit het hotel?
2 reacties

restaurant

stephanie, 18-9-2013
moeten de heren 's avonds een lange broek aanhebben of is een short ook goed om 's avonds in het restaurant te eten?

Water

Renske, 4-9-2013
Kan je het water in het restaurant en in de bar drinken of is het niet veilig? Dankje!

Toegankelijk voor rolstoelgebruikers

Johan Jacobs, 21-7-2013
Wie heeft informatie over de badkamers? Beschikken ze over een afzonderlijke douche of is er enkel een ligbad aanwezig? Uit de foto's heb ik al afgeleid dat er trappen en een trapleuning is in het zwembad.

lange broek

Bauwens Tamara, 30-6-2013

Moeten de mannen een lange broek dragen voor het diner?

Is er een koelkast aanwezig op de kamer?

1 reactie

Ik heb RIU Marco Polo geboekt voor eind Juni/begin Juli samen met mijn moeder.

Ik heb slechts een drietal vragen:

Wat zijn de kosten voor het (openbaar) vervoer ongeveer?

Dus van een taxi, een TukTuk, een stadstreintje, een koets met paarden, een trein!

Is er in het hotel Nederlandse reisleiding aanwezig?

Dit omdat wij voor de eerste keer naar Tunesië gaan en ik het fijn vind om in het

Nederlands te horen en zien wat er allemaal te doen is.

Is er een mogelijkheid om een scooter te huren voor 2 personen zonder dat je daar

een creditcard voor nodig hebt? Ik wil namelijk met mijn moeder een scooter huren

zodat we er zelf ook eens op uit kunnen trekken. Ik ben ervan op de hoogte hoe het

verkeer zich in Tunesië gedraagt. Ik ben in Turkije en Egypte geweest en daar rijden

ze ook als gekken, dus dat ben ik wel gewend en is voor mij geen reden om geen

scooter te huren.

Alvast bedankt