7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Club Zenith Hammamet voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Club Zenith Hammamet in het Nederlands

leuk hotel en zeer vriendelijk personeel

Theo en Ine
20-11-2009

uitstekend strand en hammamet is een mooie badplaats en taxi`s in overvloed

Gereisd Met partner in november 2009

Prima hotel

Helga
5-6-2009

Een relatief rustig gelegen hotel dichtbij het strand. Ligt tussen Hammamet en Nabeul in. Voor ongeveer €2,50 ben je zo met de taxi in Nabeul en Hammamet. De trein die voorbij het hotel rijdt is al een bezichtiging op zich waard! Hotel is prima in orde. Alles is schoon en de schoonmaaksters komen dagelijks langs. Kamers zijn oud maar schoon. Zwembaden zijn erg goed! Er is een erg leuk animatieteam wat overdag maar ook 's avonds met een geweldige show hun gasten prima weet te vermaken. Het eten is ook prima in orde. Behalve het ontbijt is er veel afwisseling in het eten. Het hotel is rolstoelvriendelijk! De excursie met de piratenboot die in het hotel wordt aangeboden is een absolute aanrader!! Het hotel is all inclusive maar wanneer je bij het zwembad iets te drinken besteld bij 1 van de obers die regelmatig langskomen dan moet je dat betalen. Zelf drinken halen is gratis. In het restaurant kun je geen gratis flessen water krijgen. Je betaald daar 1 dinar. In de bar is het wel gratis.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009
2007

Leuk Hotel, oud maar alles is schoon

John
20-8-2007

Leuk Hotel, oud maar alles is schoon. Ligt niet gunstig t.o.v. shops of centrum, echter bus en taxi zijn goedkoop. Strand is erg mooi. Annimatie is leuk (tot 10 jaar). Eten is goed maar erg eentonig.

Gereisd Familie in Mon Aug 20 2007 15:40:04 GMT+0000 (UTC)

Goed net hotel met vriendelijk personeel, goed eten

Hennie Dassen
9-5-2007

Goed net hotel met vriendelijk personeel, goed eten. Kamers zijn simpel maar wel elke dag netjes opgemaakt en onderhouden. Prima animatie en mooie zwembaden. Prive strand +/- 5 minuten lopen met ligbedden en parasols. Centraal gelegen tussen Naboul en Hammameth beide 6 km. Taxi's stoppen voor het hotel en altijd van te voren een vaste prijs afspreken, 4 a 5 dinar ( 2,5 a 3 euro). Nadeel met all in is dat het bier net water is en heb altijd de flesjes genomen en moest deze betalen 2,1 dinar. We hebben dit hotel via Duitsland geboekt (Lastminte. de van Med Hotels) en koste ons maar 340 euro all in p.p. voor 8 dagen. Vliegen vanaf Dusseldorf.

Gereisd Met partner in mei 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Zenith Hammamet in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Zenith Hammamet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.