Hotel Chich Khan

Meer hotelinfo

225 reviews over Hotel Chich Khan

• 8Dunya19-06-2012

Goed personeel

Mooi hotel. We hadden een voordeelkamer geboekt maar omdat het niet zo druk was gaven ze ons meteen al een kamer met groot balkon..en als je goed tussen de andere hotels keek met zeezicht ;) Het babybedje stond netjes klaar. een ruime kamer, ruim balkon en mooi badkamer. In de omgeving was weinig tot niets te doen. Dus lekkere luiere aan het strand, dan zit je hier goed. Maar wil je ook wat zien moet je echt de taxi pakken. Geef NOOIT je bagage aan de chaufeurs die het wel even voor je in de achterbak leggen, mijn camera was halve wege de vakantie zo gejat :( Leuk animatie team die hard werken om jou een goede vakantie te bezorgen...als je fooi geeft, vergeet hun dan ook niet. Het zijn vooral studenten die veel overuren werken maar weinig betaald krijgen :( Ook de schoonmaakster een fooi geven is niet verkeerd, ze kwam elke dag eerst onze kamer schoonmaken en regelmatig lagen er roze blaadjes op het bed. de omgeving was echt heel saai, maar het hotel was top.

• 9REYS J.19-06-2012

Voor de tweede maal en ga zeker nog eens terug.

Voor de tweede maal Chich Khan gedaan. Deze maal van 02 tot 12 juni 2012. Net zoals vorig jaar werden we er met de glimlach onthaald. Het personeel werkt zich met die glimlach te pletter om je te bedienen. Ook zonder fooi wordt je niet vergeten. Bediening aan het zwembad van 09.00 hr tot minstens 17.00 hr. Constante bediening tijdens de avondanimatie. Het eten dat er aangeboden wordt is van goede kwaliteit. Iets meer variatie zou misschien wel mogen. De kamers zijn er proper en de bedden hebben prima matrassen. De ligging kan eigenlijk niet beter. Ver weg van het rumoer en toch overal dichtbij. Op 200m van de boulevard en een kleine kilometer van de Medina. Kortom, onze afspraak voor volgend jaar is reeds gemaakt.

• 0Samantha13-06-2012

Aangenaam verblijf!

Over het hotel absoluut geen klagen, vriendelijk personeel, proper hotel, lekker eten. De receptiemedewerkers konden wel iets beter georganiseerd en geïnformeerd worden vind ik. Zwembad was heerlijk, goede bediening. Ook animatieteam stelde we op prijs! Het restaurant was in orde, meer variatie had wel gemogen. Spijtig dat er geen kluisje op de kamer was (apart bijhuren), ook voor de handdoeken moesten we waarborg betalen, maar dit was gewoon waardeloos omdat de handdoeken gewoon versleten waren. Maar over het algemeen zeer leuk en aangenaam verblijf gehad!

Met vrienden

• 8ann12-06-2012

zeer uitgebreid eten

zeer goed hotel 4 sterren waardig de buffetten zeer warm en lekker eten mooie reine kamers vlotte bediening in het restaurant ook voor de drank aan de bars geen wachtrijen en het personeel stond ook ni te bedelen voor drinkgeld af en toe een dinar is wel op zijn plaats buiten een straat verwijderd van het strand maar is maar 5 minuten stappen met nog een strand bar er bovenop leuke winkels en met de taxi ben je zo weg voor weinig geld naar het haventje voor 3 dinar dat is 1,5 euro spotgoedkoop voor mij met mijn zoontje van 10 jaar was dit hotel echt goed ben al 6 x in tunesie geweest en heb al in mindergoede hotels verbleven ga nu terug naar hamamet in juli en ben wel benieuwd laat zeker volgende keer iets weten over vincci nozha beatch

• 8Serafini Iris11-06-2012

Echt tevreden !!

Alles was goed ! Het personeel is vriendelijk, het hotel is heel proper overal, het eten was heel lekker en vers... Het enige nadeel is dat het is beetje te ver van het strand.

• 6Patrick09-06-2012

Kan veel beter

Als het eten nu ook slecht had moeten zijn was het inpakken en weg wezen het is een verouderd hotel dringend renoveren,tussen 17 u en 19 u geen water op kamer 1423,airco werkt ook niet ,badkamer is gewoon een ramp,als je de problemen gaat uitleggen geven ze er een draai aan ,het personeel is zeer vriendelijk ,( zeker als ze fooi krijgen),we gaan ook niet alles afkeuren het eten was wel zeer lekker, dat maakte het nog goed .

• 5Jacobs JM07-05-2012

Nooit meer

Hotel Chich Khan is zeker zijn 4 sterren niet waardig. Strand: vuil, vol met algen zand lag vol met paarden of kamelenuitwerpselen. Kamer 1364: oude mobilair, stop van wasbak en bad kapot (werd niet hersteld). Bad is oud en grijs geworden door de kalk. S'morgens geen of bijna geen warm water. Verlichting aan de muur aan het bed is stuk ter hoogte lamp, en werd niet op degelijke wijze hersteld. Muren uit karton. Toilet: de WC plank van slechte kwaliteit en te klein. Personeel: opdiening alles behalve vlug,zowel in het restaurant evenals in de bar. Je doet beter aan zelfbediening. Als je geen drinkgeld geeft, sta je nog te wachten. In het week-end wordt het hotel overspoeld met Tunesiërs en wordt het restaurant leeggeplunderd. Het terras van restaurant is gesloten bij goed weer. Verplicht binnen te eten. Is zijn vier sterren niet waardig.Keuken: groenten slecht gewassen, ongedierte op de sla, kakkerlakken op de toonbank.

• 0patricia17-04-2012

Een erg leuk hotel wat erg mooi ligt!

Wij twijfelden over dit hotel na toch wel negatieve reacties gelezen te hebben. Maar toch zijn we gegaan en ik kan je vertellen wij vinden de negatieve reacties veelal niet terecht. Het hotel ligt juist erg mooi, niet ver van winkels, strand etc. In de buurt is van alles te vinden. De kamers zijn ruim , wij hadden geen balkon maar daarentegen een grote kamer waar 4 bedden in stonden. Het eten was de eerste dagen redelijk maar daarna gewoon zeer goed te noemen, zeer gevarieerd en lekker. Het mexicaanse restaurant waar je 1 keer kan gaan eten was erg goed, het is een vast menu maar erg goed. Een fooi kan helpen, maar dat is vaak in dit soort landen zo. Het animatie team is ons iets te aanwezig dat is wel jammer.

• 0Cara13-04-2012

Heerlijke vakantie dankzij heerlijk hotel

Net terug van 8 daagse reis. Weer is in april wisselend, vaak fris windje maar bij het zwembad weinig last van. Heerlijk zwembad, leuk voor kinderen. Erg goed en leuk animatieteam met afwisselend avondprogramma. Iedereen is goed gehumeurd. Onze dochter (4 jaar) vond de kinderdisco geweldig en was apetrots op een miniclub diploma dat na de kinderdisco werd uitgereikt. Eten is redelijk tot goed. Vlees niet altijd gaar en (overigens heerlijke) pancakes niet lang genoeg gebakken. Comfortabele kamer. Hele hotel ademt prettige sfeer uit. Balkon besteld maar kregen dat niet... Na melding mochten we kiezen: kamer met terras (klinkers, ligt niet lekker) of kamer met mooi ruim balkon. Moest wel een bedje bijgeplaatst, maar de kamer is ruim genoeg. Als je een fooitje geeft wordt je beter bediend. Waarderen fooi (heb anders meegemaakt). Mbt afdingen: betaal wat je er zelf voor over hebt (al is het vast teveel..). Beetje aanpassing aan de cultuur en je hebt een topvakantie!

• 4bertje195815-11-2011

Niet voor herhaling vatbaar

Tijdens onze periode waren bijna alle bars gesloten. Eten : er stond elke dag hetzelfde, niet veel variate en van goedkope produkten. BV wortelen rode kool bloemkool venkel. Stoofvlees kip en vis. Dit elke dag opnieuw. Poetsen kamer liet te wensen over. We hadden mieren op de badkamer. De eerste week was onze kamer om 4 uur nog niet gepoetst. Hotel geeft een vrij onderkomen indruk. Ramen zijn vuil schilderwerk brokkeld af. Avond annimatie die bestaat uit 3 maal per week bingo en 2 maal lotery. Het personeel is er heel vriendelijk al wordt er verschil gemaakt qua fooi.

12 tips over Hotel Chich Khan

• Cara, 13-04-2012

Kamelentochtje aangeboden in hotel is leuk voor kids! Ook een bezoekje aan Yasmin (moderne Medina) en het piratenschip in de Marina.

• Valerie, 23-07-2013

Zorg dat je Visa of MasterCard hebt. Heb je dat niet, neem dan voldoende cash geld mee. Je kan NERGENS met gewone bankkaart betalen

• Hannelotte, 10-09-2013

Geef niet elk voor elk mini trucje, soms niet eens benoemenswaardig, een fooi! Je merkt dat de mensen hebberiger en hebberiger worden omdat er een stel is geweest wat met fooi is gaan strooien! Hou het op max een euro, die mensen op straat verdienen zat en hoeven echt niet te leven van de fooi! Mensen in het hotel daarentegen werken zich werkelijk waar helemaal kapot (!!!) en die heb ik heel graag wat extra's gegeven!!!

9 vragen over Hotel Chich Khan

• 1831958, 09-09-2012

sigaretten

Hallo ,mijn zoon gaat morgen naar iberostar chich khan. Weet iemand van jullie wat de sigaretten daar kosten en waar hij ze het beste kan kopen.bv marlborro light of palmall.Alvast bedankt.

Mark Laros, 12-10-2012

De sigaretten zijn overal wel te koop. Alleen opletten dat je ze in een winkel koopt en niet op straat! Die zijn niet te roken. (in de haven en op strand lopen ze veel) Wij hebben ze in een fixed price zaakje gekocht en 40dinar (20euro) voor een slof betaald. Prijzen zijn niet overal het zelfde.

• Thomas, 22-08-2012

regen in september

Hallo,weet er iemand of er veel regen is in de maand september en of het koel is in de avond?wij gaan van 12tot22september naar chich khan.En valt er buiten het hotel iets te doen? mvg

thomas, 10-09-2012

Dag Hans bedankt voor je reactie,dat treintje stopt dat aan het hotel?Of hoe gaat dit?groeten

THOMAS, 22-08-2012

De Medina is dit ver van het hotel?

Ellen Donners, 22-08-2012

Volgens mij weinig regen. Buiten het hotel kun je naar de nieuwe Medina, veel leuke winkeltjes en pret/water parken. Daarnaast kun je gezellig langs de boulevard en de haven lopen. Uitgaan vrij weinig.

Hans, 04-09-2012

Hoi Thomas, september is een hele goede maand om naar Chich Khan te gaan. Weinig regen, maar 'savonds koelt het wel af. Wij komen hier al voor de tiende keer, wat dus genoeg zegt. Wat echt een must is, is de twee daagse saharatocht. Je ziet dan heel veel van Tunesie. Echt super. Taxi kost bijna niks, maar het is ook leuk om met het treintje of openbare bus naar de stad Hammamet te gaan. Zeker de moeite waard is ook de warenmarkt in Hammamet. Fijne vakantie en doe Denise, hostess Neckermann, de groeten van Hans en Hennie.

• Myrthe, 27-06-2012

Geld wisselen / pinnen

Hallo! Is er een mogelijkheid om in het hotel te pinnen? En kunnen ze in het hotel euro's omwisselen? Groetjes!

Hans, 28-06-2012

Je kunt niet in het hotel pinnen. Er zijn wel banken enz. in de buurt. Euro's kun je gewoon in het hotel omwisselen. De koers is overal gelijk. Tip: Als je op het vliegveld door de douane komt, is rechts een wisselkantoor. Wissel hier bv. 50 euro en vraag er dab losse dinars bij, altijd makkelijk. Fijne vakantie

chris, 01-07-2012

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats