Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag34°21°

208 reviews over Hotel Chich Khan in het Nederlands

Verschrikkelijk!

Anoniem
17-9-2012

Ik ben samen met mijn moeder gegaan, zij kan maar 1x per jaar op vakantie en we hadden ons hier erg op verheugd. Wij werken er heel het jaar hard voor, maar wat viel dat tegen. Er waren stellen bij die na 3 dagen al naar huis wilde en tickets probeerden te regelen, anderen werden verhuisd naar een ander hotel ivm onderstaande klachten. Het eten was koud en als je geluk had lauwwarm, de gekookte eieren ’s-morgens waren zo groen als gras, de gebakken eieren waren niet beter, deze waren rauw waardoor de slijm op je bord liep, de wandcontactdozen lagen uit de muren, schimmel ivmlekkages, apparaat waar zgn ‘verse’ jus d’orange in zou moeten zitten zat schimmel op, apparaat waar ze wafels maakte is nooit schoongemaakt, douchekop kapot waardoor het water alle kanten uitstroomde behalve naar beneden, het uitzicht vanaf ons balkon was om te huilen..enz Ons werd verteld dat het onderhoud idd te lijden heeft gehad ivm recessie, waar wij natuulijk geen boodschap aan hebben. Conclusie: NOOIT MEER

Gereisd Met vrienden in september 2012

Geweldig

Manda
4-9-2012

Schoon , goede ligging dicht bij de medina , plnautomaat en op loopafstand van het strand. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en zorgt er voor dat jou verblijf er zeer aangenaam is en je er thuis voelt en kunt genieten.

Heerlijke plek!

Ellen Donners
22-8-2012

Goed, centraal gelegen hotel, dicht bij de gezellige haven en de nieuwe Medina om te winkelen. Let wel goed op want iedereen wil je graag in zijn winkel hebben en zeker 75% afdingen tot de prijs die je echt wilt betalen! Personeel in het hotel is vriendelijk en behulpzaam, we kregen zelfs midden in het hoogseizoen na vragen een kamer met balkon (waar we niet voor geboekt hadden), Eten is genoeg keuze en warm, er is elke avond voor ieder wat wils en een uitgebreide saladebar. Bij het ontbijt heb ik alleen spek gemist. De animatie is overduidelijk aanwezig maar erg gezellig, als je niet mee wilt doen laten ze je ook met rust. Er is een discotheek in het hotel maar deze stelt niet veel voor. Uitgaan in de buurt is ook minimaal. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en van onze buren hebben we totaal geen last gehad. Volop ligbedjes aan het zwembad, de matrasjes worden zelfs naar je toe gebracht. Er is ook tegen betaling een handdoekservice. Kortom, wij gaan terug!

Gereisd Met partner in juli 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Chich Khan voor je op een rij gezet:

Prachtig hotel en geweldige bediening

Patrick
15-8-2012

Chich Khan is een bijzonder mooi hotel met hele vriendelijke, hardwerkende mensen. Fooi doet wonderen en zij verdienen het ook. Het eten is redelijk gevarieerd en vooral de lokale schotels zijn meer dan de moeite waard. Wij hebben voornamelijk gebruik gemaakt van het zwembad en nauwelijks van het strand. Cocktails zijn heerlijk. Wel vreemd dat er weinig Nederlanders waren voor zo'n goed hotel. De meesten waren Britten. De sfeer was gemoedelijk. Twee minpunten: de massageman en de tripjesverkoper in het hotel zijn te opdringerig. Gewoon tripjes bij de touroperator geboekt; veilig en vertrouwd. Tweede minpunt: te weinig ligbedjes bij het zwembad. Je moest er heel vroeg bij zijn. Jammer. Om 6:30u werden de eersten al bezet gehouden. Toch is Chich Khan een absolute aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

geweldige vakantie

Koch
7-8-2012

Ook is was wat sceptisch naar het lezen van de beoordelingen, maar het was echt een top vakantie. De ligging van het hotel is in een woord geweldig, genoeg mogelijkheden om even wat te gaan doen of te wandelen. Wat ik wel een belangrijke tip vind is dat je beter naar de winkeltjes met een vaste prijs kan gaan, het is daar echt niet duur en je kan op je gemak lekker winkelen zonder lastig teworden gevallen door het opdringerige personeel. Het personeel was ook erg vriendelijk, een fooi helpt wel maar was niet echt een must om goed en vriendelijk behandeld te worden. Eten was ook ok, er was altijd wel wat bij wat je lust. Kamers waren ruim en schoon. Kindervriendelijkheid leek mij ook wel top, maar aangezien wij met een wat groter kind waren hebben wij daar niet echt ervaring mee. Animatieteam was echt in een woord geweldig, ze wisten er altijd wel weer een leuke en gezellige sfeer te creeren, zelfs tijdens de ramada.

Prima Iberostar hotel

Fam van Dinther
26-7-2012

11 dagen verwend in dit prima hotel met erg goede service. Eten was echt boven verwachting als ik sommige beoordelingen zag. Alles voldoende en zeker genoeg variatie. Tussen de middag keuze tussen eten bij het zwembad of in het restaurant, allebei lekker. Enige minpuntje was de kwaliteit van de geserveerde cola's aan het zwembad, lauw en zonder prik, niet te drinken. Als je vraagt om goede cola aan de bar hebben ze dat wel. Even een fooitje en een knipoog doet idd wonderen daar. Animatieteam zeer goed en de shows leuk op de opgedrongen polonaises, loterijen en bingo's met flutprijzen na. Geen kluis op de kamer wel bij de receptie, minpuntje. Verder alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie. Het personeel verdiend echt een dikke pluim, net dat beetje extra wat nodig is voor een onbezorgde vakantie!

super prijs/kwaliteitsverhouding

Armand De Doncker
21-7-2012

We hebben een super vakantie gehad in dit hotel. Alles zat mee zelfs het weer.

Algemene waardering: het hotel biedt een zeer goed animatieprogramma, het was proper en steeds alles inorde als er een probleem was. Bv lek in kamer door airco binnen enkele uren was het opgelost. Top service

Ligging: veel mogelijkheden om 's avonds buiten te genieten.

Service: zeer vriendelijk personeel ( mits een kleine fooi word je op handen gedragen)

Eten: het eten is lekker en verwesterd. Er is ook voldoende variaties als je 2 weken zou verblijven.

Kamers: wij hadden een splinternieuwe kamer. Onze kamer was volledig inorde en in marmer betegeld. De oudere kamers zijn ook zeker en vast niet slecht.

Kindvriendelijkheid: met z'n personeel en animatieploeg kan dit niet anders.

Prijs/Kwaliteitsverhouding: TOP!!!!!!!

Algemeen: een super vakantie gehad in Hotel Chich Khan

Een topper in prijs/kwaliteitsverhouding

Familie De Doncker
19-7-2012

We hebben een super vakantie gehad in dit hotel. Alles zat mee zelfs het weer.

Ligging: veel mogelijkheden om 's avonds buiten te genieten.

Kindvriendelijkheid: met z'n personeel en animatieploeg kan dit niet anders.

Prijs/Kwaliteitsverhouding: TOP!!!!!!!

Algemeen: een super vakantie gehad in Hotel Chich Khan

Goed hotel

Helma
17-7-2012

Prima hotel, schone kamers, goed eten. Je bent in een ander land, dus veel rijst, couscous, kip en vis. Je mag ook in de andere Iberostar hotels a la carte eten ( wel reserveren bij de ober) Dit is een aanrader. Gezellige beachclub aan het strand. Vriendelijk personeel dat hard werkt. Toen wij er waren, waren er veel Engelsen, Russen en Fransen.We hadden een lastminute geboekt met voordeelkamer zonder balkon. Bij aankomst kregen we echter een kamer met groot terras.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel met zeer goede animatie

Vantomme
10-7-2012

Het is een relatief mooi hotel. Ruime familiekamer met heel ruim terras (optie). De animatie was 10/10. Zeer vriendelijke animatoren. Het eten viel mee maar een buffet dat weet je, is veel hetzelfde. Het strand is 5 min te voet, niet zo ver. De kamers waren elke dag heel netjes schoongemaakt. Geen last gehad van muggen wel veel mieren gezien. Ze spreken daar vooral Frans.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chich Khan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chich Khan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.