Hotel Chich Khan

Meer hotelinfo

225 reviews over Hotel Chich Khan

• 8Robrecht17-07-2013

Heel goed mits...

1) Het eten is lekker, voldoende mogelijkheden en variatie. 2) Kamers zijn heel net, goed schoongemaakt, goede airco. Kortom alles wat je nodig hebt. 3) Zwembad is matig onderhouden, hier en daar eens een groen plekje, maar eigenlijk het spreken niet waard. Wat wel jammer is: op onze eerste dag stonden we 's morgens om 6u met zo'n 150 personen aan het zwembad om een plaats te hebben. Er zijn gewoon plaatsen te weinig. Ik heb enkele keren tot 6u45 staan wachten tot de redder er was om toestemming te geven een zetel en matras te nemen. Maar wanneer je er om zes uur staat heb je zeker plaats. 4) Goede variatie qua animatie (zowel overdag als 's avonds). 5) Er is een 'kleine' ruimte om buiten te eten ('s morgens in de schaduw), dit is een pluspunt want dit niet de gewoonte is in Tunesië. 6) Er is voldoende mogelijkheid en keuze om 's avonds iets te drinken, al is de grootste bar voornamelijk binnen, buiten is er wat te weinig plaats. 7) Kortom goed hotel maar je moet je wekker zetten...

Met vrienden

• 8Bart04-07-2013

Hier komen we zeker weer een keer

Een erg mooi hotel in een erg leuke / toeristische badplaats. De kamers zijn prima. De airco gaat pas aan in Juni. Het eten en drinken is er erg goed met veel keus. Het specialiteiten restaurant is een aanbeveling. (lekker even weg uit de hektiek bij het buffet) Hotel met voornamelijk Engelse gasten. Mooi zwembad maar redelijk fris. (niet verwarmd) Erg leuke vakantie met onze 7 maanden oude dochter. Prijs kwaliteit is super.

Met jonge kinderen

• 7raam08-11-2012

Mooi hotel alleen erg gehorog

Mooi hotel in de wijk hammamet Yasmine goed eten, vriendelijk personeel en winkels op loop afstand.Alleen jammer dat de kamers zo gehorig zijn na een verblijf van 8 dagen weten we nog steeds niet waar het piepende geluid vandaan kwam het leek of er de hele nacht iemand een piepende deur open deed. de animatie doet zijn best alleen voor nuchtere hollanders een beetje overdreven, maar de engelsen houden daarvan.We hadden een kamer met balkon alleen het uitzicht is niet echt mooi je kijkt op een koepel van de keuken.Maar aangezien je weinig op je kamer verblijft hadden wij daar geen probleem mee.Er is wifi in de lobby en dat is gratis dus ook een voordeel.Het eten is perfect met iedere dag een ruime keuze en zeer gevarieerdEr waren niet veel nederlanders in dit hotel , misschien ligt dit aan de periode dat wij er waren.De kamers worden iedere dag gedaan en als je een fooi achter laat maken de schoonmakers een waar kunstwerk van je bed en badkamer met mooie bloemen.

• 10Mark Laros12-10-2012

Super!!

Wij hebben pas 11 dagen verbleven in Hotel Chich Khan. Het was super leuk. Zeker voor herhaling vatbaar. Kamermeisjes deden regelmatig mooie "Kunstwerken" van de handdoeken maken. Eten is goed en gevarieerd. Genoeg ligbedjes aan het zwembad, en de badmeester hield wel in de gaten of de bedjes bezet werden gehouden. Hij was niet moeilijk, zocht je een bedje en er was niks, pakte die gewoon een "bezet" gehouden bedje voor je. Het entertainment is ook erg leuk! Wat maken die lui lange dagen! Om het je naar de zin te maken. Service was top! De directeur kwam regelmatig persoonlijk aan je vragen of alles naar wens was.

• 8Wim en Lia11-10-2012

Voor herhaling vatbaar

Geweldige vakantie gehad. Goed hotel en zulke vriendelijke mensen! Gaan nog een x terug!

• 9Paul en Yvonne09-10-2012

We gaan er zeker nog een keer naar toe.......

Kamers: Bij aankomst ( 11.00 uur 's avonds) bleek dat we geen kamer met balkon hadden. De volgende dag om 10.00 uur mochten we kiezen uit diverse soorten kamers en hebben we er een grote met balkon uitgekozen. Perfect opgelost. Zeer tevreden over schoonmaak en inrichting

Eten: Enige variatie zou mogen worden aangebracht. Wel werden de bakken regelmatig bijgevuld en was de temperatuur van het eten goed.

Ligging / strand: We hadden bewust gekozen voor een hotel, niet direct aan het strand. De loopafstand was heel goed te doen. Kwaliteit stoelen was aan de mindere kant. Het strand kon beter worden schoongehouden. Katten werden door andere toeristen aangetrokken door het geven van eten.

Service: Gewoonweg GOED !!!!!

• 3A&S30-09-2012

Slecht!!!

Op basis van beoordelingen en verhalen van Zoover dit hotel geboekt. Na de vakantie is dit onze ervaring:

Positieve punten: - De kamermeisjes doen hun best om de kamer netjes en schoon te houden. Zeker met een beetje fooi wordt er iets mooi van de kamer gemaakt. - Het personeel van het hotel is voldoende en werkt hard. - Animatie team is 6 dagen in de week van 's ochtends tot 's avonds druk bezig met verschillende activiteiten.

Negatieve punten: - kamers verouderd en harde bedden - eten in restaurants is eentonig en lauw tot koud - etenslucht in restaurant - veel vliegen bij het zwembad en in restaurant - veel katten bij het zwembad en in restaurant zonder dat iemand er iets aan deed - ligbedjes worden 's ochtends (heel) vroeg al gereserveerd ondanks dat dit niet zou mogen volgens de hotel informatie. Het kwam voor dat meerdere bedden de hele dag gereserveerd waren zonder dat er gebruik van werd gemaakt zonder dat personeel hier iets aan deed.

Voor ons nooit meer!

• 8boboke27-09-2012

mooie reis

zeker om eens de zon op te zoeken in de winter goede prijs kwaliteit

• 3M&M23-09-2012

Nooit meer

Door de mooie foto's verleid en goede recencies hier op zoover, hadden wij ons verheugd op een mooie luxe vakantie in Chich Khan. Wat een tegenvaller. Na 3 dagen wilden wij dus naar huis!!!! Een douche met afwisselend ijskoud of gloeiend heet water, doucheslang te vies om aan te raken, toilet die na 6-7x spoelen de boodschap wegwerkt. Het eten niet gaar, koud, of geen smaak. Een bakplaat die nog nooit schoongemaakt is, schooiende (wilde) katten in de eetzaal. Ik kan zo nog wel even doorgaan. Dit alles zou het gevolg zijn van bezuinigingen en economische gronden, maar daar is bij het boeken van de reis niet over gesproken. Kortom, helaas zijn wij niet enthousiast thuisgekomen. Wij kunnen dus niemand adviseren hier naar toe te gaan. Meerdere bezoekers die we ter plaatse hebben gesproken delen onze mening. Zoals mijn voorgangster al zegt: NOOIT MEER !!!!

• 1irma van der heide23-09-2012

Nooit meer!

Dit is een superslecht hotel...eten was lauw, alles vies tot de kleding van het personeel toe.Bij aankomst gelijk aanegeven dat we geboekt hadden voor een strand en geen afvalplaats waar oude kapotte bedjes stonden.Geen kamer met balkon, ondanks wel betaald.Geen AI op strand.De apparatuur waarmee crepes gebakken werden, was ronduit schandalig vies.Kok kreeg het ondanks hulp van 2 anderen niet voor elkaar een normale pannekoek te bakken. Wat waren we blij dat we na 9 lange dagen naar hotel Averrous mochten...nu konden we toch nog genieten.Compliment voor de meewerking van de touroeprator. Deze herkende de genoemde problemen gelukkig...Er waren veel klachten in dit hotel.

12 tips over Hotel Chich Khan

• Cara, 13-04-2012

Kamelentochtje aangeboden in hotel is leuk voor kids! Ook een bezoekje aan Yasmin (moderne Medina) en het piratenschip in de Marina.

• Valerie, 23-07-2013

Zorg dat je Visa of MasterCard hebt. Heb je dat niet, neem dan voldoende cash geld mee. Je kan NERGENS met gewone bankkaart betalen

• Hannelotte, 10-09-2013

Geef niet elk voor elk mini trucje, soms niet eens benoemenswaardig, een fooi! Je merkt dat de mensen hebberiger en hebberiger worden omdat er een stel is geweest wat met fooi is gaan strooien! Hou het op max een euro, die mensen op straat verdienen zat en hoeven echt niet te leven van de fooi! Mensen in het hotel daarentegen werken zich werkelijk waar helemaal kapot (!!!) en die heb ik heel graag wat extra's gegeven!!!

9 vragen over Hotel Chich Khan

• 1831958, 09-09-2012

sigaretten

Hallo ,mijn zoon gaat morgen naar iberostar chich khan. Weet iemand van jullie wat de sigaretten daar kosten en waar hij ze het beste kan kopen.bv marlborro light of palmall.Alvast bedankt.

Mark Laros, 12-10-2012

De sigaretten zijn overal wel te koop. Alleen opletten dat je ze in een winkel koopt en niet op straat! Die zijn niet te roken. (in de haven en op strand lopen ze veel) Wij hebben ze in een fixed price zaakje gekocht en 40dinar (20euro) voor een slof betaald. Prijzen zijn niet overal het zelfde.

• Thomas, 22-08-2012

regen in september

Hallo,weet er iemand of er veel regen is in de maand september en of het koel is in de avond?wij gaan van 12tot22september naar chich khan.En valt er buiten het hotel iets te doen? mvg

thomas, 10-09-2012

Dag Hans bedankt voor je reactie,dat treintje stopt dat aan het hotel?Of hoe gaat dit?groeten

THOMAS, 22-08-2012

De Medina is dit ver van het hotel?

Ellen Donners, 22-08-2012

Volgens mij weinig regen. Buiten het hotel kun je naar de nieuwe Medina, veel leuke winkeltjes en pret/water parken. Daarnaast kun je gezellig langs de boulevard en de haven lopen. Uitgaan vrij weinig.

Hans, 04-09-2012

Hoi Thomas, september is een hele goede maand om naar Chich Khan te gaan. Weinig regen, maar 'savonds koelt het wel af. Wij komen hier al voor de tiende keer, wat dus genoeg zegt. Wat echt een must is, is de twee daagse saharatocht. Je ziet dan heel veel van Tunesie. Echt super. Taxi kost bijna niks, maar het is ook leuk om met het treintje of openbare bus naar de stad Hammamet te gaan. Zeker de moeite waard is ook de warenmarkt in Hammamet. Fijne vakantie en doe Denise, hostess Neckermann, de groeten van Hans en Hennie.

• Myrthe, 27-06-2012

Geld wisselen / pinnen

Hallo! Is er een mogelijkheid om in het hotel te pinnen? En kunnen ze in het hotel euro's omwisselen? Groetjes!

Hans, 28-06-2012

Je kunt niet in het hotel pinnen. Er zijn wel banken enz. in de buurt. Euro's kun je gewoon in het hotel omwisselen. De koers is overal gelijk. Tip: Als je op het vliegveld door de douane komt, is rechts een wisselkantoor. Wissel hier bv. 50 euro en vraag er dab losse dinars bij, altijd makkelijk. Fijne vakantie

chris, 01-07-2012

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats