Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag31°18°

2008

Fantastisch hotel

Vos Heidi
5-9-2008

Ik ben met mijn zus 10 dagen in dit hotel geweest. Het was fantastisch. Kamers: Waren zeer ruim, proper,airconditioning,... Al het nodige was aanwezig. Niks negatiefs op aan te merken.
Personeel: Zeer vriendelijk. Ze stonden altijd klaar. Echt heel tof. Vooral het animatieteam was kei goed. Ze zorgden ervoor dat er de hele dag toffe dingen te beleven waren in het hotel. Zwembad: We zijn nooit vroeger moeten opstaan om een ligzetel te hebben. Er was altijd wel ergens plaats. Natuurlijk zijn de plaatsen vlak naast het zwembad eerst bezet maar er waren altijd nog voldoende ligzetels over. Eten: Zeer uitgebreid buffet. Heel gevarieerd en lekker. Er is ook de mogelijkheid om in de themarestaurants van de 3 andere Iberostar hotels van Hammamet Yasmine te gaan eten (all inculsive). Heel tof initiatief! Ik vind dit hotel een echter aanrader!!

Gereisd Anders in september 2008

we waren in dit hotel van 5/01/08 en hadden reuze geluk de

Emmy
2-2-2008

we waren in dit hotel van 5/01/08 en hadden reuze geluk met het weer.Hotel proper maar de kamer kunnen een vernieuwing gebruiken. Voor een Iberostar was het maar minnetjes. Eten was wel goed,zelfs in de kalmste periode van het jaar. Personeel en animatie was ook voortreffelijk

Gereisd Anders in februari 2008
2007

Ik ben hier met me vriendin en 4 vrienden geweest in de ik

Marcel Nelen
18-9-2007

Ik ben hier met me vriendin en 4 vrienden geweest in de eerste week van september. Minpunt vond ik de bereikbaarheid van de kamers en de gangen waar je moest lopen om naar je kamer te gaan. Pluspunt is het fantastische zwembad en de variatie aan spellen die het gezellige animatie-team organiseert. Ik raad ook aan om savonds te shows te bekijken die het animatie-team in elkaar zet, erg leuk en gezellige sfeer.

Gereisd Anders in september 2007

Wij zijn net terug

apha
19-6-2007

Wij zijn net terug.Het was een erg gezellige boel in het hotel.Ik heb nog nooit zo'n gemotiveerd,vriendelijk personeel mee gemaakt.Van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat, ze doen alles voor het jou naar de zin te maken.SUPER KINDVRIENDELIJK personeel!!Kamers zijn lekker groot,aparte wc!! ruime badkamer(niet al te veel water druk..) Overal in het complex is het schoon!! Strand 2 min. lopen.Strandbar is nu wel open.Het enigste wat welicht vervangen zou kunnen worden zijn de ligbedjes.Ze zijn niet allemaal meer in goede staat,maar het personeel(ook op het strand)zoekt voor je mee naar een goed bedje!Samengevat Een heerlijk hotel!!

Gereisd Anders in juni 2007

Diverse keren in Tunesie geweest, maar dit was één van de

Hennie en Hans
30-5-2007

Diverse keren in Tunesie geweest, maar dit was één van de betere hotels.Goede variatie wat betreft eten en bediening is super,zowel in de eetzaal,kamermeisjes als barpersoneel.Klein nadeel,ligt helaas niet aan strand(plm 500 meter lopen)en de binnengangen naar de kamers zijn verouderd.Maar dit weegt niet af tegen de vele voordelen die dit hotel heeft.Wij komen hier dan ook zeker terug.

Gereisd Anders in Wed May 30 2007 14:18:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Na de grote 8-daagse Tunesierondreis onze vakantie met 1

Fam. Huiberts
28-5-2007

Na de grote 8-daagse Tunesierondreis onze vakantie met 1 week verlengd in Hotel Iberostar Chich Khan (van 19 mei t/m 26 mei 2007).Uitstekend hotel. Zeer(niet gemaakt of overdreven)vriendelijk personeel.Prima verzorging. Het eten was prima,voor elk wat wils en genoeg variatie. Wie hierover iets heeft te klagen is,zoals men in de volksmond ook wel zegt, thuis niets gewend. Ruime, propere,kamer(dagelijkse schoonmaak).Rustige en ontspannen sfeer.Service ook ok.We hadden een probleempje met de douchekraan.Even gemeld en binnen een kwartier was het probleem opgelost. Ruime wandelboulevard (ca. 1,5 km)langs het strand.Toch 1 klein min- puntje:toiletten bij het prive-strand waren nog niet echt klaar voor ge- bruik;de strandbar was nog niet open (men was nog aan het schilderen) en er waren geen matrasjes voor op de ligbedden.Wat ons betreft is Hotel Chich Khan beslist een aanrader.

Gereisd Anders in Mon May 28 2007 15:37:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

12-19/05/2007 Zwembad niet te groot en niet te voor je de

Eline en Davy
26-5-2007

12-19/05/2007 Zwembad niet te groot en niet te klein,vraag voor je ligbed een ligkussen aan de zwembadman!Restaurant binnen is heel goed, rokers en niet-rokers apart,mogelijk om buiten te zitten.Drinken wordt aan tafel opgediend.De kamer zou iets ruimer mogen maar ze zijn verzorgd,propere badkamer,apart toilet,TV met BVN-post.Voor strand:Hotel uit,naar rechts,eerste links,na 200m strand,als je dan nog even naar rechts gaat zie je bord Chich Khan staan voor privé-strand. Daar zijn ze momenteel nieuwe toiletten aan het plaatsen.Ze zijn ook een pier aan het aanleggen iets verder om het vuil dat in de zomer aanspoelt te beperken.Om naar Hammamet te gaan kan je toeristentreintje nemen als je geen haast hebt en het kost je 5TND voor het ticket(H/T)Indien je sneller wil,kan je taxi nemen.Niet meer dan 8TND betalen!

Gereisd Anders in mei 2007

Wij zijn gisteren teruggekomen en hebben het erg goed naar

Edith
23-5-2007

Wij zijn gisteren teruggekomen en hebben het erg goed naar onze zin gehad. Het is een mooi en goed verzorg hotel. Het personeel is zeer vriendelijk. Ook het eten was prima, voor ieder wat wils, dus genoeg variatie. Ik snap niet dat mensen daar over kunnen klagen. Het animatieteam doet wel zijn best maar de avondanimatie is vaak hetzelfde. Voor de kinderen is Manou een leuke meid. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Anders in Wed May 23 2007 11:49:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

18 mei 2007 wij zijn net 1 week terug we hebben het gehad,

petra feijer
18-5-2007

18 mei 2007 wij zijn net 1 week terug we hebben het geweldig gehad, prachtig hotel, leuke omgeving, het eten was zeer goed en de drankjes ook. elke dag was er wel wat te doen en het was pas voorseizoen. echt een aanrader tunesie is top en zeker op deze locatie.

Gereisd Anders in Fri May 18 2007 18:40:56 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig hotel, het ziet er leuk uit

Suzanne
21-4-2007

Gezellig hotel, het ziet er leuk uit. Het buffet geef ik een voldoende. Helaas erg eentonig en het vlees van matige kwaliteit. Het is een oud hotel, o.a. veel gebreken. Hygiene is prima. Het hotel ligt aan een drukkere weg. Personeel is erg vriendelijk. Prima hotel als niet veel wil uitgeven.

Gereisd Anders in Sat Apr 21 2007 15:36:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chich Khan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chich Khan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.