Hotel Chich Khan

Meer hotelinfo

225 reviews over Hotel Chich Khan

• 5Jose05-09-2015

onbetrouwbaar met afspraken

14 dagen in duigen gevallen doordat ik geen gehandicaptenkamer had gekregen zoals beloofd. Waterafvoer in de douche ( eerste kamer) was kapot..hierdoor gevallen...er was ook geen balkon zoals beloofd. Vervolgens een kamer gekregen met ligbad waar ik moeilijk in en uit kon en ook nog heel moeilijk op de derde verdieping..Dagelijks hulp moeten vragen aan mijn vriendin om in het bad te komen( zeer gênant) Door de val erg geblesseerd, dus geen excursies meer kunnen maken en genieten. Hotel en All tours weigeren iets te doen omdat ik het ter plekke niet schriftelijk heb vastgelegd. De eerste week geen fasciliteiten op strand zoals eten en drinken ... dit was wel beloofd. Verder op de begane grond bij de kamers was een penetrante kattengeur die afschuwelijk was. (zwerfkatten) Na 10 dagen hebben ze de tapijten verwijderd, maar onze tijd was toen ver voorbij.

• 8Magda en Bertrand25-10-2014

Goed en rustig

Hotel Chickkhan in Hammamet is goed,veroudert,maar als je aan het personeel vriendelijk iets vraagt proberen zij in de mate van het mogelijke dit te verwezenlijken.Een kleine fooi doet wonderen. Bediening restaurant was goed,zeer vriendelijk.het grote nadeel is dat je reeds om 06 uur je handdoek moet plaatsen aan het zwembad ,wil je plaats hebben in een ligstoel met kussen,ondanks dat het uitdrukkelijk verboden is volgens hen laten ze het toch toe,dat schaadt aan het naleven van de algemene regels van het hotel.Verder prijs/ kwaliteit zeer goed.Als je niet tevreden bent over de toegewezen kamer,vraag dan vriendelijk een andere kamer en zij proberen aan je wens te voldoen.Kamers worden dagelijks goed onderhouden en iedere dag worden handdoeken en badmatje vernieuwd als je dit wil.Wij hebben een mooie reis gehad.

• 8Robrecht17-07-2013

Heel goed mits...

1) Het eten is lekker, voldoende mogelijkheden en variatie. 2) Kamers zijn heel net, goed schoongemaakt, goede airco. Kortom alles wat je nodig hebt. 3) Zwembad is matig onderhouden, hier en daar eens een groen plekje, maar eigenlijk het spreken niet waard. Wat wel jammer is: op onze eerste dag stonden we 's morgens om 6u met zo'n 150 personen aan het zwembad om een plaats te hebben. Er zijn gewoon plaatsen te weinig. Ik heb enkele keren tot 6u45 staan wachten tot de redder er was om toestemming te geven een zetel en matras te nemen. Maar wanneer je er om zes uur staat heb je zeker plaats. 4) Goede variatie qua animatie (zowel overdag als 's avonds). 5) Er is een 'kleine' ruimte om buiten te eten ('s morgens in de schaduw), dit is een pluspunt want dit niet de gewoonte is in Tunesië. 6) Er is voldoende mogelijkheid en keuze om 's avonds iets te drinken, al is de grootste bar voornamelijk binnen, buiten is er wat te weinig plaats. 7) Kortom goed hotel maar je moet je wekker zetten...

• 3Anoniem17-09-2012

Verschrikkelijk!

Ik ben samen met mijn moeder gegaan, zij kan maar 1x per jaar op vakantie en we hadden ons hier erg op verheugd. Wij werken er heel het jaar hard voor, maar wat viel dat tegen. Er waren stellen bij die na 3 dagen al naar huis wilde en tickets probeerden te regelen, anderen werden verhuisd naar een ander hotel ivm onderstaande klachten. Het eten was koud en als je geluk had lauwwarm, de gekookte eieren ’s-morgens waren zo groen als gras, de gebakken eieren waren niet beter, deze waren rauw waardoor de slijm op je bord liep, de wandcontactdozen lagen uit de muren, schimmel ivmlekkages, apparaat waar zgn ‘verse’ jus d’orange in zou moeten zitten zat schimmel op, apparaat waar ze wafels maakte is nooit schoongemaakt, douchekop kapot waardoor het water alle kanten uitstroomde behalve naar beneden, het uitzicht vanaf ons balkon was om te huilen..enz Ons werd verteld dat het onderhoud idd te lijden heeft gehad ivm recessie, waar wij natuulijk geen boodschap aan hebben. Conclusie: NOOIT MEER

• 0Samantha13-06-2012

Aangenaam verblijf!

Over het hotel absoluut geen klagen, vriendelijk personeel, proper hotel, lekker eten. De receptiemedewerkers konden wel iets beter georganiseerd en geïnformeerd worden vind ik. Zwembad was heerlijk, goede bediening. Ook animatieteam stelde we op prijs! Het restaurant was in orde, meer variatie had wel gemogen. Spijtig dat er geen kluisje op de kamer was (apart bijhuren), ook voor de handdoeken moesten we waarborg betalen, maar dit was gewoon waardeloos omdat de handdoeken gewoon versleten waren. Maar over het algemeen zeer leuk en aangenaam verblijf gehad!

• 9Lisa.08-07-2011

Goed hotel

Iberostar Chick Khan is een zeer goed hotel voor mij. Het is zeker en vast 4 sterren waard. De ligging is heel goed al was het wel jammer dat je een eind moest stappen om naar het strand te gaan. Er vliegt regelmatig een helikopter over om alles te controleren, je geraakt het gebied niet binnen zonder een pasje, ... Je hebt er zeker en vast een veilig gevoel! Het hotel op zich was zeer zeer proper, héél vriendelijk personeel en als je hen fooi gaf, gingen ze NOG meer doen voor u. Aan het zwembad was er ook bediening van drank, hetzelfde geldt voor tijdens de avondshow. De bediening daar gebeurde ook altijd met een glimlach.
    De animatie daar was heel goed. Goede shows, super animators! Juist het eten vond ik wat minder. Je kon iedere dag iets anders eten, maar voor mij was er te weinig keuze van eten (misschien heeft het feit dat ik een moeilijke eter ben er ook wel iets mee te maken). Maar het eten dat er iedere dag was, was goed & werd ook op tijd aangevuld. Een aanrader! ;)

• 10Leeuwtje13-06-2011

Heerlijk hotel, voor herhaling vatbaar!

Woensdag net terug gekomen van een heerlijke week in dit mooie hotel. Eigenlijk veel te kort! Elke dag is er wel wat te doen, het animatieteam weet zowel jong als oud te vermaken. Iedereen spreekt goed engels en is erg behulpzaam. Totaal niet opdringerig, buiten het hotel ook geen last van gehad. Het eten kan er bijna de hele dag door, er is van alles wat en het is goed verzorgd, we hebben geen rauwkost gegeten en ook de drankjes hebben we zonder ijsblokjes gedronken. Dit om buikkrampen te voorkomen. We zijn 2 dagen naar het strand geweest, wel jammer dat er hier niet gegeten kon worden. Het weer was in de week dat wij er zaten ook niet heel fantastisch, veel bewolking, maar gelukkig wel warm, zodat we prima bij het zwembad konden verblijven. We hebben een kamelentrip gemaakt, dit was leuk om een keer mee te maken. We hebben ons geen moment onveilig gevoeld. Wel waren er veel militairen op straat en vlogen er regelmatig militaire helikopters over. Het was een heerlijke vakantie!

• 8inez01-11-2010

Mooi hotel te ver van het strand

Ik vond het hotel wel goed behalve de schimmelplekken op onze hotelkamer.. Wij hadden een familiekamer die lekker ruim was nr. 1448. Ook de kamers van de rest van de familie waren net danszalen zo groot. Eten was ook goed. Strand was vreselijk voor een 4 1/2 sterren hotel, we zakten zo door de ligbedden heen, wc's waren zonder licht, dak van bar zakte bijna in en je moest de handdoeken die inclusief zijn al vanaf het hotel meenemen en je moet 3 straten over voordat je op het strand bent. Ook krijg je geen alcohol op het strand alleen koffie en limonade. Bier is daar wel te koop. Wel gezellige sfeer op het strand en de zee is schoon en ook fijn voor kinderen. Nieuwe Medina is leuk en die in het oude centrum ook, laat je niet afzetten! Vriendelijk personeel. Animatie schreeuwt hard door de microfoon in de disco.. Wij waren hier de laatste week van oktober en helaas wat het niet elke dag mooi weer, het zwembad buiten was te koud om in te zwemmen. Het binnenbad is klein maar warm.

• 9Gorissen02-09-2010

Super hotel!

Dit Hotel is een echte aanrader. Kamers zijn schoon en netjes, airco werkt goed. Kamers zijn ietwat gehorig maar niet storend. Balkon dat wij hadden gevraagd was er wel, maar zat tussen 3 hoge muren en had geen uitzicht, maar goed met all-in maak je daar nauwelijks gebruik van. Service was uitstekend! personeel zeer vriendelijk en behandelen je als echte gast. Met hier en daar een beetje fooi lopen ze nog nét iets harder voor je. Er wordt veel gedaan om de volwassenen en kinderen te entertainen. Mensen in het hotel zijn totaal niet opdringerig, met een simpel 'nee' ben je duidelijk en laten ze je met rust. Buiten het hotel veel opdringerige verkopers, wij vonden het niet vervelend, want je bent erop ingesteld, met duidelijkheid en af en toe een lolletje een leuke belevenis! al met al hebben wij een top vakantie gehad met als hoogte punt de 2daagse sahara tour.. een echte aanrader dus!

• 9anke29-07-2010

Hele goede vakantie

Wij zijn 14 dagen naar dit hotel geweest en het was echt 1 van de beste hotels waar wij ooit hebben geweest wij zijn al enkele keren naar tunesië geweest en dit hotel schiet er toch bovenuit. het eten was zeer lekker en ook voor kinderen voorzien. overdag was het animatie team voor de ambiance daar en ze deden goed hun best. buiten het hotel heb je ook veel te zien. echt een heel goed hotel zeker voor herhaling vatbaar!

12 tips over Hotel Chich Khan

• Cara, 13-04-2012

Kamelentochtje aangeboden in hotel is leuk voor kids! Ook een bezoekje aan Yasmin (moderne Medina) en het piratenschip in de Marina.

• Valerie, 23-07-2013

Zorg dat je Visa of MasterCard hebt. Heb je dat niet, neem dan voldoende cash geld mee. Je kan NERGENS met gewone bankkaart betalen

• Hannelotte, 10-09-2013

Geef niet elk voor elk mini trucje, soms niet eens benoemenswaardig, een fooi! Je merkt dat de mensen hebberiger en hebberiger worden omdat er een stel is geweest wat met fooi is gaan strooien! Hou het op max een euro, die mensen op straat verdienen zat en hoeven echt niet te leven van de fooi! Mensen in het hotel daarentegen werken zich werkelijk waar helemaal kapot (!!!) en die heb ik heel graag wat extra's gegeven!!!

9 vragen over Hotel Chich Khan

• 1831958, 09-09-2012

sigaretten

Hallo ,mijn zoon gaat morgen naar iberostar chich khan. Weet iemand van jullie wat de sigaretten daar kosten en waar hij ze het beste kan kopen.bv marlborro light of palmall.Alvast bedankt.

Mark Laros, 12-10-2012

De sigaretten zijn overal wel te koop. Alleen opletten dat je ze in een winkel koopt en niet op straat! Die zijn niet te roken. (in de haven en op strand lopen ze veel) Wij hebben ze in een fixed price zaakje gekocht en 40dinar (20euro) voor een slof betaald. Prijzen zijn niet overal het zelfde.

• Thomas, 22-08-2012

regen in september

Hallo,weet er iemand of er veel regen is in de maand september en of het koel is in de avond?wij gaan van 12tot22september naar chich khan.En valt er buiten het hotel iets te doen? mvg

thomas, 10-09-2012

Dag Hans bedankt voor je reactie,dat treintje stopt dat aan het hotel?Of hoe gaat dit?groeten

THOMAS, 22-08-2012

De Medina is dit ver van het hotel?

Ellen Donners, 22-08-2012

Volgens mij weinig regen. Buiten het hotel kun je naar de nieuwe Medina, veel leuke winkeltjes en pret/water parken. Daarnaast kun je gezellig langs de boulevard en de haven lopen. Uitgaan vrij weinig.

Hans, 04-09-2012

Hoi Thomas, september is een hele goede maand om naar Chich Khan te gaan. Weinig regen, maar 'savonds koelt het wel af. Wij komen hier al voor de tiende keer, wat dus genoeg zegt. Wat echt een must is, is de twee daagse saharatocht. Je ziet dan heel veel van Tunesie. Echt super. Taxi kost bijna niks, maar het is ook leuk om met het treintje of openbare bus naar de stad Hammamet te gaan. Zeker de moeite waard is ook de warenmarkt in Hammamet. Fijne vakantie en doe Denise, hostess Neckermann, de groeten van Hans en Hennie.

• Myrthe, 27-06-2012

Geld wisselen / pinnen

Hallo! Is er een mogelijkheid om in het hotel te pinnen? En kunnen ze in het hotel euro's omwisselen? Groetjes!

Hans, 28-06-2012

Je kunt niet in het hotel pinnen. Er zijn wel banken enz. in de buurt. Euro's kun je gewoon in het hotel omwisselen. De koers is overal gelijk. Tip: Als je op het vliegveld door de douane komt, is rechts een wisselkantoor. Wissel hier bv. 50 euro en vraag er dab losse dinars bij, altijd makkelijk. Fijne vakantie

chris, 01-07-2012

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats