Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag34°22°

16 reviews over Hotel Chich Khan in het Nederlands

Dit nooit meer

Valerie
23-7-2013

Voor ons was dit allesbehalve een leuke vakantie. Kraan van lavabo hing los, douchen was niet ontspannend, warm water en dan plots koud water. Personeel was niet altijd vriendelijk ( wel naar Engelsen toe, was immers 80% van de toeristen in dat hotel). Handdoek verloren , de badmeester zei dat in naar receptie moest en receptie zei dat ik naar badmeester moest. Geen handdoek gevonden dus. Drie dagen achtereen hetzelfde eten. 's Avonds kikkers in zwembad. 's Morgens moet je al minimum om 7 uur opstaan om een plekje te hebben aan zwembad. Bovendien werd mijn bankkaart ingeslikt omdat deze maar een klein beetje uit de automaat kwam en in ik die niet goed kon uithalen. Eerste keer dat het zo slecht is meegevallen. Voor mij, echt nooit meer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Hier komen we zeker weer een keer

Bart
4-7-2013

Een erg mooi hotel in een erg leuke / toeristische badplaats. De kamers zijn prima. De airco gaat pas aan in Juni. Het eten en drinken is er erg goed met veel keus. Het specialiteiten restaurant is een aanbeveling. (lekker even weg uit de hektiek bij het buffet) Hotel met voornamelijk Engelse gasten. Mooi zwembad maar redelijk fris. (niet verwarmd) Erg leuke vakantie met onze 7 maanden oude dochter. Prijs kwaliteit is super.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel met zeer goede animatie

Vantomme
10-7-2012

Het is een relatief mooi hotel. Ruime familiekamer met heel ruim terras (optie). De animatie was 10/10. Zeer vriendelijke animatoren. Het eten viel mee maar een buffet dat weet je, is veel hetzelfde. Het strand is 5 min te voet, niet zo ver. De kamers waren elke dag heel netjes schoongemaakt. Geen last gehad van muggen wel veel mieren gezien. Ze spreken daar vooral Frans.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed personeel

Dunya
19-6-2012

Mooi hotel. We hadden een voordeelkamer geboekt maar omdat het niet zo druk was gaven ze ons meteen al een kamer met groot balkon..en als je goed tussen de andere hotels keek met zeezicht ;) Het babybedje stond netjes klaar. een ruime kamer, ruim balkon en mooi badkamer. In de omgeving was weinig tot niets te doen. Dus lekkere luiere aan het strand, dan zit je hier goed. Maar wil je ook wat zien moet je echt de taxi pakken. Geef NOOIT je bagage aan de chaufeurs die het wel even voor je in de achterbak leggen, mijn camera was halve wege de vakantie zo gejat :( Leuk animatie team die hard werken om jou een goede vakantie te bezorgen...als je fooi geeft, vergeet hun dan ook niet. Het zijn vooral studenten die veel overuren werken maar weinig betaald krijgen :( Ook de schoonmaakster een fooi geven is niet verkeerd, ze kwam elke dag eerst onze kamer schoonmaken en regelmatig lagen er roze blaadjes op het bed. de omgeving was echt heel saai, maar het hotel was top.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

zeer uitgebreid eten

ann
12-6-2012

zeer goed hotel 4 sterren waardig de buffetten zeer warm en lekker eten mooie reine kamers vlotte bediening in het restaurant ook voor de drank aan de bars geen wachtrijen en het personeel stond ook ni te bedelen voor drinkgeld af en toe een dinar is wel op zijn plaats buiten een straat verwijderd van het strand maar is maar 5 minuten stappen met nog een strand bar er bovenop leuke winkels en met de taxi ben je zo weg voor weinig geld naar het haventje voor 3 dinar dat is 1,5 euro spotgoedkoop voor mij met mijn zoontje van 10 jaar was dit hotel echt goed ben al 6 x in tunesie geweest en heb al in mindergoede hotels verbleven ga nu terug naar hamamet in juli en ben wel benieuwd laat zeker volgende keer iets weten over vincci nozha beatch

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Een erg leuk hotel wat erg mooi ligt!

patricia
17-4-2012

Wij twijfelden over dit hotel na toch wel negatieve reacties gelezen te hebben. Maar toch zijn we gegaan en ik kan je vertellen wij vinden de negatieve reacties veelal niet terecht. Het hotel ligt juist erg mooi, niet ver van winkels, strand etc. In de buurt is van alles te vinden. De kamers zijn ruim , wij hadden geen balkon maar daarentegen een grote kamer waar 4 bedden in stonden. Het eten was de eerste dagen redelijk maar daarna gewoon zeer goed te noemen, zeer gevarieerd en lekker. Het mexicaanse restaurant waar je 1 keer kan gaan eten was erg goed, het is een vast menu maar erg goed. Een fooi kan helpen, maar dat is vaak in dit soort landen zo. Het animatie team is ons iets te aanwezig dat is wel jammer.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Apr 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie dankzij heerlijk hotel

Cara
Fri Apr 13 2012 15:55:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug van 8 daagse reis. Weer is in april wisselend, vaak fris windje maar bij het zwembad weinig last van. Heerlijk zwembad, leuk voor kinderen. Erg goed en leuk animatieteam met afwisselend avondprogramma. Iedereen is goed gehumeurd. Onze dochter (4 jaar) vond de kinderdisco geweldig en was apetrots op een miniclub diploma dat na de kinderdisco werd uitgereikt. Eten is redelijk tot goed. Vlees niet altijd gaar en (overigens heerlijke) pancakes niet lang genoeg gebakken. Comfortabele kamer. Hele hotel ademt prettige sfeer uit. Balkon besteld maar kregen dat niet... Na melding mochten we kiezen: kamer met terras (klinkers, ligt niet lekker) of kamer met mooi ruim balkon. Moest wel een bedje bijgeplaatst, maar de kamer is ruim genoeg. Als je een fooitje geeft wordt je beter bediend. Waarderen fooi (heb anders meegemaakt). Mbt afdingen: betaal wat je er zelf voor over hebt (al is het vast teveel..). Beetje aanpassing aan de cultuur en je hebt een topvakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Ik wil terugg....!

carine
16-10-2011

Het was geweldig we hebben er ook poesjes leren kennen ze waren super schattig! alles was gewoon super

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Niet voor herhaling vatbaar

4aldersjes
2-9-2011

Wij vonden het eten niet goed en het personeel niet vriendelijk. Na 1,5 week zeuren over een lekkende airco werd deze eindelijk gereparaaerd. De stof en bagger konden we echter zelf opruimen. Helaas super veel muggen...

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect

Stefan De Saedeleer
23-8-2011

Het was een vakantie om nooit meer te vergeten. wel klijn min puntje als je er nog niet lang bent komen mega veel verkopers in eens op u af in het hotel. Om uitstappen te boeken. Eniemand nederlandstalig bij de kinder animatie. voor de rest alles super!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chich Khan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chich Khan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.