Hotel Chich Khan

Meer hotelinfo

225 reviews over Hotel Chich Khan

• 9dineke heijnen30-07-2014

Goede lokatie

Perfect en zeer gezellig hotel. Hoofdzakelijk hotels en winkeltjes in directe omgeving. Strand en medina op loopafstand. Zee behulpzaam en enthousiast personeel. Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed. Kamers goed en dagelijkse verschoning ban handdoeken en bedlinnen.

• 9Patrick15-08-2012

Prachtig hotel en geweldige bediening

Chich Khan is een bijzonder mooi hotel met hele vriendelijke, hardwerkende mensen. Fooi doet wonderen en zij verdienen het ook. Het eten is redelijk gevarieerd en vooral de lokale schotels zijn meer dan de moeite waard. Wij hebben voornamelijk gebruik gemaakt van het zwembad en nauwelijks van het strand. Cocktails zijn heerlijk. Wel vreemd dat er weinig Nederlanders waren voor zo'n goed hotel. De meesten waren Britten. De sfeer was gemoedelijk. Twee minpunten: de massageman en de tripjesverkoper in het hotel zijn te opdringerig. Gewoon tripjes bij de touroperator geboekt; veilig en vertrouwd. Tweede minpunt: te weinig ligbedjes bij het zwembad. Je moest er heel vroeg bij zijn. Jammer. Om 6:30u werden de eersten al bezet gehouden. Toch is Chich Khan een absolute aanrader.

• 9Koch07-08-2012

geweldige vakantie

Ook is was wat sceptisch naar het lezen van de beoordelingen, maar het was echt een top vakantie. De ligging van het hotel is in een woord geweldig, genoeg mogelijkheden om even wat te gaan doen of te wandelen. Wat ik wel een belangrijke tip vind is dat je beter naar de winkeltjes met een vaste prijs kan gaan, het is daar echt niet duur en je kan op je gemak lekker winkelen zonder lastig teworden gevallen door het opdringerige personeel. Het personeel was ook erg vriendelijk, een fooi helpt wel maar was niet echt een must om goed en vriendelijk behandeld te worden. Eten was ook ok, er was altijd wel wat bij wat je lust. Kamers waren ruim en schoon. Kindervriendelijkheid leek mij ook wel top, maar aangezien wij met een wat groter kind waren hebben wij daar niet echt ervaring mee. Animatieteam was echt in een woord geweldig, ze wisten er altijd wel weer een leuke en gezellige sfeer te creeren, zelfs tijdens de ramada.

• 9Fam van Dinther26-07-2012

Prima Iberostar hotel

11 dagen verwend in dit prima hotel met erg goede service. Eten was echt boven verwachting als ik sommige beoordelingen zag. Alles voldoende en zeker genoeg variatie. Tussen de middag keuze tussen eten bij het zwembad of in het restaurant, allebei lekker. Enige minpuntje was de kwaliteit van de geserveerde cola's aan het zwembad, lauw en zonder prik, niet te drinken. Als je vraagt om goede cola aan de bar hebben ze dat wel. Even een fooitje en een knipoog doet idd wonderen daar. Animatieteam zeer goed en de shows leuk op de opgedrongen polonaises, loterijen en bingo's met flutprijzen na. Geen kluis op de kamer wel bij de receptie, minpuntje. Verder alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie. Het personeel verdiend echt een dikke pluim, net dat beetje extra wat nodig is voor een onbezorgde vakantie!

• 9Armand De Doncker21-07-2012

super prijs/kwaliteitsverhouding

We hebben een super vakantie gehad in dit hotel. Alles zat mee zelfs het weer.

Algemene waardering: het hotel biedt een zeer goed animatieprogramma, het was proper en steeds alles inorde als er een probleem was. Bv lek in kamer door airco binnen enkele uren was het opgelost. Top service

Ligging: veel mogelijkheden om 's avonds buiten te genieten.

Service: zeer vriendelijk personeel ( mits een kleine fooi word je op handen gedragen)

Eten: het eten is lekker en verwesterd. Er is ook voldoende variaties als je 2 weken zou verblijven.

Kamers: wij hadden een splinternieuwe kamer. Onze kamer was volledig inorde en in marmer betegeld. De oudere kamers zijn ook zeker en vast niet slecht.

Kindvriendelijkheid: met z'n personeel en animatieploeg kan dit niet anders.

Prijs/Kwaliteitsverhouding: TOP!!!!!!!

Algemeen: een super vakantie gehad in Hotel Chich Khan

• 9Familie De Doncker19-07-2012

Een topper in prijs/kwaliteitsverhouding

We hebben een super vakantie gehad in dit hotel. Alles zat mee zelfs het weer.

Ligging: veel mogelijkheden om 's avonds buiten te genieten.

Kindvriendelijkheid: met z'n personeel en animatieploeg kan dit niet anders.

Prijs/Kwaliteitsverhouding: TOP!!!!!!!

Algemeen: een super vakantie gehad in Hotel Chich Khan

• 9de Hommel05-10-2011

geweldig hotel

Wij waren hier van 3 tot 17 aug. en hebben een heerlijke vakantie gehad!! De mensen in het hotel zijn supervriendelijk en doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Het is er heel netjes en verzorgd en ook de kamers zijn prima in orde. Het eten vonden wij heerlijk. Prachtig zwembad en een leuke animtie voor jong en oud! Je zit overal dichtbij en het is leuk om er 's avonds een keer uit te lopen. In 2007 ook in Hammamet geweest, wij vonden de verkopers minder opdringerig en er waren ook meer fixed prices winkels. Wij gaan zeker nog een keer terug!!!

• 9Furquim Annique07-09-2010

een echte aanrader!!

hebben 10 dagen in het hotel gelogeerd en ik kan echt geen negatieve opmerkingen benoemen. Eten voor ieder wat wils, zelfs "verse" frietjes zoals bij ons... Zwembad is kleiner dan ze lijkt op de brochure maar is echt goed onderhouden en blijft een mooi zwembad. De kamers zijn elke dag gepoetst, kamers ruim ook (verbleef in een familiekamer met drie pubers!) en hadden genoeg plaats. Bediening perfect , met een klein fooitje van 5 dinar houden ze zelfs plaats voor je vrij om s'avonds op het buitenterras te eten. Rondom het hotel genoeg animatie en zeker niet opdringerig, behandel de mensen zoals je zelf zou worden behandeld en heb er nooit problemen met gehad. Het strand, is goed onderhouden maar kan misschien ietsje beter, en het zeewater kan het de ene dag blauwhelder zijn en een andere dag met wat zeewier..Animatie professioneel maar het blijven jonge gasten ;-), ik ben héél tevreden en keer terug!

• 8stefanie16-07-2010

prima hotel

goed hotel, schoon, en vriendelijk personeel. wij zijn in dezelfde periode als didi geweest, 1e twee weken juli: eten is prima, voor iedereen wat wils en geen "flets" eten gezien hoor. wel elke ochtend worstjes en chocoladepannekoeken. animatieteam is erg aardig en enthousiast. organiseert rond 24.00 uur ook nog eens uitgaan in nabijgelegen nachtclub, leuk voor ouders als ze oudere jeugd toch niet graag in hun eentje laten gaan. hebben dochter netjes en veilig weer bij ons afgeleverd. wij vinden muziek bij het zwembad wel gezellig. in de nabijheid nieuwe medina met leuke winkeltjes en restaurantjes.

• 8Tessa12-08-2009

voor herhaling vatbaar

Net terug van weekje chich khan. Eerste indruk was wat raar, mensen waren in het begin nogal 'verplicht' vriendelijk maar na een paar dagen is het wel gemeend. goede ligging t.o.v. strand en medina. strand wel wat tegengevallen, had het wat groter verwacht en heel wat properder. wel jammer dat je ze buiten het hotel direct vastklampen om te kopen en irritante vragen stellen. ook héél mooi en zuiders zwembad (eilandje middenin is superromantisch) maar die badmeester is echt niet te vertrouwen. restaurant-personeel waren na 8 dagen echte vrienden geworden. eten viel wel mee, bijna elke dag lagen er frietjes dus positief voor belgen. het hotel is echt wel een 8 of meer waard!

12 tips over Hotel Chich Khan

• Cara, 13-04-2012

Kamelentochtje aangeboden in hotel is leuk voor kids! Ook een bezoekje aan Yasmin (moderne Medina) en het piratenschip in de Marina.

• Valerie, 23-07-2013

Zorg dat je Visa of MasterCard hebt. Heb je dat niet, neem dan voldoende cash geld mee. Je kan NERGENS met gewone bankkaart betalen

• Hannelotte, 10-09-2013

Geef niet elk voor elk mini trucje, soms niet eens benoemenswaardig, een fooi! Je merkt dat de mensen hebberiger en hebberiger worden omdat er een stel is geweest wat met fooi is gaan strooien! Hou het op max een euro, die mensen op straat verdienen zat en hoeven echt niet te leven van de fooi! Mensen in het hotel daarentegen werken zich werkelijk waar helemaal kapot (!!!) en die heb ik heel graag wat extra's gegeven!!!

9 vragen over Hotel Chich Khan

• 1831958, 09-09-2012

sigaretten

Hallo ,mijn zoon gaat morgen naar iberostar chich khan. Weet iemand van jullie wat de sigaretten daar kosten en waar hij ze het beste kan kopen.bv marlborro light of palmall.Alvast bedankt.

Mark Laros, 12-10-2012

De sigaretten zijn overal wel te koop. Alleen opletten dat je ze in een winkel koopt en niet op straat! Die zijn niet te roken. (in de haven en op strand lopen ze veel) Wij hebben ze in een fixed price zaakje gekocht en 40dinar (20euro) voor een slof betaald. Prijzen zijn niet overal het zelfde.

• Thomas, 22-08-2012

regen in september

Hallo,weet er iemand of er veel regen is in de maand september en of het koel is in de avond?wij gaan van 12tot22september naar chich khan.En valt er buiten het hotel iets te doen? mvg

thomas, 10-09-2012

Dag Hans bedankt voor je reactie,dat treintje stopt dat aan het hotel?Of hoe gaat dit?groeten

THOMAS, 22-08-2012

De Medina is dit ver van het hotel?

Ellen Donners, 22-08-2012

Volgens mij weinig regen. Buiten het hotel kun je naar de nieuwe Medina, veel leuke winkeltjes en pret/water parken. Daarnaast kun je gezellig langs de boulevard en de haven lopen. Uitgaan vrij weinig.

Hans, 04-09-2012

Hoi Thomas, september is een hele goede maand om naar Chich Khan te gaan. Weinig regen, maar 'savonds koelt het wel af. Wij komen hier al voor de tiende keer, wat dus genoeg zegt. Wat echt een must is, is de twee daagse saharatocht. Je ziet dan heel veel van Tunesie. Echt super. Taxi kost bijna niks, maar het is ook leuk om met het treintje of openbare bus naar de stad Hammamet te gaan. Zeker de moeite waard is ook de warenmarkt in Hammamet. Fijne vakantie en doe Denise, hostess Neckermann, de groeten van Hans en Hennie.

• Myrthe, 27-06-2012

Geld wisselen / pinnen

Hallo! Is er een mogelijkheid om in het hotel te pinnen? En kunnen ze in het hotel euro's omwisselen? Groetjes!

Hans, 28-06-2012

Je kunt niet in het hotel pinnen. Er zijn wel banken enz. in de buurt. Euro's kun je gewoon in het hotel omwisselen. De koers is overal gelijk. Tip: Als je op het vliegveld door de douane komt, is rechts een wisselkantoor. Wissel hier bv. 50 euro en vraag er dab losse dinars bij, altijd makkelijk. Fijne vakantie

chris, 01-07-2012

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats