Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag28°21°

2008

Uitstekend hotel voor familievakantie

Hans
2-11-2008

Van 11 t/m 21-10 hier op vakantie geweest met 2 kinderen van 9 en 11 jaar. Prachtige schone en ruime familiekamer, zéér vriendelijk personeel, uitstekend eten. Minpunten: slechte en totaal versleten ligbedden en parasols a/h hotelstrand. Veel zwerfkatten die volop gevoerd worden door de Engelse gasten en het hotel kan wel een verfbeurt gebruiken. Ook een lange transfer vanaf het vliegveld (1,5 uur) maar er wordt nu op 30 minuten afstand een compleet nieuw intern. vliegveld gebouwd dus dat probleem is volgend jaar opgelost. Maar hier moet je doorheen kijken. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad, prachtig weer en de kinderen en wijzelf waren dik tevreden. De laatste 2 recensies met negativiteit ontgaan mij qua beoordelingscijfers. Wij zouden zonder enige twijfel zo weer terug gaan naar dit hotel.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

toe aan renovatie!

naomi
30-10-2008

Het hotel is geen 4 sterren meer waardig. Ligbedden vooral aan het strand totaal versleten. Je kan er niet op liggen, doorgezakt en geen kussens. Verder is alles oud en toe aan vervanging. Pluspunt was het eten en het vriendelijke personeel.

Te hoog gewaardeerd

Jaap Ente van Gils
19-10-2008

Een 8.4 is een te hoog cijfer voor dit hotel. Minpunten transfer van 1uur en 15 min. Hotel is te oud moet nodig gerenoveerd worden. zit en lig stoelen zijn versleten, veel zwerf katten die wel lief zijn. Randen bij het zwembad zijn vies water zelf is schoon wordt geen alcohol geschonken in de beach bar op bier na. voor zonliefhebbers is er te weinig plek ivm vaste parasols. Pluspunten vriendelijk personeel, concept dine around is leuk elke avond in een ander iberostar dineren, mexicaans, aziaties, oosters, of italiaans.Wellnes viel tegen al met al een voldoende echter niet voor herhaling vat baar

Gereisd Familie in oktober 2008

het was gewoon de max

Patrick van de Kerckhove
2-8-2008

we zijn net terug van 1 weekje tunesie in hotel chich khan.Wij hebben ons daar super geamuseerd. Zeer lekker en gevarieerd eten,zeer vriendelijk personeel,proper hotel,mooi zwembad,ruime kamers. We hebben echt niks negatiefs aan te merken op dit hotel.Wie hier klaagt is echt niks gewoon. Wij weten 1 ding zeker we komen zeker terug.

Gereisd Familie in Sat Aug 02 2008 21:50:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

terug van 2 juli

ellen
3-7-2008

van gisteren terug en het was zeer goed , goede vakantie gehad , zeer weinig negatief aan te merken , enkel had ik 2 kamers geboekt en had gevraagd voor 2kamers naast of toch kort in de buurt maar dat hebben we niet gekregen , integendeel zelfs niet op hetzelfde verdiep en dat vond ik wel jammer zeker met de 2 kinderen erbij.buiten het hotel is het niet te doen bij het wandelen , mannen volgens u en willen gesprekken en dat was niet gewenst ook al maak je dat duidelijk dan doen ze gewoon verder tot ze uiteindelijk teleurgestekd zijn en in hun eigen taaltje iets beginnne te brabbelen dan kennen ze plots geen frans meer , dus ook bij het shoppen is het gewoon verschrikkelijk , je hebt zelf de kans niet om rustig rond te kijken ze hanger er constant tussen en proberen hun spullen al in te pakken ook al heb je niks gekocht , dit vond ik er over .dus weinig buiten het hotel geweest .zeker als vrouw alleen niet aan te raden wel het hotel zelf geen poroblemen.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Was een fantastisch hotel

Fam. van Lindenberg.
15-5-2008

Was een fantastisch hotel. Mooie ruime kamers, vooral de 4 persoons kamer Alleen balkon op deze kamer was erg klein. Eten was goed en afwisselend. Personeel was zeer vriendelijk en attent. Mooi zwembad in parkachtige tuin. Bij sterke wind van zee ligt het zwembad in de luwte van het hotel. Prive strand met ligstoelen op 200 meter lopen. Centrum/ Medina op loopafstand.

Gereisd Familie in mei 2008

2007

Entree van het hotel is mooi

pascale
2-11-2007

Entree van het hotel is mooi. Kamers zijn ruim en goed. Eten is goed. (alleen niet vergelijkbaar met all-in hotels in Turkije). Ze mogen alleen wel iets doen aan het sanitair zowel bij het strand als bij het buitenzwembad. Erg verouderd en niet altijd even schoon.

Gereisd Familie in Fri Nov 02 2007 09:04:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net terug , Het hotel schreeuwt om onderhoud

Jacky en Jos Smit
30-10-2007

Net terug , Het hotel schreeuwt om onderhoud. Afgebladderde kozijnen, ligbedden aan zwembad en strand totaal doorgelegen en versleten, wel 5 verschillende soorten. Groene en zwarte schimmel aan de zwembad overloop rand. Ligbad kon je niet gebruiken als bad wegens een kapotte stop. Sierlat langs het bed was gedeeltelijk verdwenen. De gordijnen vertoonden overal watersporen/vlekken. Kamers werden wel heel goed schoongehouden. Zeer vriendelijk personeel die niets teveel was.
Animatie vonden wij laag bij de grondse humor en zeer slechte geluidskwaliteit in de disco. all inclusive tot aan vertrek. Bijboeken van kamer was mogelijk tot 18.00 uur dus heerlijk bij late terugvlucht. Kinderen onder de 18 mogen geen alcohol dus geen pilsje of wijntje bij het eten voor 17 jarigen. Dining around bij andere iberostarhotels de eerste dag al boeken anders is het vol. Dichtbij nieuwe medina en marina. Nabeul met taxi is aanrader op vrijdag zonder opdringerige verkopers.

Gereisd Familie in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn net terug van een weekje in dit hotel, het is bar

marion
28-10-2007

wij zijn net terug van een weekje in dit hotel, het is bar en boos hoe het er uit ziet. de bedden aan het zwembad zijn allemaal stuk, je moet goed zoeken om nog een hele te vinden. het strand is ook smerig zeker de wc.het eten vonden wij niks, zeker niet voor 4 sterren elek dag hetzelfde.het personeel is wel super vriendelijk, onze kamer was ook niks, we hadden 2 2persoonskamers geboekt en kregen een kleine suite, onze dochter sliep op de grond.voor ons nooit meer dit hotel.

Ben niet zo enthousiast als de andere mensen die het Vond

Peter
21-10-2007

Ben niet zo enthousiast als de andere mensen die het beoordeeld hebben. Vond het eten matig en vooral de keuze erg beperkt. Ook stonden er bij het ontbijt elke morgen ongeveer 10 mensen tegelijk op hun (te witte) gebakken eitje te wachten. Personeel is wel erg vriendelijk, maar voor onze kinderen (10 en 12 jaar oud) werd er erg weinig georganiseerd door de animatie. Ook lag onze (familie) kamer recht boven de disco zodat je tot een uur of 1, half 2 mee 'kon genieten' van het dreunen beneden. Maar kamers zijn idd zeer ruim en goed van opzet. Zwembad is ook groot genoeg, maar t is wel elke dag een gevecht om een bedje. Voor ons in elk geval de laatste keer in een Iberostar Hotel...

Gereisd Familie in oktober 2007

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chich Khan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chich Khan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.